Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 333 záznamů.  začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studijní texty a pracovní listy k pedagogice volného času pro studenty středních pedagogických škol
Letá, Pavlína ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Prokop, Jiří (oponent)
V této diplomové práci je řešen problém pedagogiky volného času zejména z pohledu didaktického. Sestavené studijní texty, určené pro vyučující pedagogiky a studenty středních pedagogických škol, mají posloužit jako didaktické materiály k výuce pedagogiky. Kromě vlastní koncepce studijních textů, práce rovněž poukazuje na některé z možností, jak s texty konkrétně pracovat. Ke každému studijnímu textu je přiřazen též pracovní list, který je tvořen souborem řady úkolů, které mají ověřovat získané vědomosti a rozvíjet zejména aktivitu a tvořivost studentů. Koncepce textů i pracovních listů je směřován k získávání znalostí na vyšší než kognitivní úrovni.
Týdenní režim dětí mladšího školního věku s ohledem na pohybové aktivity
Štěpánková, Markéta ; Přibyl, Ivan (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
V bakalářské práci jsem se snažila o zmapování období mladšího školního věku, vztahu dětí pohybovým aktivitám a zařazení těchto aktivit do týdenního režimu. Práce má dvě části, teoretickou a výzkumnou. Ve výzkumné části jsem se formou dotazníku pokusila zjistit postoj dětí pohybu.
Pohybová aktivita a úspěšnost ve škole
Křížková, Iva ; Mojžíšová, Jarmila (oponent) ; Přibyl, Ivan (vedoucí práce)
Ve své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém.
Volný čas a podmínky pro jeho realizaci v Litoměřicích
Chlupáčová, Markéta ; Prokop, Jiří (oponent) ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí zájmového vzdělávání na základních školách v Litoměřicích. Zaměřuje se především na činnost školních družin a školních klubů. Hlavním cílem této práce je analyzovat a porovnat nabídku a možnosti litoměřických základních škol v oblasti zájmového vzdělávání. Výstupem pak budou podklady pro internetovou prezentaci na stránkách města Litoměřic. Podklady pro tuto prezentaci obsahují jak přehled a srovnání nabídky zájmových kroužků, tak i možnosti základních škol v oblasti zájmového vzdělávání (sportovní, umělecké zázemí, vybavenost PC...). V současné době, kdy litoměřické základní školy bojují o každého žáka, je jakákoliv možnost prezentace základní školy veřejnosti velkým přínosem.
Jazykový aspekt integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy
Švecová, Sylvie ; Váňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Práce se zabývá jazykovým aspektem integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy. Představuje, jak je řešen systém v teorii a jakým způsobem probíhá praktická výuka češtiny jako cizího jazyka pro děti cizinců na běžných školách. Pro porovnání popisuje podobné systémy integrace v jiných zemích Evropy, ze kterých by bylo vhodné se pro zefektivnění situace v České republice nechat inspirovat.
Specifika práce s dětmi na škole při nemocnici
Čonková, Klára ; Nováková, Daniela (oponent) ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem dětí, jejichž zdravotní stav vyžaduje hospitalizaci v nemocnici, a řeší problém jejich výuky. O zajištění výchovně - vzdělávacího procesu ve ž(ll'áVdliilckéh1 ŽáHžéiií se slara škola při nemocnici, práci s dětmi zde však c h a r a k t e r i z u j í určitá specifika, na která se d i p l o m o v á práce z a m ě ř u j e . Rozdílnost výuky vychází z p s y c h o l o g i e n e m o c n é h o dítěte a j e h o r o d i n n ý c h příslušníků a prostředí n e m o c n i c e . V práci je p ř e d s t a v e n o fungování základní školy při nemocnici a j s o u zde uvedeny příklady výuky dětí hospitalizovaných ve FN Motol.
Hodnotové preference a přenos hodnot ve školní výuce u žáků 2. stupně základní školy
Ježková, Andrea ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
My thesis deals with value preferences and their transfer in school tutoriál by seholars at the second degree of basic school. The objective of my research was to find if in accord with the seholars of the 9th classes the values and positions of the "Educational program Basic school" are transmitted to them. The given values can be stressed in different intensity. The research should answer, if the given value is transfered more or less. Another aim was to determine the value preferences of the seholars of the 9th classes and to find, if these preferences depend on the highest achieved education of their mothers. AU values and positions which are part of my research and are included in the "Educational program Basic school" are transmitted. The values, which are important in the life of school, are transmitted during teaching more than other values and positions. In the area of value preferences of seholars I found the following sequence of values: health, family and friends. The lowest values were: political involvement and spirituál values. The value preferences depended on the highest achieved education of the mother. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 333 záznamů.   začátekpředchozí287 - 296dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.