Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči Abstrakt: Bakalářská práce Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči pojednává o komunikačních a PR aktivitách klubu ve vztahu k rodičům hráčů 1. třídy. Práce vychází z primárních i sekundárních zdrojů informací. Jejími hlavními cíly jsou zhodnocení současného stavu komunikace týmu s rodiči, na základě pozorování chodu mužstva, konzultace s jeho vedoucí a názorů rodičů získaných dotazníkovým šetřením, a navrhnutí souboru zásad, která by vedla k efektivnější komunikaci klubu. Teoretický rámec tvoří vymezení základních pojmů z oblasti komunikace a Public Relations, jejich vzájemné vztahy a aplikace na sportovní prostředí. Klíčová slova: Komunikace s rodiči, komunikace hokejového klubu, Public Relations, image sportovního klubu.
Podnikatelský plán projektu Sport in Prague
Škop, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Podnikatelský plán projektu Sport in Prague. Cíle: Cílem diplomové práce je především zpracování podnikatelského plánu k projektu Sport in Prague, který se zabývá podnikáním ve sportovním turismu v Praze. Na základě analýz následně stanovit rozhodnutí, zdali se vyplatí uvedené aktivity rozvíjet, případně jakým směrem. Metody: Podnikatelský plán byl sestaven na základě rešerše literatury týkající se tohoto problému. V diplomové práci bylo použito několik metod, díky kterým práce dosáhla svých cílů. Hlavní metodou byla zvolena forma dotazníku, který se primárně zaměřoval na respondenty v podobě náhodných turistů navštěvujících Prahu. Další metody zahrnuté v práci jsou analýzy incomingového cestovního ruchu, konkurence a finanční analýza. Výsledky: V práci bylo zpracováno několik analýz, z jejich výsledků vyplývá, že projekt může být ziskový a má smysl na něm dále pracovat. Dále bylo zjištěno, které služby eliminovat, které naopak podpořit a jak nastavit propagační kampaň. Klíčová slova: Podnikatelský plán, turismus, propagace, sport, podnikání
Postoje diváků k fotbalu v nižší soutěži
Černý, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Postoje diváků k fotbalu v nižší soutěži Cíle práce: Cílem práce je zjistit postoje a motivy lidí k aktivní návštěvě fotbalových utkání v nižších soutěžích. Získané poznatky následně navrhnout vedení klubů vedoucí k větší spokojenosti diváků. Metody: Dotazníkové šetření, interview Výsledky: Díky zmíněným metodám výzkumu budou zjištěny postoje diváků k fotbalu v nižších soutěžích. Práce představí náhled do potřeb a chování návštěvníka fotbalu v nižších soutěžích. Klíčová slova: nižší soutěž, fotbal, postoje, diváci
Sportovní a rekreační příležitosti na Chrudimsku
Klinkáček, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Karger, Jan (oponent)
Název práce Sportovní a rekreační příležitosti na Chrudimsku Cíl práce Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit služby sportovně rekreačního cestovního ruchu v oblasti Chrudimska. Dalším cílem této práce je upozornit čtenáře na výhody a nevýhody regionu při výběru místa pro rekreaci Metoda V práci bylo použito několika metod. V teoretické části práce byla použita metoda analýzy a sní související metoda syntézy, pomocí nichž vyhledávám podstatné informace o kraji Chrudimska, cestovním ruchu, definování sportu a rekreace. Analytická část je zpracována navíc pomocí metody strukturovaných rozhovorů s otevřenými otázkami. Tento typ rozhovoru je užit k získávání informací o podmínkách pro provozování jednotlivých sportů. Dále v těchto rozhovorech zjišťuji od turistů jak jsou spokojeni s nabídkou a kvalitou středisek. Výsledky Výsledkem bakalářské práce je přehledné a logické zmapování sportovně rekreačních služeb daného regionu. Klíčová slova Sport, rekreace, cestovní ruch, Chrudimsko
Postoje k diváckým projevům v AC SPARTA Praha
Martan, Václav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Postoje k diváckým projevům u AC Sparta Praha Cíl práce: Porovnat rozdíly v projevech a postojích diváků, kteří navštěvují fotbalová utkání týmu AC Sparta Praha. Metody: Sběr dat - tisk, internet, fanziny, film (zmapování historie). Písemné dotazování - dotazníky (postoje k problému - náhodných diváků, ultras/hooligans, Elektronické dotazování skupin - ultras, hooligans, Rozbor literárních pramenů. Anotace: Zmapování historie, současné situace a analýzy budoucího vývoje diváckých projevů Výsledky: Navrhnout možné řešení vedoucí k odstranění negativních diváckých projevů. Klíčová slova: AC Sparta Praha, ultras, hooligans, fotbal, divácké projevy a postoje, sportovní diváctví 2
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.
Spokojenost závodních hráčů I. ČLTK Praha se službami klubu
Čechová, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost závodních hráčů I. ČLTK Praha se službami klubu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení spokojenosti závodních hráčů klubu I. ČLTK Praha se službami klubu a následné vytvoření návrhů a doporučení k optimalizaci služeb a zvýšení spokojenosti závodních hráčů klubu. Metody: Pro zhodnocení spokojenosti závodních hráčů I. ČLTK Praha s nabízenými službami, byly využity rozhovory jak s vedením, tak s trenéry a hráči klubu a dále primární metoda sběru dat - písemné dotazování. Finální verze dotazníku a struktura jednotlivých otázek byly vytvořeny po četných úpravách, konzultacích a provedené pilotáži, speciálně pro prostředí tohoto klubu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek. Na základě získaných dat a rozhovorů s hráči, byly vytvořeny návrhy a doporučení pro vedení I. ČLTK Praha, které by měly vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti závodních hráčů I. ČLTK Praha. Klíčová slova: tenis, sportovní služba, zákazník, kvalita, průzkum
Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti
Markuzi, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková interview s těmito lidmi také posloužila k vytvoření SWOT analýzy. Na základě výsledků všech metod byly vytvořeny doporučení, které by měli vést ke zlepšení klubové identity a jejího komerčního využití. Klíčová slova podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria Žižkov
Identifikace požadavků kladených na sportovní manažery v procesu náboru v České republice a Německu
Vítek, Zbyněk ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Identifikace požadavků kladených na sportovní manažery v procesu náboru v České republice a Německu Cíle: Hlavním cílem primárního šetření je přezkoumat situaci na straně nabídky pracovní pozice "Sportovní manažer" na pracovním trhu České republiky a Německa. Porovnat v čem spočívají rozdíly v požadavcích na sportovní manažery a využít dosažených výsledků empirického výzkumu k představení sportovního manažera. Dílčí cíle, komentáře a doporučení, byly formulovány takto: 1) Zjistit, které znalosti a dovednosti jsou relevantní pro inzerenty a kvantifikovat je. 2) Ověřit, zda inzerenti vyžadují vzdělání a praxi, a blíže určit typ vzdělání, délku a druh praxe. Metody: Teoretická část je zpracována formou rešerše. A to z odborné literatury a publikací. K naplnění vědecko-výzkumného cíle byla použita také metoda komparace. Zjištění jsme doplnili formulací doporučení pro realizaci procesu náboru a výběru při získávání nejvhodnějšího kandidáta na pozici "sportovní manažer". Výsledky: Z empirických poznatků a výzkumu náborových inzerátů je zřejmá identifikace a rozdíl požadavků na odborné znalosti, stupeň vzdělání, druh a délku praxe při obsazování pozice sportovního manažera na českém a německém trhu. Ověření zdali inzerenti vyzdvihují důležitost vysokoškolského vzdělání, ale také znalosti odborných...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.