Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Malba v rozšířeném poli
Donát, Vojtěch ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá přesahy malby do jiných médií při zachování důrazu na „esenci malířství“ (malířský přístup). Ten zůstává stěžejní po celou dobu práce, přesahy malby budou zkoumány jako funkce nového jazykového diskurzu, doplňujícího malbu jakožto tradiční médium.
Bytový dům
Jílková, Nikola ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním dokumentace ve stupni pro provádění stavby bytového domu, který se nachází v Poličce, okres Svitavy. Objekt je umístěn na rovinatém pozemku v Sídlišti Hegerova. Bytový dům je částečně podsklepen a má čtyři nadzemní podlaží. V bytovém domě se nachází 14 bytových jednotek. V 1.NP se nachází jeden bezbariérový byt se vstupem ze samostatné garáže o dispozici 2+kk, jeden byt o dispozici 3+kk a společné prostory jako je kolárna a uklízecí místnost. Ve 2.NP jsou navrženy dva byty o dispozici 2+kk s balkonem a dva byty o dispozici 1+kk. Stejné byty jsou i ve 3.NP a 4.NP. V částečném suterénu můžeme najít kóje pro každý byt, technickou místnost a společnou kočárkárnu. Parkování pro obyvatele domu bylo navrženo na pozemku před objektem. Objekt je navržen v obousměrném zděném konstrukčním systému. Uprostřed budovy se nachází komunikační prostor se schodištěm a výtahem. Suterénní obvodové stěny jsou provedeny z vodotěsného betonu, zbytek objektu je vyzděn z keramických tvárnic. Podsklepená část objektu je založena na tzv. bílé vaně, nepodsklepená část na základových pasech a ukončena plochou vegetační střechou. Stropy a schodiště jsou monolitické železobetonové. Objekt je zateplen kontaktním zateplovacím systémem ETICS.
Piece of cake
Gračka, Martin ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Pro tuto sérii obrazů jsem si vybral výjevy z počítačové hry Duke Nukem 3D. Snažím se napodobit grafiku počítačových her raných 90. let. Nejde mi o důsledné přemalování pixelů, důsledné překopírování screenshotů, ale o zachycení atmosféry hry pomocí malířských gest a zkratek - převedení pixelové grafiky do média malby. Divák vidí obrazy očima hlavního hrdiny, dostává se tak do jeho role. V mé práci mi jde hlavně o estetický požitek a hru mezi obrazem a grafikou. Dále pak o vyvolání sentimentu, který se dotýká užší skupiny lidí.
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
Bytový dům
Vaněk, Vojtěch ; Nespěšný, Ondřej (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat projektovou dokumentaci novostavby bytového domu s téměř nulovou spotřebou energie v rozsahu provádění stavby. Bytový dům se nachází v městské části Krasice ve městě Prostějov. Je zde klidová oblast s okolní zástavbou s převažujícími bytovými domy a ve větším okolí s rodinnými řadovými domy. Objekt je v rozsahu čtyř nadzemních podlažích a je částečně podsklepený suterénem. V nadzemních podlažích se dohromady nachází šest bytových jednotek a v prvním nadzemním podlaží se nachází samostatné garáže pro každou bytovou jednotku. V objektu se nachází u centrálního schodiště výtah. Svislé nosné konstrukce jsou navrhnuty z cihelných bloků „THERM“ s vnějším zateplovacím systémem. Všechny vodorovné nosné konstrukce a suterénní svislé stěny jsou tvořeny z monolitického železobetonu. Základy jsou tvořeny z monolitických pasů z prostého betonu.
Krajina těžby
Frič, Miloslav ; Ryška, Pavel (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Krajina těžby je vizuální hra, která čerpá/vytěžuje velkoformátovou kresbu krajiny na plátně. Práce zkoumá limity závěsného obrazu pomoci videoprojekce a videokamery. Divák není limitován jasným myšlenkovým rámcem, ale vybízím jej k vizuálnímu zážitku teď a tady.
Pitva
Hofmann, Petr Eric ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tento bakalářský projekt je zaměřen na zpracování tématu z prostředí digitálních her, kterým je stavba videoherních objektů a virtuálního prostoru. Pro tyto účely byla zvolena existující místnost a zcela záměrně se jedná o přednáškovou místnost na půdě FaVU. Výsledným produktem bakalářského projektu je počítačová aplikace, jejíž pomocí lze procházet virtuálním modelem auly. Digitální technologie dovolí uživateli zcela jiný pohled na již existující místnost. Videoherní principy interaktivity umožní uživateli náhled na obrazové vrstvy, nazývané textury , ze kterých se skládá výsledný vzhled počítačového 3D modelu . Celkové zpracování projektu klade důraz na vizuální sdělovací prostředky, které vyžadují jen malý rozsah textového sdělení směrem k recipientovi. Ten nové informace odkrývá pomocí co nejintuitivnějšího uživatelského rozhraní, díky němuž je mu umožněno s hrou interagovat. Název bakalářské práce Pitva v celkovém pohledu představuje alegorii procesu objevování a odkrývání nových znalostí pomocí rozebrání zkoumaného na části a procházením jeho částí až k samotnému jádru. Místnost pitevny tudíž není pouze dějištěm, ale zároveň dějem samotným.
Bytový dům
Kovaříková, Kristýna ; Vaněk, Vojtěch (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat projektovou dokumentaci novostavby bytového domu. Bytový dům je umístěn na pozemku v Prostějově. Budova je navržena jako samostatně stojící, dvoupodlažní a částečně podsklepená. V suterénu je umístěno technické zázemí a sklepní kóje. V nadzemních podlažích se nachází osm bytových jednotek. Přízemním bytům náleží soukromá zahrada. Bytový dům je založen betonových základových pasech. Obvodové zdivo v suterénu je ze železobetonu a v nadzemních podlažích z pórobetonových tvárnic. Stropní konstrukce a schodiště je železobetonové. Mezi rameny schodiště je umístěn výtah. Střecha je sedlová z příhradových vazníků. Objekt je zateplen kontaktním zateplovacím systémem ETICS.
erLett
Jenikovský, Daniel ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V mojej bakalárskej práci experimentujem s cieľom vytvoriť autorský vizuálny jazyk vo forme 3D obrazu vykresľovaného v reálnom čase. Do vizuálu neskôr pridávam zvukovú a hudobnú zložku a vytváram herné mechaniky. V práci sa vzdávam existujúcich spôsobov a implementácií štylizovania v 3D vykresľovaní a vytváram nový jazyk, založený na násobení farebných plôch a línií. Pri tvorbe zvukovej stránky vychádzam zo šumu ako zdrojového signálu, ktorý je následne používaný v rôznych typoch syntézy. Všetky prvky sú tvorené s témou autoportrét.
Zámek
Čech, David ; Motal, Tomáš (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce kombinuje autorský komiks a gamebook. Po vzoru klasických gamebooků je narativ členěn do očíslovaných segmentů, mezi kterými hráč volí. V rámci tematického zaměření se práce soustředí na architekturu, zejména na interiéry a jejich vzájemné propojení s vybranými předměty. Jednotlivé segmenty v tomto případě odpovídají konkrétním fyzickým prostorům ilustrované budovy. Práce obsahuje minimum textu a hlavní část informací se zde komunikuje skrze obraz. Výstupem bakalářské práce je papírová podoba autorského interaktivního komiksu, jehož základním obsahem je série navazujících ilustrací. Na základě číselné navigace se lze pohybovat mezi jednotlivými stránkami a poskládat tak obraz situace, kterou se příběhová část práce zabývá. Cílem práce je vytvoření autorského interaktivního komiksu, který nestojí na textu, ale nechává hráče interagovat přímo s vizuálem prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Vaněk, Vavřinec
3 Vaněk, Vladan
4 Vaněk, Vladimír
5 Vaněk, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.