| |
|
Financování projektů z fondů EU
Fialová, Aneta ; Studničková, Marta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá množnostmi získání dotací z fondů EU. Tuto dotaci chce strojírenská společnost použít pro financování účasti na zahraničním veletrhu. Práce pojednává o možnostech financování plánovaných projektů, postupu podání žádosti o dotaci a o následném postupu při získání či odmítnutí poskytnutí dotace.
|
| |
|
Financování projektů z fondů EU
Fialová, Aneta ; Studničková, Marta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá množnostmi získání dotací z fondů EU. Tuto dotaci chce strojírenská společnost použít pro financování účasti na zahraničním veletrhu. Práce pojednává o možnostech financování plánovaných projektů, postupu podání žádosti o dotaci a o následném postupu při získání či odmítnutí poskytnutí dotace.
|
|
Personální management ve veřejné správě
Fialová, Aneta ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá personálním managementem ve veřejné správě. Právě lidské zdroje, které zosobňují úředníci, tvoří základ pro kvalitní a efektivní fungování veřejné správy. Teoretická hlediska personálního managementu ve veřejné správě jsou zakomponována v první části diplomové práce. Nejprve je zde popsána role personálního managementu ve veřejné správě a následně teoretické rozdíly personálního managementu ve veřejné a soukromé sféře. Ve druhé sekci teoretické části jsou specifikovány jednotlivé personální činnosti, jako je analýza pracovního místa, získávání a výběr zaměstnanců, adaptace zaměstnanců, ukončení pracovního poměru, vzdělávání zaměstnanců, hodnocení zaměstnanců a odměňování a benefity zaměstnanců. Kromě literatury je zde čerpáno zejména ze zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Praktická část analyzuje a popisuje personální práci na dvou městských částech v Praze, konkrétně na úřadě MČ Praha 9 a MČ Praha 13. Cílem diplomové práce je zhodnotit personální management ve vybraných městských částech, porovnat je mezi sebou a navrhnout některá zlepšení a doporučení do budoucna.
|
|
Marketingová a PR strategie spol. PVK
Fialová, Aneta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové a PR strategie společnosti PVK, a.s. a na základě zjištěných poznatků navrhnout rady na vylepšení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá popisem marketingu obecně, dále marketingem pro oblast služeb, strategickým plánováním a komunikačním mixem, zejména public relations (PR). Praktická část popisuje společnost PVK, její marketingové projekty a firemní identitu. Navržené rady do budoucna jsou v závěru podloženy SWOT analýzou.
|