Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro kontrolu systémových volání pro Windows
Matoušek, David ; Yaghob, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací software, který umožní svým uživatelům detailně monitorovat a případně i pozměňovat chování procesů na operačních systémech Microsoft Windows 2000, XP a Server 2003. V předkládané podobě je software rozdělen do dvou hlavních částí. Systémová část se stará o interakci s jádrem operačního systému, ve kterém zachycuje systémové volání, jejichž další obsluhu pak nechává na externích modulech, pro které definuje jednoduché API. Nezbytnou součástí práce je tak i hlavní externí modul, který rozebírá jednotlivá volání a utváří detailní záznam o chování zvolených procesů. Samotný text práce pak obsahuje širší pojednání o problematice návrhu a implementace takového software, nabízí srovnání s jinými srovnatelnými nástroji a zmiňuje budoucí možnosti rozvoje tohoto díla. Součástí práce je i CD se zdrojovými kódy a funkční kompilací software. Software využívá část GNU C Library.
Aplikace pro zpracování stavebních rozpočtů
Heřmánek, Ondřej ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Malohlava, Michal (oponent)
Aplikace je přednostně určena pro rozpočtování staveb tak, aby vyhovovala potřebám menších stavebních firmem, které zaměstnávají pracovníky všech řemesel, mají vlastní sklad materiálu a vlastní vozový park. Největším přínosem aplikace je zautomatizování určitých výpočtů při rozpočtování stavby.
Grafický editor 3D scén pro projekt AGE
Herceg, Tomáš ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Šerý, Ondřej (oponent)
Název práce: Grafický editor 3D scén pro projekt AGE Autor: Tomáš Herceg Katedra (ústav): Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů E-mail vedoucího: pavel.jezek@dsrg.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce je vytvořit grafický editor, který umožní tvorbu a editaci grafických scén ve 3D prostoru. Editor by měl být realizován jako rozšiřující modul do projektu AGE. Jelikož je projekt AGE teprve ve fázi vývoje, měla by jako součást této bakalářské práce vzniknout i jeho první verze. Samotný editor vytvořený v rámci práce by měl podporovat vytváření základních primitivních objektů, manipulaci s jednotlivými vrcholy, stěnami a částmi těchto objektů, a dále pak implementovat základní nástroje pro mapování textur. Jako cílová platforma bude použito prostředí .NET Framework a pro zobrazování grafických výstupů je doporučeno použít technologie Windows Presentation Foundation a DirectX. Klíčová slova: Počítačová grafika, Windows Presentation Foundation, DirectX, 3D
Debugger Frontend for the SharpDevelop IDE
Koníček, Martin ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Dokulil, Jiří (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat nové přístupy k ladění kódu na platformě .NET framework, se zameřením na visualizaci dat v laděném programu. Specifické cíle této práce jsou: (a) implementovat nástroj, který zobrazuje datové struktury v laděném programu jako orientované grafy, (b) zlepšit způsob, jakým jsou běžně visualizovány kolekce objektů díky implementaci nového nástroje, který zobrazuje přehled obsahu objektů v kolekci, a zároveň efektivně podporuje všechny užitečné typy kolekcí. Práce je implementována pro integrované vývojové prostředí pro .NET SharpDevelop. Autor spolupracuje s členy SharpDevelop týmu a výsledky práce jsou již součástí nové verze SharpDevelopu.
