Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí276 - 285dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace firmy TEPfaktor
Zavadilová, Zuzana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingová komunikace firmy TEPfaktor Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace firmy TEPfaktor a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. K vytvoření návrhu bylo nutné provést marketingový výzkum, abychom mohli zjistit stávající marketingové nástroje, které firma používá a vnímání jednotlivých nástrojů zákazníky. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativní v podobě rozhovoru a kvantitativní v podobě dotazníku. Rozhovor byl použit na zjištění podrobných informací o firmě a používaných marketingových nástrojů. Díky dotazníku byly shromážděny data od zákazníků firmy. Výsledky: Data z rozhovoru s pracovníky marketingového oddělení firmy a data z dotazníkového šetření, byla zpracována v praktické části. Na základě zpracování údajů byl vytvořen návrh na novou marketingovou komunikaci firmy TEPfaktor, převážně pro získání nových zákazníků. Klíčová slova: Marketingová komunikace, nové trendy v marketingu, marketingový výzkum, dotazník.
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou interview se zástupcem vedení, kvantitativní výzkum formou dotazníku s hráči, rodiči a fanoušky; analýza konkurence; SWOT analýza. Výsledky: Doporučení, která by měla vést ke zlepšení klubové identity. Klíčová slova: Dukla, Jižní Město, fotbal, klub, podniková identita.
Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu.
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Kompetenční profil trenéra Street Dance
Kárníková, Kateřina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Kompetenční profil trenéra Street Dance Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit klíčové kompetence a nároky na osobnost trenéra Street Dance. Kompetence trenéra jsou zjišťovány pomocí dotazování tanečních studentů a trenérů tance. Přínos této práce by se měl ukázat například při výběru tanečních trenérů. Metody: Výzkum se skládá z kvantitativních metod a rozhovoru. Dotazování tanečních studentů a trenérů probíhalo prostřednictvím elektronického dotazníků. Respondenti byly osloveni pomocí sociálních sítí. Teoretická část práce vychází z nastudované odborné literatury, internetových zdrojů a osobních zkušeností. Výsledky: Zjistili jsme jaké klíčové kompetence by měla trenérská činnost v této problematice zahrnovat. Na základě výsledků průzkumu jsme vybraly 12 nejdůležitějších kompetencí trenéra Street Dance, které byly zhodnoceny pomocí váženého aritmetického průměru a seřazeny dle významnosti. Klíčová slova: Tanec, Street Dance, Trenér, Kompetence
Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT
Valúch, Viliam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek, vypracovaných analýz a získaných dat vypracovat strategický marketingový plán společnosti, ve kterém je obsažena klíčová marketingová strategie. Ta má podniku pomoci ke zlepšení jeho marketingové situace a ke zlepšení jeho pozice na trhu. Metody: Praktická část se skládá z různých analýz, které poskytují informace o marketingové situaci podniku. V práci je použita PEST analýza, která reprezentuje analýzu vnějšího makroprostředí. Analýza odvětví se zaměřuje zejména na analýzu konkurenceschopnosti a intenzity konkurence. V této analýze je také použit Porterův model pěti konkurenčních sil. Analýza současné marketingové situace je provedena klasickým marketingovým mixem. Všechny tyto analýz potom tvoří základ pro finální SWOT analýzu, která je finálně zpracována formou plus-minus matice. Cílem této matice je vyvození marketingových strategií pro podnik. Výsledky: Výsledkem práce je zvolení správné marketingové strategie a vyvození návrhů a opatření pro zlepšení fungování podniku. Klíčová slova: marketingová strategie, podnik, situační analýza, SWOT analýza
Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace Cíle práce: Cílem diplomové práce je vytvoření doporučení a návrhů partnerských aktivit, které společnost Pilsner Urquell užívá v partnerském spojení s Českou hokejovou reprezentací, na období hokejové sezony 2016/2017. Doporučení a návrhy byly vytvořeny na základě analýzy partnerství a partnerských aktivit v sezoně 2014/2015 v rámci kampaně ICE HOCKEY 2015 během domácího MS v Praze a Ostravě. Metoda: V diplomové práci byly aplikovány speciální metody kvalitativního výzkumu. Analyzování partnerství a komunikační kampaň společnosti Pilsner Urquell byly vypracovány na základě případové studie a analýzy interních dokumentů organizace. Sběr nutných dat proběhl skrze strukturovaný rozhovor s marketingovým pracovníkem společnosti Pilsner Urquell. Výsledky práce: Výsledkem diplomové práce je návrh koncepce komunikační kampaně na sezonu 2016/2017 i s navrženými druhy a nástroji komunikace. Zároveň je předložena série dílčích projektů aktivujících partnerství České hokejové reprezentace a společnosti Pilsner Urquell. Tyto projekty obsahují hlavní ideu, způsob aktivace i finanční odhad jejich realizace. Klíčová slova: propagace, sponzoring, kampaň, Public Relations, image
Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek
Cibulka, Karel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
5 ABSTRAKT Název: Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek Cíle: Tato diplomová práce se zabývá průzkumem úrovně spokojenosti členů se službami v Golf Resort Písek. Spokojenost byla zjišťována pomocí dotazníku, v němž členové resortu posuzovali skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, kterou očekávají u "vynikajícího" golfového resortu. Dotazník vznikl na základě výzkumu, který zohledňoval nejpodstatnější prvky, jež by měly být pro každý golfový resort automatické. V závislosti na zjištěných výsledcích z tohoto výzkumu bylo možné vyhodnotit kvalitu služeb v Golf Resort Písek. Následně byla navrhnuta určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení kvality služeb a následné vyšší úrovni spokojenosti členů v resortu. Metody: Průzkum kvality služeb byl proveden na základě vyvinutého dotazníku, který byl inspirován metodou SERVQUAL a porovnával tedy očekávanou kvalitu služeb u "vynikajícího" golfového resortu se skutečně vnímanou kvalitou služeb v Golf Resort Písek. Tento výsledný dotazník vznikl na základě analýzy dotazníku, ve kterém byla určována důležitost jednotlivých tvrzení, přičemž ty nejdůležitější byly použity právě do dotazníku, který zjišťoval spokojenost členů. Celkový sběr dat probíhal od listopadu 2012 do března 2013. Výsledky: Analýza výsledků průzkumu ukázala, že...
Analýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centru
Jeřábek, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Analýza spokojenosti zákazníka ve volnočasovém centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na volnočasové centrum Offpark. Cílem této práce je zjistit spokojenost či nespokojenost zákazníků se službou ve volnočasovém centru. Offpark nabízí pro své návštěvníky volnočasové aktivity - služby, které si práce klade za cíl zanalyzovat a zlepšit jejich jednotlivé aspekty. Diplomová práce porovná očekávanou a reálnou hodnotu jednotlivých aspektů. Tato komparace pomůže vyvodit možné změny ke zlepšení kvality služeb dle největších nedostatků. Jako podpůrný cíl je zanalyzování myšlenek a názorů zaměstnanců a porovnání s myšlenkami a názory reálných návštěvníků. Cílem této komparace bylo objevit rozdíly v názorech návštěvníků a názorech zaměstnanců. Vzniklé rozdíly těchto dvou skupin ukážou rozdílnost v chápání situace ze strany návštěvníka a instruktora, což je v některých případech zásadní rozdíl. Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí Servqual dotazníku, který byl distribuován skrze emailovou databázi návštěvníků volnočasového centra Offpark. Výzkum byl proveden na konci sezony 2012, kdy byl výzkum prezentován jako pomůcka ke zlepšení kvality služeb do období dalšího. Základní myšlenka tohoto dotazníku spočívá v ohodnocení očekávané (ideální) a reálné kvalitě služby. Druhou...
Klubová identita TK Most
Čechová, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Klubová identita TK Most Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit seznam doporučení, za účelemzdokonalení klubové identity TK Most. Metody: K analýze klubové identity a následně navrženým doporučením, bylo využito metody nestrukturovaných rozhovorů se závodními a rekreačními hráči klubu, SWOT analýza, analýza dat a vlastní zúčastněné pozorování. Výsledky: Bylo zjištěno, že identita TK Most, má řadu slabýchstránek, které negativně ovlivňují image klubu v očích hráčů.Respondenti se shodli na třech oblastech, které jsou zásadní pro zlepšení identity zkoumaného klubu v praxi. Těmito oblastmi jsou komunikace, organizace a zázemí.Jako řešení byl navržen komplexní seznam doporučenípro jednotlivé části klubové identity. Klíčová slova: tenis,corporate identity, corporate design, corporatecommunication, corporateculture, corporateproduct, corporate image
Krátkodobý věrnostní program na čerpacích stanicích OMV Česká republika
Vaňous, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Krátkodobý věrnostní program na čerpacích stanicích OMV Česká republika Cíle práce: V obecné rovině prezentovat věrnostní programy, jež se v posledních letech stávají nedílnou součástí mnoha firem. Tyto firmy bojují s konkurencí, snaží se udržet své zákazníky a zároveň se snaží získat zákazníky nové. Spolu s představením věrnostních programů je cílem přiblížit tvorbu věrnostního programu a jednotlivé kroky a metody, které jsou s tvorbou spojené. Dalším záměrem práce je představit společnost OMV a její krátkodobý věrnostní program. Ten probíhal na přelomu roku 2012 a 2013 na čerpacích stanicích OMV Česká republika a na základě rozhovorů a SWOT analýzy byla navržena určitá vylepšení. Metoda: Pro teoretická východiska byly použity studie odborné literatury z oblasti marketingu a ekonomie. Pro účely konečného doporučení byla použita metoda rozhovoru a SWOT analýza. Výsledky: Představili jsme důležité postupy a metody, jež jsou využívány při tvorbě věrnostních programů. Následně jsme zanalyzovali konkrétní věrnostní program LIORA, u kterého jsme zjistili několik kladných i záporných stránek. Zároveň jsme přiblížili možné hrozby, které mohou v průběhu podobných aktivit vzniknout. Veškeré tyto poznatky lze aplikovat do budoucích věrnostních aktivit mnoha firem. Klíčová slova: věrnostní...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí276 - 285dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.