Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagace filmového festivalu na příkladu MFF Karlovy Vary
Běloubková, Monika ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Propagace filmového festivalu na příkladu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary" se zabývá problematikou zviditelnění takové události, jakou je filmový festival. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako jsou: komunikace, marketingová komunikace, reklama či propagace a stručně se věnuje jejich vývoji.Především se práce zabývá marketingovými nástroji a zásadami úspěšné propagace a jejími prostředky. Závěry z teoretické části jsou aplikovány v části praktické a to se zaměřením na Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech.
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.
Komunikační model lokálního neziskového projektu
Těhlová, Milada ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační model lokálního neziskového projektu festival Jeden svět Benešov 2011" je zaměřena na teorii komunikačního modelu, který zahrnuje analýzu, cíle, cílové skupiny, strategii, taktiku a vyhodnocení a následnou aplikaci teoretického modelu na lokální neziskový projekt festivalového charakteru. V teoretické části je popsaná tvorba komunikačního modelu. Vyčleněna a podrobněji zpracovaná je část orientovaná na společenskou odpovědnost firem a fundraising. Jedna z kapitol je také věnovaná oblasti sponzoringu. Práce dále popisuje festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, jeho specifika a způsob fungování ve vztahu k regionálním festivalům, které se v rámci Jednoho světa konají. Detailněji je popsán regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Praktická část práce se věnuje uplatnění teoretického modelu na regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Součástí problematiky je i zhodnocení praktické aplikace komunikačního modelu a souhrn rad a doporučení pro festivalový rok 2012.
Ekonomické aspekty popkultury
Tuháčková, Eva ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na hledání rozdílu mezi vysokou a nízkou kulturou jako prvotního rozdělení v porovnání s kulturními teoretiky, kritiky a sociology zabývající se touto problematikou. Cílem je zjistit co vede jednotlivé kulturní recipienty ke svému výběru, jaké marketingové a další vlivy recipienty ovlivňují a prostřednictvím jakých nástrojů se tak děje. Zjištěné závěry by měly analyzovat ekonomickou podstatu popkultury, nastínit její budoucí vývoj vzhledem k společnosti a jejímu ekonomickému rozhodování.
Umění a sociální integrace
Kučerová, Michaela ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Předmětem práce je společenský přínos uměleckých participačních projektů. Konkrétně práce pojednává o projektech pracujících s dětmi a mladými lidmi pocházejícímí ze sociálně vyloučeného prostředí. První část je zaměřena na podoby sociálního vyloučení roli umění ve výchově a vzdělávání mladých lidí. Druhá část se věnuje přínosům a dopadům konkrétních uměleckých particpačních projektu, jejich managementu a evaluace.
Multifunkční kulturní centrum Meetfactory
Fuchsa, David ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o mladém projektu Meetfactory. Jedná se o multifunkční kulturní centrum, které mimo jiné kulturní sluţby nabízí rezidenční ateliérový program pro zahraniční umělce. Duchovním otcem celého projektu je kontroverzní český umělec David Černý. V teoretické části práce se věnuji problematice neziskových organizací v kultuře a tématu brownfields. V praktické části jsem popsal projekt od jeho komplikované historie, přes oblasti činností aţ po finanční stránku v návaznosti na poznatky z teoretické části. Práce slouţí jako ucelený pohled na tento unikátní projekt.
Kreativní města
Šťáva, Zdeněk ; Juračková, Simona (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této práce je představit koncept Kreativních měst, stručně popsat jeho nejzákladnější části a zhodnotit jeho možnosti uplatnění v České republice. Tato práce se bude zabývat především městy, jeho obyvateli, podnikatelskými i nepodnikatelskými subjekty a vztahy mezi nimi, přičemž nemá rozhodně ambici stát se stručným návodem, jak budovat prosperující města. Smyslem celého konceptu není stát se kreativním městem světa, ale stát se kreativním městem pro svět, nebo stát se kreativním pro svoje město. Kreativní město jako koncept je návodem, nebo spíše doporučením, jak co nejlépe využít potenciálu jakéhokoliv města, aby se zněj stalo lepší místo pro život.
Spolupráce neziskových kulturních organizací
Červenáková, Martina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
V bakalářské práci se zabývám tématem spolupráce dvou kulturních institucí působících v periferní části Prahy, a to konkrétně Kulturním domem Chodovská tvrz a Kulturním centrem Zahrada. V teoretickém základu se nejprve věnuji neziskovému sektoru z pohledu národního hospodářství. Následně jsou definovány neziskové organizace a jejich typologie se zaměřením na formu obecně prospěšné společnosti. Teoretickou část zakončuje kapitola poskytující obecnou charakteristiku Městské části Praha 11 a přiblížení kultury v této významné pražské čtvrti. Praktická část bakalářské práce je nejprve zaměřena na popis výše uvedených organizací. Dále se věnuji aktivitám a spolupráci těchto dvou kulturních institucí, které byly na základě rozhodnutí zastupitelstva Městské části v průběhu roku 2007 transformovány na obecně prospěšnou společnost.
Kulturní politika města Hradec Králové a její výstupy
Struhařová, Michaela ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tématem bakalářské práce "Kulturní politika v Hradci Králové a její výstupy" je popsání kulturní politiky v Hradci Králové, definování jejich cílů a financování. Snahou je upozornit na změny, kterými kulturní politika města v minulosti prošla a také zhodnotit úroveň komunikace zastupitelstva města s občany. Hradec Králové se na počátku dvacátého století pyšnil označením "Salón republiky" hlavně díky své architektuře. Kromě význačné architektury má i bohatou kulturní historii a bude zajímavé zabývat se tím, do jaké míry ovlivňují tyto aspekty Hradec Králové v dnešní době a jak se město o toto kulturní dědictví stará. Kultura je důleţitou součástí ţivota v Hradci Králové a pořádá se zde velké mnoţství kulturních akcí od festivalů po koncerty a výstavy, které jsou v textu popsány. Nejzajímavější akce bude podrobněji zanalyzována pomocí případové studie.
Fundraising neziskového kulturního projektu
Koulová, Lucie ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o fundraisingu neziskového kulturního projektu, tj. o získávání finančních a nefinančních prostředků potřebných k organizaci charitativní akce. V teoretické části je práce zaměřena na definování neziskového sektoru a pojmu fundraising, dále je věnována pozornost pravidlům a metodám fundraisingu a zdrojům financování neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na organizaci a fundraising Charitativní aukce občanské sdružení Máme otevřeno? se zaměřením na porovnání "zvýhodněných" cen vztahujících se k pořádání charitativní, neziskové aukce s cenami reálně účtovanými podnikatelským subjektům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.