Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sada testů GUI instalačního nástroje Anaconda
Sedlák, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat principy a dostupné nástroje pro automatizované testování grafického uživatelského rozhraní. Jeden z těchto nástrojů je rozšířen a použit pro návrh a implementaci testů instalace linuxové distribuce Fedora programem Anaconda. Je implementována možnost dynamického generování testovacích případů z menších částí.
Rozšíření balíčkovacího nástroje APT pro komunikaci se systémem Spacewalk
Lukašík, Šimon ; Hrubý, Martin (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Spacewalk je opensource nástroj pro správu Linuxových systémů. Spacewalk pracuje se systémy Fedora a Red Hat Enterprise Linux, na kterých je možné z něj stáhnout balíčky pomocí nástrojů yum a yum-rhn-plugin. Avšak pro systémy Debian takový nástroj neexistuje. Tato práce navazuje na diplomovou práci Lukáše Ďurfiny, který do Spacewalku přidal podporu pro Debian balíčky. Cílem této práce je vytvořit rozšíření nástroje apt-get, které umožní stažení balíčku ze Spacewalku na Debian systém.
GIS systém pro správu nalezišť přírodních zdrojů
Viererbl, David ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací GIS systému pro správu nalezišť přírodních zdrojů ve formě webové aplikace. Pro řešení tohoto projektu byly použity nástroje MapServer, nadstavba PostGIS databázového systému PostgreSQL a další.
Neuronové sítě a hrubé množiny
Čurilla, Matej ; Hrubý, Martin (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Hrubé množiny a neuronové sítě poskytují dobré prostředky pro zpracování a analýzu dat. Obě metody však mají určité problémy. Tato práce se zabývá výzkumem možností spojení těchto dvou metod, z kterých budou některé implementované a porovnané s klasickým algoritmem pro analýzu výhod a nevýhod tohoto přístupu.
Aplikace pro sledování alkoholu v krvi
Nácar, Arthur ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro zařízení iOS a aplikaci pro chytré hodinky se systémem WatchOS, která uživateli umožní sledování koncentrace alkoholu v krvi v průběhu času.  Implementace proběhla v jazyce Swift s využitím frameworku Apple HealthKit, pro získávání osobních dat uživatele. Predikce koncentrace etanolu v krvi jsou získávány za použití simulačního modelu, který zohledňuje resorupční fázi etanolu a jako základ fáze eliminační používá rozšířenou Widmarkovu metodu. Výsledkem této práce je aplikace, která uživateli poskytne informaci o době potřebné k vystřízlivění s detailním přehledem průběhu koncentrace alkoholu v krvi za použití vícero dostupných metrik.
Automatická segmentace periodického pohybu srdečního svalstva v EKG záznamu
Matocha, Petr ; Hrubý, Martin (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatickou segmentací periodického pohybu srdečního svalstva v EKG záznamu. Popisuje návrh a implementaci aplikace, jenž automaticky segmentuje EKG záznam na jednotlivé srdeční stahy. EKG záznam je uložen samostatně nebo je součástí videozáznamu. Tyto vstupní data jsou uložena v souborech ve formátu HDF nebo DICOM.
Komunitní Web pro turisty
Satrapa, Adam ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce přibližuje návrh, vývoj a testování aplikace, určené především turistům. Aplikace je rozdělena do dvou částí. Serverová část zajišťuje hlavně organizaci uživatelů, nahrávání uživatelských tras, jejich správu a prohlížení, dále pak začleňování uživatelů do skupin a plánování výletů. Druhá část je zastoupena aplikací pro mobilní telefony, která umožňuje uživatelům nahrávat svou aktuální pozici v reálném terénu z GPS zařízení na server a zároveň sledovat pozici ostatních uživatelů.
Music Recommendation System
Páleník, Radoslav ; Hrubý, Martin (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
This bachelor thesis aims to study and design computer program, which will be able to recognise 10 essential music genres using deep learning. This classification was implemented by convolutional neural network based on Tensorflow framework. This network process audio file into segments in form of spectograms and returns percentual propability of record being classified into specific genre by features found in spectogram.
Board Game Focused on Educational Support for Gaming Algorithms
Čáslava, Martin ; Hrubý, Martin (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
This work deals with the part of field of artificial intelligence known as ''Methods of playing games''. The goal of this bachelor's thesis is to design and implement software that allows the user to more easily understand the principles of game algorithms Minimax and Alpha-beta pruning. Typical users of this software can be, for example, students of artificial intelligence. This work is divided into two main parts. The first theoretical part tries to explain the ''Method of playing games'' concept and subsequently contains detailed descriptions of software design and educational benefits. The second part of this work is devoted to a description of software implementation, testing and discussion of the achieved results.
iOS aplikace pro komunitní sledování gastronomických služeb
Martinů, Michal ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh a implementaci aplikace pro operační systém iOS. Dále se zaměřuje na popis současných technologií použitých k vytvoření aplikace a aktuálního stavu již hotových řešení. Na základě těchto poznatků je vyhotoven návrh, implementace a testování aplikace. Výsledná aplikace umožňuje zobrazit uživatelům gastronomická zařízení v okolí. Její obsah si vytváří sami uživatelé.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Hrubý, Marek
1 Hrubý, Matyáš
1 Hrubý, Matěj
12 Hrubý, Michal
1 Hrubý, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.