Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace a její vliv na řešení konfliktu mezi učitelem a rodičem
Řezáčová, Michaela ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hubert, Vlastimil (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace a její vliv na podoby a řešení konfliktu mezi učitelem a rodičem" se zabývá postavením rodičů ve výchovně vzdělávacím procesu a důležitostí správné a kvalitní komunikace mezi rodičem a školou. Práce je zaměřena na popis konfliktních situací mezi školou, jejím vedením a konkrétními pedagogy, a rodiči. V teoretické části jsou popsány a definovány základní poznatky v oblasti konfliktů a komunikace. Jsou zde uvedeny druhy konfliktů, vývojové fáze konfliktů, jejich příčiny a potenciální spouštěče, možná řešení a překážky, které v těchto řešeních mohou nastat. V neposlední řadě se práce zabývá prevencí a zásadami správné komunikace, dále jsou představeny i příklady dobré praxe. Praktická část je zaměřena na popis a analýzu konkrétních konfliktních situací na vybrané soukromé základní škole. Případová studie se zabývá zkoumáním konfliktů, které v dané instituci pedagogové prvního stupně řeší. Identifikuje nejčastější příčiny konfliktů a problematických situací, jejichž řešením se vybraní pedagogové zabývali. Věnuje se aspektům, které konkrétní pedagožky při řešení problematických situací pociťují jako překážky efektivní komunikace s rodiči. Popisuje doporučené postupy, jež jsou na dané školepoužívány a doporučeny a to, jakým způsobem jsou do řešení zapojováni další členové...
Komunikace a její vliv na řešení konfliktu mezi učitelem a rodičem.
Řezáčová, Michaela ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dostálová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace a její vliv na podoby a řešení konfliktu mezi učitelem a rodičem" se zabývá postavením rodičů ve výchovně vzdělávacím procesu a důležitostí správné a kvalitní komunikace mezi rodičem a školou. Práce je zaměřena na popis konfliktních situací mezi školou, jejím vedením a konkrétními pedagogy, a rodiči. V teoretické části jsou popsány a definovány základní poznatky v oblasti konfliktů a komunikace. Jsou zde uvedeny druhy konfliktů, vývojové fáze konfliktů, jejich příčiny a potenciální spouštěče, možná řešení a překážky, které v těchto řešeních mohou nastat. V neposlední řadě se práce zabývá prevencí a zásadami správné komunikace, dále jsou představeny i příklady dobré praxe. Praktická část je zaměřena na popis a analýzu konkrétních konfliktních situací na vybrané soukromé základní škole. Případová studie se zabývá zkoumáním konfliktů, které v dané instituci pedagogové prvního stupně řeší. Identifikuje nejčastější příčiny konfliktů a problematických situací, jejichž řešením se vybraní pedagogové zabývali. Věnuje se aspektům, které konkrétní pedagožky při řešení problematických situací pociťují jako překážky efektivní komunikace s rodiči. Popisuje doporučené postupy, jež jsou na dané škole používány a doporučeny a to, jakým způsobem jsou do řešení zapojováni další členové...
Francouzská literatura pro děti - česká recepce. R. Goscinny: Mikulášovy patálie
Řezáčová, Michaela ; Šotolová, Jovanka (vedoucí práce) ; Belisová, Šárka (oponent)
Hlavnm záměrem této diplomové práce je uveden do problematiky recepce literatury pro děti a mládež (LPDM) spojené s praktickou sondou zaměřenou na čtenářský přjem Mikulášových patálií autorů R. Goscinnyho a J.-J. Sempého v soudobém českém prostřed. Dnes, padesát let po vydán prvnho svazku série, jde již o klasické dlo nejen francouzské, ale i světové LPDM. Otázka, kterou jsme si položili, zn, jak se tato všeobecná popularita procházejc napřč několika generacemi explikuje v individuálnm čtenářském aktu současného jedince - dětského adresáta. V prvn, teoretické části (oddly II-V) představujeme stručný přehled historie LPDM se zvláštnm důrazem na českou a francouzskou kulturn oblast, shrnujeme současný stav a tendence teoretického výzkumu LPDM a některé jej základn obsahové a formáln charakteristiky. V závěru teoretické části se pak dostáváme k vlastn problematice recepce. Nahlžme na ni nejprve z obecné perspektivy, abychom následně přiblžili specifika literárn komunikace dětského adresáta, zejména některé postupy, jimiž docház ke konkretizaci literárnho textu v jeho vědom. Tato východiska slouž jako teoretický podklad výzkumné sondy do recepce konkrétnho textu LPDM - povdky Kolo z cyklu Mikulášovy patálie. Po analýze komunikačn situace přistupujeme v praktické části (oddl VI) k rozboru recepce dla - nejprve v...

Viz též: podobná jména autorů
2 ŘEZÁČOVÁ, Monika
2 Řezáčová, Marie
1 Řezáčová, Martina
1 Řezáčová, Milada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.