Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů
Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie Diplomová práce Bc. Pavlína Šprachtová Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů The influence of objective factors in decision making and consumer behavior V Praze 31. 11. 2015 Vedoucí práce: Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. Abstrakt Na základě rešerše odborné literatury bude zpracován přehled, vymezení a charakteristika objektivních faktorů (např. demografické údaje, sociální skupiny, kultura a dal.) ovlivňujících rozhodování o nákupu a nákupní chování spotřebitelů. Samostatná kapitola pak bude věnována i vlivu sociálních vztahů. Analyzovány a srovnány budou také dostupné výzkumy zaměřené na různé aspekty motivace spotřebního chování. Empirická část práce bude zaměřena na objektivní faktory, které mají vliv na rozhodování o koupi nového vozu. Větší pozornost pak bude věnována působení sociálních skupin na toto rozhodování, respektive nákupní chování. Cílem diplomové práce bude zjištění významu a působení sledovaných objektivních faktorů na nákupní chování a dále popis a charakteristika společenského vzorce standardu, jímž se poměřuje daný produkt či služba v rámci aktuálního životního stylu. Klíčová slova spotřební chování, nákupní rozhodování, objektivní faktory, reklama
Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů
Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie Diplomová práce Bc. Pavlína Šprachtová Vliv objektivních faktorů na rozhodování a nákupní chování spotřebitelů The influence of objective factors in decision making and consumer behavior V Praze 31. 11. 2015 Vedoucí práce: Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. Abstrakt Na základě rešerše odborné literatury bude zpracován přehled, vymezení a charakteristika objektivních faktorů (např. demografické údaje, sociální skupiny, kultura a dal.) ovlivňujících rozhodování o nákupu a nákupní chování spotřebitelů. Samostatná kapitola pak bude věnována i vlivu sociálních vztahů. Analyzovány a srovnány budou také dostupné výzkumy zaměřené na různé aspekty motivace spotřebního chování. Empirická část práce bude zaměřena na objektivní faktory, které mají vliv na rozhodování o koupi nového vozu. Větší pozornost pak bude věnována působení sociálních skupin na toto rozhodování, respektive nákupní chování. Cílem diplomové práce bude zjištění významu a působení sledovaných objektivních faktorů na nákupní chování a dále popis a charakteristika společenského vzorce standardu, jímž se poměřuje daný produkt či služba v rámci aktuálního životního stylu. Klíčová slova spotřební chování, nákupní rozhodování, objektivní faktory, reklama
Působení subjektivních faktorů na spotřební chování jedince
Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie Bakalářská práce Pavlína Šprachtová Působení subjektivních faktorů na spotřební chování jedince The effect of subjective factors on consumer's behavior V Praze 14. 5. 2013 Vedoucí práce: Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá působením subjektivních faktorů na spotřební chování jedince. Jejím cílem je postihnout zákonitosti, které se se spotřebním chováním pojí. Práce obsahuje kapitoly, které se věnují modelům a teoriím vykládajícím spotřební chování, dynamický proces nákupu a objektivní faktory, které nás při něm ovlivňují. Větší pozornost je pak věnována subjektivním faktorům působícím na naši spotřebu; jedná se o kognitivní procesy a učení, motivaci a emoce, postoje, hodnoty a osobnost spotřebitele. Design výzkumu se opírá o nové poznatky z oboru neuromarketingu a je zaměřen na podíl vlivu emocí na našem rozhodnutí o nákupu. Klíčová slova: spotřební chování, subjektivní faktory, neuromarketing

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.