| |
|
Obchodní procesy ve vybraném podniku
Michálek, Lukáš ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací obchodních procesů ve vybraném podniku. V první části jsou popsána teoretická východiska k metodě analýzy, modelovacího jazyka a obchodního jednání. V druhé části, analytické, je metodou MMABP provedena analýza procesu a kvalitativní výzkum pro získání podkladů na optimalizaci procesů. V třetí části, návrhové, dochází k tvorbě nového procesu a doporučení řešení pro společnost.
|
| |
|
Bytový dům
Hlaváček, Jan ; Klímek, Karel (oponent) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Projekt řeší novostavbu bytového domu v katastrálním území města Chotěboř, kraj Vysočina. Jedná se o čtyřpodlažní bytový dům, nepodsklepený a zastřešený jednopláštovou plochou střechou. Obvodové stěny jsou vyzděny ze systému Porothem a zatepleny certifikovaným systémem ETICS (T.I. Extherm EPS 70 F). Bytový dům se nachází na parcelách 1226/1,1226/2. Bytový dům je navržen s ohledem na dispoziční řešení, na bezpečnost užívání, z hlediska požární bezpečnosti,akustiky,osvětlení a tepelné techniky a energie.
|
| |
| |
|
Rodinný dům s ordinací
Hlaváček, Jan ; Adamová, Monika (oponent) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Projekt řeší novostavbu rodinného domu s ordinací v katastrálním území obce Chotěboř, okres Havlíčkův Brod. Rodinný dům má tři nadzemní podlaží a garáž. Půdorys domu je obdélníkového tvaru. Střecha je navržena plochá. Je řešena jako jednopláštová, odvodnění je řešeno pomocí dvou vpustí. Obvodové stěny jsou navrženy z cihelných bloků Porotherm. Objekt je zateplen certifikovaným systémem ETICS. Dům je navržen s ohledem na dispoziční řešení, na bezpečnost při užívání, zajištění konstrukce po stránce statické, požární bezpečnosti a úspory energie.
|
| |
| |
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu podniku
Danyliuk, Bohdan ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu pizzerie „Basilico“. Teoretická část vymezuje důležité marketingové pojmy. Následuje analytické přiblížení současného stavu podniku a vyhodnocení dotazníkového šetření. V poslední části na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na změnu marketingového mixu podniku, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
|