Original title: Analýza bankovního produktu se zaměřením na studentské konto
Authors: Kopecká, Iva ; Malý, Václav (advisor) ; Samek, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: V magisterské práci byl proveden marketingový výzkum studentských kont nabízených bankami na českém trhu. Byly analyzovány faktory, podle kterých se studenti rozhodují při výběru konta. Na základě této analýzy a analýzy konkurence bylo navrženo konto Independent. Konto je založeno na svobodném výběru jednotlivých prvků studentského konta, které jsou uspořádány do pyramidy. V každém patře pyramidy konta si student podle předem stanoveného schématu volí balíčky služeb. Výsledkem je, že si klient může navrhnout své konto podle svých představ a neplatí za služby, které nepotřebuje.
Keywords: analýza trhu; marketingový výzkum; studentské konto

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1611

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-805


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share