Multi-platform environment for mobile-game development
Vacula, Ivan ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Názov práce: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her Autor: Ivan Vacula Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedúci diplomovej práce: RNDr. David Bednárek, Ph.D. E-mail vedúceho: bednarek@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Inteligentné mobilné zariadenia sú v dnešnej dobe čoraz viac obľúbené. Spolu s ich rozšírením prichádza aj problém s vývojom aplikácií na niekoľko platforiem súčasne. Jednotlivé mobilné operačné systémy ako aj samotné zariadenia sa od seba zásadne líšia a pre multiplatformný vývoj je potrebný systém abstrahujúci rozdiely medzi nimi. Ešte o niečo zložitejšia je situácia pri vývoji hier, ktoré vyžadujú čo najlepšie využitie prostriedkov zariadenia, s ohľadom na rýchlosť, odozvu, grafické spracovanie a podobne. Cieľom tejto práce je porovnať existujúce riešenia pre multiplatformný vývoj mobilných hier, potom navrhnúť a implementovať vlastný systém. Systém musí zabezpečiť jednotný vývoj hier pre niekoľko operačných systémov zároveň. Súčasťou práce je implementácia systému pre dve diametrálne odlišné mobilné platformy a implementácia demonštračnej hry. Kľúčové slová: multiplatformný, mobil, hra, vývoj
Modulární systém pro distribuovanou správu uživatelských dat
Pavliš, Filip ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Zavoral, Filip (oponent)
Název práce: Modulární systém pro distribuovanou správu uživatelských dat Autor: Filip Pavliš Email autora: f.pavlis@gmail.com Katedra: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Abstrakt: Cílem práce byla tvorba modulárního systému pro distribuovanou správu dat s ohledem na multiplatformnost. Systém podporuje jak lokálně tak i vzdáleně dostupné úložiště. Součástí řešení je tedy i server umožňující vzdálený přístup k datům. Systém navíc umožňuje paralelní využití vzdáleného a lokálního přístupu. To umožňuje, že je úložiště dostupné i při ztrátě připojení. Díky tomu je systém schopný synchronizace změn mezi serverem a klientem. Klient může využívat několik instancí svého úložiště a systém je umí synchronizovat přes centrální server. Systém poskytuje abstrakci nad datovým modelem, aby se vývojář modulu nemusel zabývat jeho vlastnostmi, maximálně jen v případě, že by chtěl modul optimalizovat. Jako praktická ukázka využití systému a prostředek k jeho odladění, byla vytvořena nadstavba s názvem TuaLoca. Aplikace obsahuje implementaci ukázkových modulů včetně základní interakce uživatelů. Implementované moduly jsou Kontakty, Správce hesel, Deník, Organizér a Plocha. Klíčová slova: distribuovaná správa dat, modulární...
Nástroj pro programování ve fyzikálním prostředí
Křen, Tomáš ; Hnětynka, Petr (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Předmětem této práce je implementovat hru pojatou jako interaktivní fyzikální prostředí, ve kterém vkládáním, přesouváním a propojováním objektů v dvourozměrném hierarchickém prostoru uživatel vytváří virtuální svět. Tento svět, nebo případně jeho části, však zároveň reprezentují syntaxi programu. Toho je docíleno predevším tím, že ve hře jsou různé druhy objektů nazývané funkce, které zastávají stejnou roli, jako funkce v klasických programovacích jazycích. Dále program obsahuje aktivní agenty řízené vnitřním programem, který je poskládán z funkcí.
Extensible Provider for Windows Powershell
Závišek, Josef ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Obdržálek, David (oponent)
Předložená práce se zabývá návrhem a implementací rozšiřitelného provideru pro Windows PowerShell. Tento provider umožňuje registraci adapterů, které zpřístupňují různá datová úložiště. Práce podává stručný úvod do PowerShellu a nastiňuje způsob, jakým se nová rozšíření realizují. Detailněji je pak rozpracována architektura provideru. Další část práce je věnována návrhu a implementaci adaptéru pro komprimované soubory. K tomu je využita knihovna SevenZip, která musela být přizpůsobena pro použití z jazyka C#. Součástí práce je tedy i popis knihovny a implementace wrapperu umožňujícího použití knihovny v managed kódu.
Editor elektrotechnických schémat
Závišek, Josef ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Předmětem mé práce je implementace grafického vektorového editoru elektrotechnických schémat. Editor je založen na koncepci CAD systémů a je navržen tak, aby splňoval normy, kterými se elektrotechnická dokumentace musí řídit. Práce se však neomezuje pouze na elektrotechniku. Obsahuje rozšiřitelnou knihovnu součástek, a tudíž může sloužit i pro tvorbu výkresů hydraulických, pneumatických, rozvodů plynu apod. V práci je mimo jiné také popsána nová technologie Windows Presentation Foundation, nad kterou byl editor vystavěn. Jsou také nastíněny přednosti a nové možnosti této technologie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 JEŽEK, Přemysl
10 Ježek, Petr
5 Ježek, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.