Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategické plánování v podmínkách sportovních klubů - TASK Silueta Praha
Outratová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
4 Název: Strategické plánování v podmínkách sportovních klubů - TASK Silueta Praha Cíle: Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro soutěžní složku občanského sdružení TASK Silueta Praha na tříleté období od 1. července 2011 do 30. června 2014. Podpůrné úkoly reprezentují jednotlivé kroky strategického plánování. Metody: Analýza TASK Silueta Praha nabývá podoby případové studie. Pro získání hloubkové znalosti o současné situaci a budoucích možnostech tohoto klubu slouží kombinace těchto metod: kvalitativní rozhovor, analýza textů a dokumentů, dotazník a SWOT analýza. Výsledky: TASK Silueta Praha je velice atraktivním sportovním klubem pro děti a mládež z celé Prahy. Aby se však stala absolutní jedničkou na poli českých rock'n'rollových klubů, musí ve tříletém výhledu učinit celou řadu změn a podpořit stávající pozitivní charakterové vlastnosti. Navrhovaný strategický plán dotýkající se oblastí: sport, organizace, finance, marketing a sociální aktivity může této lepší budoucnosti výrazně napomoci. Klíčová slova: Strategické plánování, sportovní klub, cíle, poslání, situační analýza, plán.
Marketingová komunikace HC Slavia Praha
Drahorád, Tadeáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations
Analýza marketingového mixu FK Dukla Praha a návrhy na jeho zlepšení
Bittengel, Günter ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU FK DUKLA PRAHA A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Cíle práce: Analýza jednotlivých marketingových prvků, které tvoří kompletní marketingový mix. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich postojů k marketingu. Následné navrhnutí patřičných doporučení v oblasti marketingu, která by zlepšila současnou image klubu. Metody: Pro analyzování současného marketingového mixu bude použita případová studia a SWOT analýza, která odhalí silné a slabé stránky klubu. Kontakt s vedením klubu proběhne pomocí neformálního rozhovoru. Pro zjištění postoje fanoušků použijeme dotazník. Výzkumným souborem budou pravidelní fanoušci klubu. Získaná data spojím s vlastními poznatky a pokusím se udělat návrhy na zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Vypracované návrhy budou předloženy vedení klubu a budou mít možnost realizovat patřičné kroky k dosažení nových marketingových cílů. Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a pomohla tak klubu. Klíčová slova: marketingový mix, komunikační mix, medializace, dotazník
Dopingové případy v českém sportu
Krejčík, Pavel ; Nekola, Jaroslav (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Dopingové případy v českém sportu Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat dopingové případy v ČR podle dopingových nálezů z hlediska dopingových látek a metod, jiných porušení dopingových pravidel, sportu, charakteru odběru vzorku, sankcí a pohlaví. Následně porovnat výsledky se statistikami dopingových případů na mezinárodní úrovni. Smyslem práce je shromáždit, komparovat, následně zpracovat a zpřehlednit současné statistiky dopingových případů. Metody: Pro vytvoření práce byly použity analýza dokumentů, interpretace textu, komparace, sběr dat, informací a následné zpracování. Výsledky: Mezi potrestanými sportovci byla nejvíce zneužívána skupina anabolických látek. Největší zastoupení ze všech skupin odhalených látek měla marihuana a testosteron. K nejčastějším dalším porušením antidopingových pravidel patřilo nedostavení se k dopingové kontrole. Nejvíce odhalených dopingových případů bylo v kulturistice. Individuální sportovci byli ve srovnání s kolektivními k užívání dopingu náchylnější. V kolektivních sportech byl doping nejvíce rozšířen mezi volejbalisty, fotbalisty a hokejisty. Sportovci byli testováni více při soutěži než mimo soutěž. Nejčastějšími tresty za porušení antidopingových pravidel byly 2 roky zákazu činnosti. Nejvyšší udělená sazba spočívala v doživotním zákazu činnosti. Na...
Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc
Grund, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
 Název: Odezva na korupční aféru SK Sigma Olomouc  Cíle: Cílem práce je podrobně popsat průběh fotbalové korupční aféry mezi kluby SK Sigma Olomouc a FK Bohemians Praha z roku 2010 a následně formou ankety zjistit, jakou odezvu mezi fotbalovými fanoušky tato kauza vyvolala v závislosti na tom, zda se jedná o fanoušky olomouckého klubu či nikoliv.  Metody: Popisná analýza, anketa.  Výsledky: Odezva fanoušků SK Sigma Olomouc a fanoušků jiných českých klubů je podle očekávání rozdílná. Příznivci Olomouce mají tendenci i nadále věřit v nevinu svého klubu, zatímco fanoušci ostatních klubů se na celou aféru dívají střízlivěji a klubu na základě všech známých skutečností spíše nevěří. Odpovědi obou skupin respondentů se liší takřka ve všech zásadních bodech ankety.  Klíčová slova: odezva veřejnosti, odezva médií, korupce, fotbal
Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power
Hejdrychová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
ázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které se nachází v Praze. Cíle: Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. Metody: V diplomové práci budou použity následující strategické analýzy: PEST analýza, analýza zdrojů, analýza konkurence a také marketingový výzkum resp. anketa. Vzorek pro výzkum bude vybrán ze základního souboru zákazníků, kteří navštěvují jakoukoli službu v tomto fitness centru. Zákazníci budou moci vyplnit dotazník přímo při návštěvě fitness centra. Na základě uvedených analýz a marketingového výzkumu bude vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Na základě výsledků marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost a návštěvnost ve fitness centru. Byla navržena řada změn v posilovně a návrh nového cvičebního sálu. V posilovně by se měla zavést klimatizace, zlepšit sociální zařízení a pořídit drobné vybavení....
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.
Analýza vybraných sborových skladeb Jakuba Jana Ryby
Křivková, Ludmila ; Stříteská, Leona (vedoucí práce) ; Procházka, Karel Jan (oponent)
Diplomová práce s názvem Analýza vybraných sborových skladeb Jakuba Jana Ryby se zabývá především jeho duchovní tvorbou. V úvodní kapitole je stručně popsána Rybova cesta k hudbě a skladatelské činnosti, text se přitom opírá také o vlastní životopis Rybův, který byl vydán v roce 2005 pod názvem Můj život a hudba. Diplomová práce pojednává o dochovaném autografickém seznamu jeho tvorby z roku 1801, dále pak o autografickém fragmentu incipitového katalogu skladeb z let 1774 až 1796, kde je mimo jiné incipit České mše vánoční ,,Hej, mistře!" s datací 1795. Oba seznamy byly porovnány se dvěma elektronickými databázemi hudebních děl: s katalogem hudebněhistorického oddělení Národního muzea - Českého muzea hudby a notovým incipitovým katalogem Národní knihovny České republiky. Diplomová práce tyto elektronické databáze dále porovnává s tematickým katalogem, který je součástí monografie Jakub Jan Ryba, vydané v roce 1963. Předmětem zájmu jsou také počty autografů i opisů a tisky děl Jakuba Jana Ryby od počátku 19. století až do dnešní doby. Vzhledem k výsledkům bádání musíme prohlásit, že bylo prokázáno, že do dnešní doby se z Rybova díla zachovala jen část, neboť sám Ryba již v roce 1801 uvádí 1083 skladeb duchovních i světských, ale tematický katalog, vytvořený Janem Němečkem, uvádí pouze 559 incipitů...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 PROCHÁZKA, Jakub
108 PROCHÁZKA, Jan
13 PROCHÁZKA, Josef
6 Procházka, J.
23 Procházka, Jakub
2 Procházka, Jan,
19 Procházka, Jaroslav
1 Procházka, Jindřich
46 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
13 Procházka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.