Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí308 - 317dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku
Veselá, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Švábová, Hana (oponent)
Název: Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku Cíle: Hlavním cílem práce je příprava, realizace a analýza výsledků reklamní kampaně na Facebooku určena akci Týden hokeje, která se koná v rámci čtyřletého projektu Českého svazu ledního hokeje Pojď hrát hokej. Metody: Metody této diplomové práce se týkají dvou oblastí, a to reklamy na Facebooku a kvalitativního výzkumu. Kvůli specifickému odvětví reklamy na Facebooku byl v této diplomové práci vytvořen návod postupu tvorby reklamní kampaně na sociální síti Facebook, při kterém bylo využito nástroje pro reklamu Power Editor. Pro vyhodnocení reklamní kampaně bylo využito výsledků výkonnostních metrik plynoucích z analytického nástroje Power Editor, jejichž výčet byl definován na základě výzkumných otázek. Data metrik byla zpracována pomocí programu Microsoft Excel. Pro shrnutí všech kanálů marketingové komunikace projektu a začlenění reklamní kampaně na Facebooku do jejich výčtu byl proveden kvalitativní výzkum v podobě neformálního rozhovoru s manažerem projektu. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření základního stavebního kamene pro tvorbu reklamních kampaní na Facebooku pro další náborové akce Týden hokeje, vytvoření návodu na tvorbu reklamní kampaně na Facebooku a předložení zpětné vazby a detailní analýzy výsledků první...
Marketingová komunikace Pražského rally sprintu
Šenkýřová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace Pražského Rallysprintu Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a zjistit současný stav marketingové komunikace a na základě získaných dat zhodnotit stávající marketingovou komunikaci, případně navrhnout její zlepšení. Metody: V práci jsou použity kvalitativní metody v podobě strukturovaného rozhovoru, deskriptivní případové studie, analýzy dokumentů a monitoringu. Rozhovor umožňuje seznámit se s dosavadní marketingovou komunikací a použitými komunikačními nástroji. Pro získání více informací o marketingové komunikaci byla využita deskriptivní případová studie. Analýza dokumentů napomohla k rozboru interních dokumentů, zejména reportů, marketingových průvodců a propagačních materiálů. Na základě monitoringu došlo k vizuálnímu prozkoumání komunikačních materiálů k případnému vylepšení. Pozornost této metody byla zaměřena i na sponzory a jejich umístění. Mezi kvantitativní metody této práce lze zařadit dotazník, jehož cílovou skupinou jsou fanoušci motoristického sportu. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení původní marketingové komunikace a tvorba návrhu na její zlepšení. V novém návrhu došlo k rozšíření tištěné reklamy, internetové komunikace prostřednictvím přímého přenosu, do PR aktivit se zpět zavedly tiskové konference a u sponzoringu proběhly kroky k zvýšení...
Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijský park Rio Lipno 2016
Svobodová, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Dobrovolnictví v rámci sportovní akce- Olympijský park Rio Lipno 2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je výzkum spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem na sportovní akci Olympijský park Rio - Lipno 2016. Metody: Výzkum byl proveden pomocí dotazování a pozorování. Kvantitativní metoda byla realizována prostřednictvím písemných a elektronických dotazníků. Další metodou výzkumu bylo zúčastněné pozorování v přirozeném prostředí pomocí osobního dotazování. Pro kvalitnější získání informací jsem se této sportovní události účastnila jako dobrovolník. Působila jsem jako účastník pozorovatel, tzv. rovnoprávný člen skupiny, který informuje spolupracovníky o své pravé totožnosti. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že dobrovolníci vyhodnotili organizaci spolupráce s Českým olympijským výborem jako průměrnou a s jejímž průběhem byli spíše spokojeni. Pomocí výzkumu jsem odhalila nedostatky organizace, zejména v oblasti stravování, nedostatečné informovanosti a aroganci některých placených členů ve vyšších postech. Osobně jsem vyhodnotila organizaci dobrovolníků OPRL 2016 za vysoce neprofesionální. V případě, že ČOV nebude věnovat pozornost kvalitní péči dobrovolníkům a zajištění jejich potřeb, může se při pořádání dalších akcí vyskytnout problém spojený s...
