| |
| |
|
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
|
|
Business Plan for Dot-Com Project
Melicher, Alexander ; Priesterová, Katarína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis is devoted to design and build a comprehensive business plan with a view to future implementation in practice. The work is devoted to complete the process from setting up a company to develop a business plan and its planned implementation. The introductory part describes the theoretical foundations for new business, which are followed by my knowledge in analytical and practical part. The practical part is focused on developing very specific dot-com business plan, there is an emphasis on feasibility in practice.
|
| |
| |
| |
| |
|
Vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu
Pošvař, Josef ; Dano, Dušan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu. Pro hotel Joseph 1699 je důležité vypracovat kvalitní návrh na zlepšení marketingové strategie, aby byl konkurenceschopný a životaschopný na trhu ubytovacích služeb v Třebíči a okolí. V teoretické části jsou vysvětleny ekonomické oblasti, které byly použity v praktické části. Praktická část je zaměřena na zpracování marketingových analýz a vytvoření návrhu změny na zlepšení marketingové strategie. Díky těmto návrhům na změny by měl hotel Joseph 1699 upevnit svou pozici na trhu ubytovacích služeb v Třebíči.
|
|
Marketingová komunikace firmy XY, s. r. o.
Michulková, Aneta ; Čempel, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce umožňuje nahlédnout do problematiky marketingové komunikace na průmyslovém trhu. Hlavním záměrem je ukázat teoretická východiska na konkrétním případě, a to společnosti XY, s. r. o. V diplomové práci se autorka snažila o seznámení se s dosavadní marketingovou komunikací ve firmě a uplatnění teoretických poznatků, hlavně v návrzích na zlepšení komunikace.
|