Název:
Porovnání marketingových aktivit vybraných e-shopů
Překlad názvu:
Comparison of marketing activities of the selected eshops
Autoři:
Urban, David ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání marketingových aktivit z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím u e-shopů s plaveckými potřebami. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se daného tématu. Nejprve je charakterizován samotný internetový marketing a následně jsou v práci definovány jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se věnuje porovnání využití těchto nástrojů dvěma odlišnými e-shopy. V prvním případě jde o specializovaný obchod, který prodává výhradně plavecké potřeby. Ve druhém pak o velkoobchod, který prodává potřeby z různých sportovních odvětví. Cílem práce je porovnat marketingové aktivity daných e-shopů. Následně toto srovnání vyhodnotit a stanovit doporučení pro specializované obchody. Přínosem by pak měla být právě tato doporučení specializovaným obchodům, která přinesou lepší využívání on-line marketingových nástrojů.This bachelor thesis is focused on comparison of on-line marketing activities. It deals with their application in e-shops with swimming accessories. The theoretical part describes the basics terms related to the topic. Firstly, internet marketing is characterized and then its key tools are defined. The practical part is about comparing the use of these tools by two different e-shops - store that sells only swimming accessories and large sports store which sells products from various sports. The aim of this thesis is to compare marketing activities of these e+shops. And then evaluate this comparison and identify recommendations for specialized e-shops. The contribution of this work should be the recommendations for improve of the use of the key on-line marketing tools for specialized stores.
Klíčová slova:
analýza marketingových aktivit; e-shop; online marketing; PPC; SEO; Analysis of marketing activities; E-shop; Online marketing; PPC; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68563