Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí436 - 445další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Popularita sportu v ČR mezi studenty ZŠ a SŠ
Truhelka, Tomáš ; Voráček, Josef (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
diplomové práce Název práce: Popularita sportu v České republice mezi studenty středních a základních škol Jméno autora: Tomáš Truhelka Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák, CSc. Počet stran: 83 Počet příloh: 2 Rok obhajoby: 2008 Metodologie: Analýza a vyhodnocení informací získaných dotazníkovým průzkumem. Vlastní analýze předchází teoretický úvod. Klíčová slova: Historie sportu, organizace sportu, popularita sportu, marketingový výzkum, aktivní a pasivní sport, sledovanost sportu, výdaje na sport Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zjištění aktivní a pasivní účasti respondentů na sportu a rozdělení sledovaných a aktivně provozovaných sportů. Další cíl je stanovení průměrného zastoupení sportovního vybavení u jednotlivce a preference jednotlivých sportů v médiích.
Porovnání popularity sportu v ČR mezi studenty středních a vysokých škol
Šrámek, Roman ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Porovnání popularity sportu v ČR mezi studenty středních a vysokých škol. Cíle práce: Cílem práce je zjištění a analýza popularity sportu, následné porovnání rozdílů mezi studenty a doporučení pro sportovní kluby, týmy a média. Metoda: Využil jsem metodu elektronického dotazování v kombinaci s osobním. Výsledky: Průzkum ukázal, že popularita sportu mezi školáky je v České republice na poměrně vysoké úrovni a i další vývoj nasvědčuje tomu, že by nemělo dojít k nějakému výraznému útlumu. Středoškoláci jsou o něco málo aktivnější než vysokoškoláci. Média, týmy a samotné kluby by měly držet krok se současnými trendy a ty zakomponovat do komunikace s mladými lidmi. Klíčová slova: Popularita sportu, marketingový výzkum, sledovanost, média, školáci 4
Zvyšování návštěvnosti ve fotbalové lize ČR
Tobrman, Václav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Anotace: V práci se zaměřím na problematiku zvyšováni návštěvnosti v české fotbalové lize na domácích utkáních klubu FC Viktoria Plzeň. Cílem této práce je nalézt příčiny nízké návštěvnosti a možnosti jak tento trend změnit. Proto se zaměřím na obecnou problematiku sportovního diváctví, základní faktory ovlivňující návštěvnost sportovních utkání a na vývoj návštěvnosti v české fotbalové lize. Analyzuji aktivity špičkového českého klubu AC Sparta Praha v této oblasti a porovnám je s aktivitami FC Viktoria Plzeň. Právě aktivity Sparty Praha mohou být první inspirací pro klub z Plzně. Poté jsem se zaměřil na příznivce Viktorie Plzeň. Šetření bylo provedeno pomocí dotazníku. Respondenti byli návštěvníci dvou domácích utkáních Viktorie. Snažil jsem se zjistit jejich spokojenost se současným stavem, příčiny jejich návštěv na utkáních a názory na faktory zkoumané problematiky. Na základě výsledků dotazníků a rozboru aktivit obou klubů jsem sestavil závěrečná doporučení pro zvýšení návštěvnosti na utkáních FC Viktoria Plzeň. Abstract: In this diploma I target the questions of increasing the attendance of home matches of FC Viktoria Pilsen in Czech football league. The goal of this diploma is to find the reasons of low attendance and find possibilities how to change this tendency. Therefore I target the general...
Rozbor kritických situací v basketbalu
Lhotský, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Název: Rozbor kritických situací v basketbalu Jméno: Lukáš Lhotský Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák, Csc. Počet stran: 68 Rok obhajoby: 2008 Klíčová slova: Kritická situace, psychologie sportu, motivace, soustředění, sebevědomí, sportovní hry. Abstrakt: Diplomová práce je změřena na rozbor kritických situací v basketbalu. Snaží se porovnat reakce jednotlivých hráčů a typů hráčů na kritické situace. 3
Postoje diváků k dopingu ve sportu
Tichá, Klára ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Brož, Pavel (oponent)
Bibliografická identifikace Jméno a příjmení autora: Název diplomové práce: Název v angličtině: Katedra: Vedoucí diplomové práce: Rok obhajoby: Anotace - česky: Klára Tichá Postoje diváků k dopingu ve sportu Beholder's Attituteds toward Doping in Sports Kinantropologie, obor Managment TVS PhDr. Vladimír Janák, Csc. 2008 Téma dopingových látek je v současné době tématem v souYislosti se sportem často diskutovaným. Předkládaná práce definuje dopingové látky, přináší přehled historie jejich užívání a zároveň historie a vývoje antidopingového programu a vzniku antidopingových organizací. Hlavním jádrem práce je pak analýza postojů a názorů sportoYních diváků na doping. Praktická část práce se zab)'Vá vyhodnocením dotazníkového šetření ke zjištění postojů diváků. S ohledem na výsledky práce lze konstatovat, že divácké postoje k dopingu ve sportu jsou negativní. Sport ztrácí díky opakujícím se dopingovým problémům své diváky. Anotace - anglicky: The use of performance enhancing substances is offten discused topíc nowadays. This diploma essay offers defintion of performance enhancing substances and methods, looks into the history of use as well as the antidoping program development and the history of establishing antidoping organizations. The care of the presented diploma essay lies in analysis of sport beholder's...