Marketingová komunikace fitness centra Nolimits
Jahelková, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
v českém jazyce: Název: Marketingová komunikace fitness centra nolimits Cíle: Cílem práce je analýza marketingové komunikace fitness centra nolimits a návrh na její potencionální zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvalitativní výzkum ve formě polo-strukturovaného rozhovoru a ve formě strukturovaného rozhovoru. Dále jsem použila analytickou metodu při analýze interních dat. Výsledky: Závěrem této práce je, že marketingová komunikace fitness centra nolimits naplňuje svůj účel, ale je zde prostor pro její zlepšení. Zejména lze zlepšit využití sociálních sítí a internetových stránek. Dále vidím prostor ke zlepšení ve vyškolení zaměstnanců. V práci dále navrhuji další dílčí zlepšení. Klíčová slova: Marketingová komunikace, fitness, sport, propagace.
Marketingový plán online magazínu o surfování
Michna, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán online magazínu o surfování Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout marketingový plán pro založení nového online magazínu o surfování. Ten by vznikl ze současného online média Freeride.cz/Water, jehož nepříznivá situace je v práci analyzována. Metody: Autor použil metody dotazování (konkrétně polostrukturovaný a neformální rozhovor) a osobního pozorování. Metoda sběru sekundárních dat, PEST analýza a nástroj Google Analytics sloužily jako podklady pro výslednou metodu SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je vypracovaný marketingový plán pro období jednoho roku, který bude sloužit jako praktický základ pro vytvoření nového magazínu o surfování, Klíčová slova: marketing, marketingový plán, online magazín, surfing, online média, Google Analytics
Digitální komunikace ČOV během Olympijských her
Kříž, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu digitální komunikace Českého olympijského výboru, což je organizace, která má za cíl rozvíjet a šířit olympijské ideály, zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách. Jedná se tak o jednu z nejvýznamnějších institucí v českém sportu. Hlavním úkolem práce je podrobně zanalizovat veškerou digitální komunikaci ČOV1 během OH2 v Riu 2016 na sociálních sítích, rozebrat veškeré dostupné údaje, vytvořit přehledné shrnutí a na jeho základě vypracovat tipy pro zlepšení digitální komunikace pro OH v Pchjongčchangu 2018. V teoretické části práce seznámí čtenáře s obecnými informacemi o marketingu a PR, bude se věnovat vývoji komunikace, jejím formám a v neposlední řadě seznámí čtenáře s nejvyužívanějšími sociálními sítěmi dneška. V praktické části bude nejprve obecně popsána komunikace ČOV během OH v Riu, její formy a jejich hlavní cíle. Ze všech digitálních kanálů jsou k dispozici přesná data, ze kterých bude možné vycházet při následující tvorbě shrnujících analýz. Na základě těchto údajů budou vypracovány návrhy a doporučení, která by měla zefektivnit digitální komunikaci během ZOH v Pchjongčchangu. Klíčová slova: Sport, PR, marketing, nová média, sociální sítě, digitální komunikace, ČOV, Olympijské hry 1 ČOV - Český olympijský výbor 2...
Marketingový plán neziskové organizace Sporťáček
Maroušková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán neziskové organizace Sporťáček. Cíle: Cílem bakalářské práce je sestavit marketingový plán, který do roku 2018 poslouží jako návod pro marketingové aktivity neziskové organizace. Dále na základě analýz zjistit, jaké jsou nedostatky v současně využívaných marketingových aktivitách a čeho je třeba dosáhnout v dalším roce. Následně vytvořit nové strategie tak, aby se naplnily zvolené marketingové cíle. Metody: Pro získání sekundárních dat byla použita metoda analýzy dokumentů a zúčastněného pozorování. PEST analýza byla provedena pomocí hodnocení pravděpodobnosti vlivu a výskytu zvolených faktorů. Analýza konkurence byla provedena pomocí srovnání konkurentů dle jednotlivých kritérií. Výsledky: PEST analýza přinesla odpovědi na to, jaké vnější globální faktory ovlivňují organizaci v současné situaci a také odhad jejich vývoje. Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou jsou pro organizaci místní pořadatelé akcí se stejným smyslem ve stejné lokalitě, a to díky větší podpoře sportovních klubů i územních orgánů státní správy. Následují akce pro děti, které se pořádají ve více městech republiky. Klíčová slova: služby, marketingový mix služeb, PEST analýza, analýza konkurence, SWOT matice, komunikační strategie, product placement
Marketingový výzkum chování rodičů dětí hrající lední hokej
Gremlica, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Smažil, Pavel (oponent)
Název: Marketingový výzkum chování rodičů dětí hrající lední hokej Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce Zjištění vybraných postojů rodičů hráčů 7-10 let, s důrazem na vztah rodič - hráč a vztah rodič - trenér. Dále zjistit očekávání rodičů spojená s provozováním ledního hokeje ze strany dětí a vnímání vlastní role v rámci tréninkového procesu. Na závěr stanovení obecných doporučení pro Český svaz ledního hokeje a jejich další kampaně v projektu "Pojď hrát hokej." Metody: K marketingovému výzkumu byla použita kombinace kvalitativních a kvantitativních metod sběru dat. Jedná se o písemné dotazování, pozorování a individuální polo-strukturované rozhovory. Jedná se o primární data a výsledky jsou přehledně zpracovány do tabulek a grafů. Výsledky: Z výsledků marketingového výzkumy vyplývá, že ve všech oblastech šetření byly odhaleny nedostatky, na jejichž základě byly zpracovány návrhy vedoucí ke zlepšení aktuálního stavu Klíčová slova: Lední hokej, rodina, výchova, role rodiče, činnosti trenéra, role trenéra,
Porovnání organizačních struktur České baseballové asociace a Slovenské baseballové federace
Jarošík, Richard ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Porovnání organizačních struktur České baseballové asociace a Slovenské baseballové federace . Cíle: Hlavními cíli této bakalářské práce je získat a analyzovat údaje o organizačních strukturách dvou rozdílných národních federací baseballu a jejich základních ekonomických výsledků za r. 2016. Po následné analýze a komparaci dat navrhnout doporučení na další optimalizaci činnosti. U zkoumání jednotlivých struktur je třeba se zaměřit na jejich diverzitu a následné porovnání činností a kompetencí jednotlivých úseků. Na základě získaných informací bude práce obsahovat návrhy na inovace v obou strukturách. Metody: Hlavní metodou sběru dat pro tuto práci bylo studium legislativních a dalších veřejně dostupných dokumentů obou organizací a k doplnění dat bylo provedeno hloubkové interview s předními členy těchto organizací a analýza sekundárních dat získaných od jejich vedení. K zaznamenání rozhovorů byl použit zvukový nahrávač. V závěru analytické části práce byla provedena komparativní analýza. Porovnání zahrnuje rozpětí struktur, počet organizačních úrovní, jejich činnosti, delegace kompetencí a pravomocí jednotlivých úseků, s důrazem na kompetence. Výsledky: Srovnání organizačních struktur obou federací prokázala, že vrcholové i odborné úrovně struktur se liší. Stejně tak je patrný výrazný rozdíl...
Management sportovního klubu Bohemians Praha 1905
Jelínková, Simona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovního klubu Bohemians Praha 1905 Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhů na zefektivnění managementu akciové společnosti v oblasti sportu. Návrhy budou stanoveny na základě analýzy současného stavu managementu a provedené SWOT analýzy. Metody: rozhovor pomocí návodu, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Výsledkem jsou návrhy na zefektivnění řízení. Klíčová slova: manažerské funkce, management, akciová společnost, fotbalový klub

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí308 - 317dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.