Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 344 záznamů.  začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Oživení českých značek
Mareš, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této práce bylo podat pokud možno komplexní obrázek o současném stavu firmy Botas, a.s. - tradičního českého výrobce obuvi. Zaměřil jsem se na analýzu silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb za použití matice SWOT, dále jsem zhodnotil marketingový mix společnosti, pomocí dotazování provedl výzkum vnímání značky a na závěr se pokusil zhodnotit životní cyklus za použití dat z účetních závěrek.
Political marketing in Slovakia
Komorová, Michaela ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Ve své teoretické části objasňuje základní pojmy marketingu aplikovaného na politickém trhu. V praktické části popisuje jednotlivé druhy voleb, které se na Slovensku konaly, analyzuje důvody neúspěchu politických stran a lídrů a podává základní přehled o používaných způsobech propagace.
Marketingová komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s.
Boučková, Vlasta ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s. Cílem práce je podrobně popsat jednotlivé nástroje komunikace a zhodnotit účinnost kampaní.
Analýza náborové kampaně - Policie ČR
Randa, Miloslav ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce na téma - Analýza náborové kampaně Policie České republiky "Pomáhat a chránit" - je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingového mixu a komunikace, sociálního marketingu a sociální reklamy. Praktická část se zabývá popisem Policie České republiky a dále je provedena analýza kampaně "Pomáhat a chránit" (představení příčin, financování, podoba komunikačních kanálů). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit změnu vnímání tváře policie českou veřejností. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Gender Stereotypes in Television Advertising
Smoleňová, Ivana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tahle práce obsahuje základní porovnání mužských a ženských postav v televizních reklamách vysíláních v České republice. Zaměřuje se na jejich stereotypní zobrazování v závislosti na povaze prezentovaného produktu s rozdělením na produkty stereotypně považované na mužské a ženské. V první -- teoretické části práce definuji základní pojmy týkající se dané oblasti, které jsou potřebné na komplexní porozumění problematiky genderových stereotypů v reklamách a jejich vlivu na společnost díky obrovskému vlivu médií. Druhá část -- praktická -- obsahuje analýzu 160 reklam (dopředu rozdělených na 4 skupiny -- potraviny, čistící prostředky, finanční produkty a automobily) vysílaných na televizních obrazovkách převážně v roku 2008 . Pro analýzu je použita kvantitativní obsahová analýza, která porovnává mezi sebou jednotlivý skupiny reklam z hlediska jejich generový zaujatosti. Poslední část práce stručně nabízí pohled na přístup Evropské unie a České republiky k problematice a aktivity, které v oblasti vyvíjejí. Výsledky práce nabízejí pohled na současný stav a využívaní genderových stereotypů v televizních reklamách v ČR.
Marketing a neziskové organizace
Mikulandová, Lucie ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout opatření pro zlepšení činnosti vybrané neziskové organizace a poukázat na chyby, kterých by se měla vyvarovat. V teoretické části práce se zabývám problematikou neziskového sektoru. V praktické části jsem vypracovala obecný popis vybrané organizace, analýzu jejích marketingových aktivit pomocí marketingového mixu a doporučení pro její další činnosti, které jsem vyvodila ze sestavení SWOT analýzy.
Marketingová strategie TV Z1
Votrubová, Vendula ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televize Z1 před a po restrukturalizaci. Cílem práce je odhalit skutečnosti, které ovlivnily budoucí vývoj televize natolik, že bylo potřeba přistoupit k restrukturalizaci. Porovnat činnosti televize před restrukturalizací a po restrukturalizaci a popsat hlavní rozdíly v marketingové strategii. V průběhu práce se budu soustředit na odhalení chyb, kterých se televize dopustila nebo které podcenila a pokusím se navrhnout způsob, jak se jim mohla vyvarovat.
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Cejhonová, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skořepa, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televizní stanice Public a jejím zhodnocením. V praktické části jsou obecné teoretické poznatky navázány na konkrétní televizní stanici. V další části práce je rozebrán průzkum věnovaný povědomí o televizní stanici Public a v závěru je vytvořena SWOT analýza této televizní společnosti.
Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"
Čejková, Miroslava ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kristlová, Monika (oponent)
Práce je věnována analýze vlivu sociální kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" Jejím cílem je zhodnotit úspěšnost kampaně a její vliv na řidiče. Teoretická část převážně obsahuje informace o sociálním marketingu, jeho odlišnostech a rozvoji. Praktická část se zaměřuje na BESIP, statistiky nehodovosti a kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření.
Marketingová strategie konceptu Fair Trade v ČR
Tlolková, Kristýna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pehrová, Lucie (oponent)
Předmětem Bakalářské práce je popis marketingové strategie konceptu Fair Trade v ČR a návrh možných zlepšení.První část práce se zabývá teoretickým popisem marketingové strategie a současně představuje koncept Fair Trade v celosvětovém měřítku. Praktická část práce nabízí přehled ziskových a neziskových organizací zapojených do hnutí Fair Trade v České republice a popisuje marketingovou strategii konceptu Fair Trade. Popis zahrnuje jednotlivé strategie prvků marketingového mixu, představuje projekty a kampaně zaměřené na konkrétní cílovou skupinu trhu a závěrem shrnuje silné a slabé stránky konceptu v podobě SWOT analýzy.Závěr práce je věnován popisu možných dopadů marketingových aktivit na českou společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 344 záznamů.   začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 PEŠEK, Ondřej
2 Pešek, Oldřich
2 Pešek, Ondřej Matthew
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.