Rozdíly v komunikaci v americké a české firmě se sportovním zaměřením
Straková, Lucie ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Analýza a srovnání komunikace v americké a české firmě se sportovním zaměřením Communication in US and Czech Sport Company - Analysis and Comparison Cíle práce: Analýza a následné porovnání interní komunikace v jedné české a v jedné americké firmě, včetně poskytnutí doporučení. Metoda: Dotazníkové šetření mezi pracovníky na nejnižší organizační úrovni a následné hloubkové interview s členy středního managementu obou firem. Výsledky: Komunikace ve zkoumaných firmách má nedostatek. Rozdíly mezi firmami existují, a to především na úrovni středního managementu. Klíčová slova: komunikace, interní komunikace, vnitrofiremní komunikace, dotaznfk, mezinárodní srovnání
Budování týmu CK Lenka
Šoubová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Urbánková, Jana (oponent)
Název práce: Budování týmu CK Lenka, s. r. o. Title of work: Teambuilding oftravel agency CK Lenka Cíl práce: Hlavním cílem této práce je pomocí teambuildingového kurzu vytvořit fungující tým , který je schopný spolupráce, komunikace, důvěřuje si a je pozitivně motivován. Přesněji také, vybrat vhodné aktivity tak, aby do sebe smysluplně zapadaly, vhodně navazovaly a aby se jejich účinek rozvíjel cíleným směrem. Metody: V práci bylo využito strukturované interview, workshop a pozorování. Dále bylo pro závěrečná hodnocení využito dotazníku. Výsledky: Práce přináší návod, jak je možno řešit problémy v týmu. Klíčová slova: Teambuilding, komunikace, management, spolupráce, tým
Analýza nabídky HC Slavia Praha pro sponzory
Koutník, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název práce: Analýza nabídky HC Slavia Praha pro sponzory Název práce v angličtině: Analysis ofHC Slavia Praha proposals offered to sponsors Cíle práce: Objasnění struktury nabídky protivýkonů klubu Objasnění struktury partnerů klubu Nalezení možností ke zkvalitnění stávající nabídky Vytvořit nabídku pro nové uspořádání partnerů Metoda: Popisná analýza, interview, komparace Výsledky práce: Popisují jak současnou nabídku hokejového klubu HC Slavia Praha pro sponzory, tak i strukturu stávajících partnerů. Přispívají k semámení se s problematikou sponzoringu v ČR a představují i organizace, které v oblasti ledního hokeje nabídku klubu pro sponzory ovlivňují. Analýza potvrdila, že nabídka sponzorům je u vybraného subjektu na velmi dobré úrovni. Nejvíce je pak propracovaná ta část nabídky, která se vztahuje k prodeji reklamy. I v ostatních částech je nabídka uspokojivá. Klíčová slova: Sponzoring, sportovní produkt, sportovní reklama, nabídka pro sponzory, lední hokej
Chování a postoje diváků fotbalu
Brož, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bibliografická identifikace Jméno a příjmení autora: Pavel Brož Název diplomové práce: Chování a postoje diváků fotbalu Název v angličtině: Football spectators behave and opinions Katedra: Kinantropologie, obor Management TVS Vedoucí diplomové práce: PhDr. Vladimír Janák, CSc. Rok obhajoby: 2006 V práci jsem se zaměřil na analytický výzkum diváků fotbalu. Za cíl jsem si stanovil zjištění projevů, postojů a názorů diváků na čtyřech stadionech pražských fotbalových klubů. Šetření bylo provedeno pomocí dotazníku. Respondenti byli vybráni z různých sektorů fotbalových stadionů, abych postihl co nejširší a nejrůznorodější vzorek diváků. Dále jsem provedl několik rozhovorů s náhodně vybranými respondenty. Zvláštní kapitola byla věnována "televizním" fotbalovým divákům ve sportbarech. Prostřednictvím rozhovorů jsem se snažil zjistit, proč dávají přednost sledování fotbalových utkání v televizi před návštěvou utkání přímo na fotbalových stadionech. S ohledem na výsledky této práce je možné konstatovat, že diváci navštěvují fotbalová utkání nejčastěji z důvodu svého fandovství. Na stadionu dávají diváci průchod svým pozitivním i negativním emocím. The main theme of my diploma essey was a football spectators analysis. The head task stated in the study was to find differences in fans behave, emotions and opinions. A...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí436 - 445další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.