Název:
Marketing a neziskové organizace
Překlad názvu:
Marketing of non profit making organization
Autoři:
Mikulandová, Lucie ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo navrhnout opatření pro zlepšení činnosti vybrané neziskové organizace a poukázat na chyby, kterých by se měla vyvarovat. V teoretické části práce se zabývám problematikou neziskového sektoru. V praktické části jsem vypracovala obecný popis vybrané organizace, analýzu jejích marketingových aktivit pomocí marketingového mixu a doporučení pro její další činnosti, které jsem vyvodila ze sestavení SWOT analýzy.The aim of the bachelor thesis was propose remedial measure of activity selected non profit making organization. The theoretical part defines the non profit making sector. There is selected organization, analysis of her marketing activities by the help of marketing mix and recommendation for her incoming activity in the practical part, which I deduced from the swot analysis.
Klíčová slova:
Marketingový mix; Nezisková organizace; Neziskový sektor; Marketing mix; Non profit making organization; Non profit making sector
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22174