Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Pražské Jaro 2009
Kyncl, Jan ; Čeňková, Jana (oponent) ; Dolanská, Nora (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro 2009" pojednává o způsobu, jakým jsou využívány obecné marketingové principy v kulturní sféře. Snaží se postihnout hlavní rysy marketingu neziskových organizací pusobících na poli umění a kulturního dědictví, důvody k aplikaci marketingového procesu v této oblasti a nezbytné předpoklady k úspěchu marketingové strategie. Ve své teoretické části čerpá tato práce z dostupné literatury zabývající se tématikou art marketingu, jakož i těch nejzásadnějších marketingových publikací, které jsou stavebními kameny moderní marketingové koncepce. Druhá část práce se opírá o konkrétní marketingovou kampaň 64. ročníku mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro, který je každoročně pořádán obecně prospešnou společností Pražské jaro a patří mezi nejvýznamnější kulturní podniky nejen v České republice, ale i v Evropě. Důraz je kladen na detailní popis postupu při vytváření marketingového plánu 64. ročníku festivalu, deskripci a analýzu použitých komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich účinnosti vzhledem ke stanoveným cílům organizace. Závěr práce obsahuje konečnou evaluaci celkové podoby a výsledku kampaně a shrnutí poznatků nabytých studiem problematiky.
Komunikační aktivity Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEAR
Bendlová, Klára ; Dolanská, Nora (oponent) ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikačních aktivitách Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEAR. Ten patří do oblasti sdíleného též cause-related marketingu fungujícím na principu účelného spojení komerčního a nekomerčního subjektu pro dobrou věc. Bakalářská práce mapuje komunikační aktivity nadace realizované na podporu dětí umístěných v kojeneckých ústavech a dětských domovech, po rozdělení původní Nadace Terezy Maxové. Cílem práce je demonstrovat nutnost aplikace marketingových nástrojů v komunikaci organizací v neziskovém sektoru. Součástí práce je vymezení neziskového sektoru vůči sektoru ziskovému. Neziskový sektor má oproti sektoru ziskovému jistá specifika, která zakládají odlišný způsob komunikace neziskových organizací. Specifika komunikace organizací v neziskovém sektoru nejlépe ilustruje způsob používání marketingových a komunikačních nástrojů v kampaních sociálního marketingu. Na základě toho práce zohledňuje specifika sociálního marketingu organizací neziskového sektoru. Značná část práce se věnuje komunikaci Nadace Terezy Maxové dětem. Ta je směřována především k firemním dárcům a veřejnosti jako potenciálním individuálním dárcům. Primárně se práce věnuje komunikaci projektu TERIBEAR.
Vstup značky Starbucks na český trh v letech 2008-2009
Nováková, Petra ; Halada, Jan (oponent) ; Dolanská, Nora (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Vstup značky Starbucks na český trh v letech 2008-2009" pojednává o společnosti Starbucks Coffee a jejím vstupu na trh České republiky. Zabývá se popisem značky Starbucks jakožto celku, její historií, odlišností od ostatních značek a jejím specifickým přístupem k marketingové komunikaci. Především je pak popisem jejích marketingových a komunikačních aktivit v letech 2008 a 2009 v České republice a zhodnocením použitých komunikačních technik, které tato firma použila pro svůj vstup do nové země. Práce také srovnává komunikační aktivity značky Starbucks v ČR a zahraničních zemích, kde působí. Zároveň popisuje moderní způsob marketingové komunikace implementující individuální přístup k zákazníkovi, společenskou odpovědnost firmy a využívání nových komunikačních kanálů, který právě společnost Starbucks Coffee reprezentuje. Cílem práce je pak vytvořit ucelený soubor poznatků o společnosti Starbucks Coffee, její firemní strategii a kultuře a také popsat jednotlivé marketingové kroky a postupy využívané touto značkou nejenom v globálním, ale i lokálním měřítku. Tato práce si rovněž klade za cíl zjistit, zda a jak značka Starbucks přizpůsobuje charakter marketingové komunikace na zahraničních trzích tak, aby odpovídala lokálním standardům a potřebám zákazníků.
Kampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš-Zaplatíš!" v letech 2008-2009
Grieslerová, Martina ; Dolanská, Nora (oponent) ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Kampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš? - Zaplatíš!" v letech 2008-2009" pojednává o dlouhodobé komunikační kampani Ministerstva dopravy ČR zaměřené proti agresivnímu a nebezpečnému provozu na pozemních komunikacích. Komunikační strategie stojí na třech pilířích, a to alkohol a psychotropní látky za volantem, agresivní a rychlá jízda a používání zádržných systémů. Pro lepší pochopení problematiky nastiňuje dopravní vývoj a dopravní situaci v ČR. Práce se též na začátku zabývá vymezením nekomerčního marketingu, v rámci něj pak sociálního marketingu a popisuje specifika tvorby sociálně marketingového plánu. Následuje případová studie kampaně, která nabízí základní charakteristiku, rozebírá jak její tvorbu, tak samotný průběh, typy jednotlivých výstupů a zvolené komunikační kanály. Dále se věnuje konsekvencím v médiích, k nimž tato, svého druhu jedinečná, kampaň vedla a v závěru hodnotí úspěšnost komunikace a dosažení plánovaných cílů, byť prozatím částečně vzhledem k faktu, že konec této kampaně je naplánován až na konec roku 2010.
Place marketing města Český Krumlov
Juránková, Simona ; Halada, Jan (oponent) ; Dolanská, Nora (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing destinace Český Krumlov a na základě této analýzy navrhnout optimální řešení marketingové komunikace i dalším městům zapsaným na Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO v České republice. V teoretické části je popisována kulturní destinace (produkt) Český Krumlov, specifika marketingu destinace, komunikační aktivity organizací propagujících Český Krumlov, zejména pak úloha Destinačního managementu. Analytická část se zaměřuje na samotnou marketingovou strategii Českého Krumlova a propagaci zejména prvních tří marketingových pilířů Českého Krumlova, které vyhodnotí závěrečná SWOT analýza.
Novinářské cesty jako prostředek PR komunikace v cestovním ruchu
Vančurová, Hana ; Hejlová, Denisa (oponent) ; Dolanská, Nora (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Novinářské cesty jako prostředek PR komunikace v cestovním ruchu" pojednává o problematice novinářských cest (press trips), zvláště pak z oblasti cestovního ruchu. Práce vychází z obecné teorie komunikace. Obecné zákonitosti dále konkretizuje a dává do souvislosti s teorií marketingu a public relations. Nakonec zúží problematiku jen na oblast cestovního ruchu a popíše, jaké místo v ní zaujímají novinářské cesty a jaké z toho vyplývají zákonitosti. Praktickou část tvoří analýza článku, který byl napsán na základě účasti jeho autora na novinářské cestě do Lisabonu a okolí.
Sbírkový projekt Pomozte dětem! : případová studie 11. ročníku v roce 2009
Bokotejová, Helena ; Dolanská, Nora (oponent) ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Sbírkový projekt Pomozte dětem! - případová studie 11. ročníku v roce 2009 se věnuje v rámci nekomerčního marketingu určitému období dlouhodobé veřejné sbírky Pomozte dětem!, které chce detailně popsat a zaměřit se na jeho komunikační stránku. V jednotlivých kapitolách se proto zabývá obecnou charakteristikou tohoto projektu, jeho specifickými cílovými skupinami či konkrétními možnostmi a způsoby, jak lze přispět na sbírkové bankovní konto, a tím podpořit projekty, které chtějí pomáhat znevýhodněným a ohroženým dětem. Značnou pozornost rovněž věnuje komunikaci projektu v období 11. ročníku, charakteru jeho kampaně a použitým komunikačním nástrojům. Prostřednictvím terminologie neziskového sektoru a sociálního marketingu nás práce také seznamuje se základními pojmy, které se celkově vztahují k tomuto tématu.
H&M brand in Czech market since 2003
Vargaeštoková, Martina ; Dolanská, Nora (oponent) ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Značka H&M na českom trhu od roku 2003" pojednává o působení švédského módního řetězce Hennes & Mauritz AB na českém trhu. V rámci daného tématu se v úvodu věnuje výkladu a definici pojmu "fast fashion," specifického obchodního konceptu, jehož představitelem je právě H&M. Dále popisuje vstup značky na český trh a marketingové aktivity, které značka na území České republiky podnikla. Ve svém jádru analyzuje komunikační mix značky a zároveň porovnává zvolené techniky a nástroje komunikace H&M s přímou konkurencí reprezentující model "fast fashion." Závěrem se zaměřuje na konkrétní marketingovou aktivitu H&M - kolekce vytvářené ve spolupráci se známými módními návrháři a celebritami. Cílem práce je představit ucelený pohled na působení značky na českém trhu a nakonec pomocí SWOT analýzy zdůraznit možné hrozby a příležitosti do budoucna.
Komunikace nadace Charty 77 Konta BARIÉRY v roce 2008
Vízková, Zuzana ; Dolanská, Nora (oponent) ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem "Komunikace Nadace Charty 77 Konta Bariéry v roce 2008" pojednává o komunikaci organizací neziskového sektoru. Práce se nejprve zabývá specifiky kampaně a komunikace v marketingu neziskového sektoru oproti marketingu komerčnímu a sociálnímu. Zpočátku definuje vztah Nadace Charty 77 a jejího stěžejního projektu Konto Bariéry a dale je celkově zaměřena na analýzu marketingové komunikace Nadace Charty 77 Konta Bariéry v roce 2008. Práce dále zmiňuje cíle komunikace, zvolenou cílovou skupinu, nástroje a použité komunikační kanály. Zabývá se podrobnou analýzou komunikačního mixu image kampaně Lukášek a rozebírá jeho uvedení v TV, rádiu, tisku, CLV a na internetu. V druhé části práce jsou zmíněny ostatní komunikační a PR aktivity a ajejich komunikace. Určitý prostor je také věnován charakteristica a přínosům práce public relations a jejich důležitosti pro komunikaci neziskových organizací. Na závěr je zhodnocení celkové komunikace projektu Konto Bariéry v roce 2008 a uplatnění nástrojů marketingu neziskového sektoru v komunikaci projektu a několik návrhů na jeho zkvalitnění.
Divadlo a příjezdový cestovní ruch v Praze
Hubálková, Michaela ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; DOLANSKÁ, Nora (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice kulturního turismu, s konkrétním zaměřením na pražská divadla a příjezdový cestovní ruch v Praze, specificky zkoumá vztah mezi těmito dvěma oblastmi. Cílem této práce je potvrdit hypotézu, zda má smysl nahlížet na divadlo v Praze jako na jeden z nástrojů marketingové strategie a propagace města ve vztahu k zahraničním návštěvníkům. První část práce je teoretická, věnuje se definici kultury, múzických umění, cestovního ruchu a zejména teoretickým přístupům k problematice kulturního cestovního ruchu a kulturního turisty. Praktická část práce zahrnuje dotazníkové šetření a rozhovory ve vybraných divadlech a institucích, tematicky zaměřené na marketingovou komunikaci a celkový přístup k divácké skupině zahraničních návštěvníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.