Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rozvoje motivačního programu vybrané společnosti
Dobrovolný, Filip ; Matušková, Romana (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Návrh rozvoje motivačního programu vybrané společnosti“ je analýza současného stavu motivace zaměstnanců společnosti Česká pojišťovna a.s. Tato analýza se pomocí dotazníkového šetření zaměřuje na spokojenost respondentů ve společnosti a na motivační nástroje používané ze strany vedení společnosti. Na základě identifikace potřeb zaměstnanců navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení výkonnosti a efektivnosti práce ve společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
Online marketingová komunikace vybraného sportovního klubu
Matušková, Romana ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Online marketingová komunikace vybraného sportovního klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je navrhnout opatření na zlepšení a modernizaci marketingové komunikace klubu FbŠ Bohemians v online prostředí, a to na základě identifikace problematických oblastí a nedostatků současné marketingové komunikace. Metody: V práci byla použitá kvalitativní metoda sběru dat. Konkrétně byl uskutečněný polo-strukturovaný rozhovor s ředitelem marketingu a následně tři další polo-strukturované rozhovory s fanoušky vybraného klubu. Mimo rozhovory byla provedena také analýza sociálních sítí a webové stránky klubu. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je návrh opatření ke zlepšení online marketingové komunikace v klubu. Mezi nejdůležitější návrhy patří zlepšení psaní článků, především těch, které jsou vydávány po zápase dále používání Facebook stories a publikování většího množství obsahu formou kratšího videa. Návrhy na zlepšení vycházejí ze zjištěných nedostatků, které vyplynuly z provedeného kvalitativního výzkumu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, online marketingová komunikace, florbal, sportovní klub
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Návrh rozvoje motivačního programu vybrané společnosti
Dobrovolný, Filip ; Matušková, Romana (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Návrh rozvoje motivačního programu vybrané společnosti“ je analýza současného stavu motivace zaměstnanců společnosti Česká pojišťovna a.s. Tato analýza se pomocí dotazníkového šetření zaměřuje na spokojenost respondentů ve společnosti a na motivační nástroje používané ze strany vedení společnosti. Na základě identifikace potřeb zaměstnanců navrhuje opatření vedoucí ke zlepšení výkonnosti a efektivnosti práce ve společnosti.
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.

Viz též: podobná jména autorů
7 MATUŠKOVÁ, Radka
7 Matušková, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.