Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF
Štochl, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu Českého svazu Taekwon-Do ITF a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Dílčí cíle obsahují popis managementu organizace a prostředí, v němž organizace působí. Metody: Pro účely práce byl využit kvalitativní marketingový výzkum. Využito bylo metod hloubkového interview a případové studie. Pro účely práce byla provedena také SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh na optimalizaci marketingového mixu. Navrženy byly především úpravy propagace, využití sponzoringu a také aktualizace některých složek produktu a jejich cen. Klíčová slova: Marketingový mix, Taekwon-Do, případová studie
Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF
Štochl, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu Českého svazu Taekwon-Do ITF a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Dílčí cíle obsahují popis managementu organizace a prostředí, v němž organizace působí. Metody: Pro účely práce byl využit kvalitativní marketingový výzkum. Využito bylo metod hloubkového interview a případové studie. Pro účely práce byla provedena také SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh na optimalizaci marketingového mixu. Navrženy byly především úpravy propagace, využití sponzoringu a také aktualizace některých složek produktu a jejich cen. Klíčová slova: Marketingový mix, Taekwon-Do, případová studie
Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let
Štochl, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let Cíle: Cílem této bakalářské práce je za pomoci nezávislého marketingového výzkumu zjistit, jaký image má značka McDonald's mezi lidmi ve věku 15 až 25 let, kteří v současnosti žijí v České republice. Výzkum se zaměřoval na povědomí respondentů o značce a jejích konkrétních prvcích, postavení na poli konkurence, asociace respondentů se značkou a hodnocení a povědomí o konkrétních marketingových aktivitách značky McDonald's. Metody: Pro marketingový výzkum, který byl proveden v rámci praktické části práce, byla použita technika elektronického dotazování. Výsledky: Výzkum poskytl odpovědi na všechny kladené otázky a výsledná data, která z něho vzešla, umožnila zhodnocení image, který značka McDonald's mezi cílovou skupinou má. V praktické části práce jsou prezentovány a graficky znázorněny výsledky ze všech oblastí, které byly ve výzkumu zahrnuty. Klíčová slova: značka, image značky, marketingová komunikace, marketingový výzkum
České gotické výtvarné umění a jeho význam pro osobní rozvoj člověka
ŠTOCHL, Michal
Bakalářská práce se zabývá popisem výtvarného umění v českých zemích za období gotiky. Představuje vývoj tohoto umění a chce poukázat na možný rozvoj osobnosti prostřednictvím pozorování vývoje ve výtvarného umění. První kapitola se zaměřuje na dějinné události v době gotiky na území českých zemí. Druhá kapitola se zaobírá samotným uměním a poukazuje na vnitřní svět lidí, umělců i ostatního obyvatelstva. Třetí kapitola se věnuje popisu vývoje výtvarného umění v českých zemích. Představuje na velké množství vzniklých památek a dává jejich vznik do historického kontextu. Čtvrtá závěrečná kapitola směřuje k významu výtvarného umění pro výchovu dětí a výkladu symbolických hodnot.

Viz též: podobná jména autorů
1 Štochl, Marek
4 Štochl, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.