Název: Ekonomické aspekty popkultury
Překlad názvu: Economic aspects of pop culture
Autoři: Tuháčková, Eva ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; kýč; média; vysoká a populární kultura; životní styl; branding; high and pop culture; kitsch; lifestyle; media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26291

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73061


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet