Original title: Hodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
Translated title: Marketing mix of a chosen enterprise
Authors: Kopecká, Ina ; Horová, Olga (advisor) ; Štefečková, Jana (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: slo
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Teoreticko-metodologická část: obsah a podstata marketingu, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Aplikační část: charakteristika firmy, analýza marketingových možností a východisek, postavení firmy v marketingovém prostředí, implementace teorie marketingového mixu na firmu. Závěr, hodnocení celkové situace firmy a doporučení pro management.
Keywords: 4C; 4P; kočárek; marketingový mix

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5934

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6094


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share