| |
| |
| |
| |
| |
|
The use of intercultural training for VŠE exchange students before leaving the university to study abroad
Kopecká, Ina ; Lukeš, Martin (advisor) ; Nový, Ivan (referee)
The goal of the thesis "The use of intercultural training for VŠE exchange students before leaving the university to study abroad" are: -to capture and to evaluate the change of student's personal characteristics after the arrival from abroad such as language skills, international experience, peer and family relationships and simplicity of establishment of relations - to create a suitable tool for evaluation of intercultural competence of VŠE exchange students who are interested in studying abroad -to bring useful information or to make a structure of intercultural training, which VŠE in the future could use to prepare students for study abroad - to compare two forms of intercultural training: an information meeting, which took place at VŠE with personal participation of students and electronic presentation without personal participation - to create a profile of VŠE students who are interested in studying abroad
|
|
Marketing mix of a chosen enterprise
Kopecká, Ina ; Horová, Olga (advisor) ; Štefečková, Jana (referee)
Teoreticko-metodologická část: obsah a podstata marketingu, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Aplikační část: charakteristika firmy, analýza marketingových možností a východisek, postavení firmy v marketingovém prostředí, implementace teorie marketingového mixu na firmu. Závěr, hodnocení celkové situace firmy a doporučení pro management.
|
|
Analýza bankovního produktu se zaměřením na studentské konto
Kopecká, Iva ; Malý, Václav (advisor) ; Samek, Petr (referee)
V magisterské práci byl proveden marketingový výzkum studentských kont nabízených bankami na českém trhu. Byly analyzovány faktory, podle kterých se studenti rozhodují při výběru konta. Na základě této analýzy a analýzy konkurence bylo navrženo konto Independent. Konto je založeno na svobodném výběru jednotlivých prvků studentského konta, které jsou uspořádány do pyramidy. V každém patře pyramidy konta si student podle předem stanoveného schématu volí balíčky služeb. Výsledkem je, že si klient může navrhnout své konto podle svých představ a neplatí za služby, které nepotřebuje.
|