Název: Marketingová strategie konceptu Fair Trade v ČR
Překlad názvu: Marketing strategy of the concept of Fair Trade in the Czech Republic
Autoři: Tlolková, Kristýna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pehrová, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Fair Trade; Marketingová strategie; Propagace Fair Trade; Fair Trade; Fair Trade promotion; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21865

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17835


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet