Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Získávání dotací z fondů EU
Dvorská, Věra ; Černá, Jana (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Anotace Diplomová práce se zabývá získáváním dotací, grantů z fondů EU na rozvoj železniční dopravy v České republice – modernizace, rekonstrukce a celkově propojení a zpřístupnění železniční dopravy celé Evropě. V rámci České republiky se celkovou modernizací železniční dopravy rozumí taktéž zrychlení jízdy vlaků. V mojí diplomové práce se Vám budu snažit přiblížit hodnocení efektivnosti pro projekt „Rekonstrukce železniční stanice Olomouc“ postupem výpočtu hlavních ekonomických ukazatelů (IRR, BCR, NPV) až po seznámení s formulářem Benefit 7+, který slouží pro získávání těchto dotací ze stukturálních fondů EU. Také bych Vás chtěla seznámit s metodikou zpracování povinných osnov pro ekonomické hodnocení- analýzou nákladů a výnosů (CBA analysis), což je závazná osnova, která se nezbytně týká získávání dotací ze strukturálních fondů EU pro jakékoli investiční projekty v ČR.
Metody a nástroje znalostního managementu
Černá, Jana ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Tato práce je zaměřena na metody a nástroje ve znalostním managementu. Práce se zabývá představením znalostního managementu, jeho historií a současností. Zatímco historie je prezentována jako přehled důležitých událostí, současný pohled je doplněn současnými trendy v oblasti znalostního managementu, business analýzou vybraných společností a zhodnocením dostupných publikací na téma znalostní management. Hlavním cílem je představit vhodnou metodiku pro úvodní fázi Mitroffova modelu - konceptualizaci. Vybraný postup je následně aplikován na modelovou situaci. Jedná se o rozhodnutí města o výstavbě a rozšíření místní továrny. Poslední část tvoří Business Model Canvas, jenž má za cíl nastínit možné uplatnění metodiky v praxi.
Jak správně upravit stravovací návyky pro každodenní zátěž tanečníka
Tomášková, Lucie ; FRIČOVÁ, Marie (vedoucí práce) ; ČERNÁ, Jana (oponent)
Moje magisterská práce se zabývá problematikou stravování v tanečním světě. Je to téma velmi obsáhlé, já jsem se však zaměřila pouze na dospělé tanečníky, jak jim pomoci najít vyvážené stravování k podpoření maximálního fyzického výkonu. Neméně obsáhlé a důležité téma týkající se mladých, dospívajících tanečníků a taktéž výskytu nejrůznějších onemocnění v tanečním světě je námětem prací jiných studentů. Snažila jsem se pro tuto práci vycházet ze sportovních teorií a doporučení, poněvadž požadavky na fyzické výkony tanečníků jsou s výkony sportovců zcela srovnatelné.
Strategie učení současných vysokoškolských studentů
ČERNÁ, Jana
Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se čtenář seznamuje s problematikou pojmů jako je učení, jeho pojetí, přístupy k němu. Dále pak se styly a strategiemi učení. Následně je zmíněna problematika motivace, paměti jakožto podstatných složek pro osvojování si učiva. Nedílnou součástí této celé problematiky jsou i pojmy jako mentální reprezentace poznatků, metakognice a v posledním díle teoretické části autorka představuje Gardnerovo pojetí inteligence. Teoretická část se opírá o prostudovanou odbornou literaturu. V praktické části bylo provedeno explanatorní kvalitativní zkoumání studované problematiky u menšího počtu vysokoškoláků. Cílem této práce je pokusit se zjistit jaké jsou strategie učení u současných vysokoškolských studentů a porovnat výsledky s výsledky bývalých vysokoškoláků s přihlédnutím na možné rozdíly. Výsledky tohoto šetření jsou uvedeny na konci praktické části.
Multilevel marketing
Křehlíková, Michaela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o Multilevel marketingu (dále MLM) jako podnikatelském odvětví. Cílem práce je zanalyzovat systém MLM ve společnosti Oriflame a potvrdit či vyvrátit, zda je úspěch v MLM závislý na době působení člověka v tomto podnikání, zda samotný úspěch v tomto podnikání závisí na typu a povaze člověka a jestli lze dosáhnout podnikáním v Oriflame finanční nezávislosti. Dále si práce klade za cíl zjistit veřejné mínění o systému MLM jako takovém. Veřejné mínění bude zjišťováno dotazníkovou formou. V teoretické části je popsán MLM jakožto součást přímého prodeje, jeho historie a současné trendy v MLM. Jsou uvedeny neetické a zakázané formy MLM. Práce se dále zaměřuje na motivování a nástroje úspěchu. Praktická část je věnována analýze MLM ve firmě Oriflame a průzkumu veřejného mínění o MLM. V závěru Bakalářské práce je shrnuta celková problematika a výsledky průzkumu veřejného mínění.
Potřeby a zájmy mládeže v oblasti cestovního ruchu
Černá, Jana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Valovičová, Eliška (oponent)
Práce je věnována cestovnímu ruchu mládeže se zaměřením na potřeby a zájmy. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu tohoto segmentu a marketingovým výzkumem. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření s cílem zjistit preference studentů vybraných vysokých škol v návaznosti na služby poskytované cestovními kancelářemi. Získaná data jsou následně porovnána s informacemi uvedenými v teoretické části a slouží jako východiska pro marketingové doporučení cestovní kanceláři Autoturist, a. s.
Internetový marketing
ČERNÁ, Jana
Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na zvýšení efektivity internetového marketingu. Analýzu jsem provedla v internetovém obchodě levne-boty.cz, který se zabývá prodejem obuvi na sport a volný čas. V teoretické části se zabývám marketingem a jeho vztahem k internetu, internetovým marketingem a jeho nástroji, které tvoří marketingový a komunikační mix. Dále jsem popsala legislativu upravující fungování internetového obchodu. V praktické části jsem provedla analýzy internetového obchodu levne-boty.cz. Popsala jsem zde společnost a její fungování, cílovou skupinu zákazníků, konkurenci, marketingový mix, reklamu a public relations, návštěvnost atd. Také jsem vyhodnotila návratnosti investic do konkrétní reklamní kampaně.
Akční výbory Národní fronty a kultura
ČERNÁ, Jana
Předkládaná bakalářská práce Akční výbory Národní fronty a kultura má za cíl představit akční výbory jako instituci, která plnila funkci převodové páky komunistického reţimu po únoru roku 1948. V práci je kladen velký důraz na jejich očistnou funkci - tedy na způsob, jakým se společnost zbavovala umělců s nepřátelským pohledem na nově budovaný socialisticko-demokratický stát. Na základě konkrétních případů jsou zhodnocena nejen kritéria postihů, výběr obětí, politická manipulace, ale také míra dopadu na osobní a profesní ţivot umělců. Pozornost je také věnována stoupající vlně protestů proti rozhodnutím akčních výborů během první poloviny roku 1948 a jejímu potlačení díky vydání nového zákona, který činnost akčních výborů zpětně legalizoval. V poslední části bakalářské práce je vylíčena činnost akčních výborů od druhé poloviny roku 1948. Jedná se o období, kdy hlavní úkol očisty společnosti byl jiţ splněn, a akční výbory tak pomalu začaly ztrácet svůj status. Cílem se stalo zobrazit přeměnu akčních výborů z instituce, která společnost přetvářela a tvořila, v organizaci, která byla společností pouze trpěna.
Chudoba v názorech mladých
ČERNÁ, Jana
Chudoba je velmi komplexní a složitý pojem, a v současné době je považována za jeden z nejvážnějších problémů globalizovaného světa. Chudobu lze chápat jako výraz extrémní nerovnosti, respektive jako distanci určité části populace nejen od bohatých, ale i od celého zbytku populace. V současném světě se nerovnost i chudoba stále generují a roztržka mezi bohatstvím a chudobou narůstá jak v globálním, tak i v národním měřítku. Celá práce byla rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, jako jsou například: chudoba v globálním pohledu, druhy chudoby, její monitorování a měření, nerovnost, nezaměstnanost, skupiny obyvatelstva ohrožené chudobou a sociálním vyloučením. Rovněž je v této práci popsán vliv sociálních transferů v souvislosti s chudobou. Na základě stanovených hypotéz jsou v teoretické části okrajově zmíněna i klíčová témata, která se týkají životních hodnot a postojů mladých lidí a také rozdílů mezi muži a ženami v oblasti biologické, psychologické a sociální. Cílem práce bylo zjistit percepci chudoby v myšlení mladých lidí. Výzkum byl realizován na vybraných školách pomocí anonymních dotazníků. Každý dotazník obsahoval deset otázek. Výsledky výzkumu jsou uvedeny v praktické části diplomové práce v kapitole {\clqq}Výsledky``.
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
32 ČERNÁ, Jana
13 ČERNÁ, Jitka
4 Černá, Jana,
7 Černá, Jaroslava
1 Černá, Jaroslava Bc.
1 Černá, Jesika
13 Černá, Jitka
4 Černá, Johana
1 Černá, Johanka
1 Černá, Julia
4 Černá, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.