Název: Analýza marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Pražské Jaro 2009
Překlad názvu: The analysis of marketing communications of the Prague Spring International Music Festival 2009
Autoři: Kyncl, Jan ; Čeňková, Jana (oponent) ; Dolanská, Nora (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/29072

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-284365


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet