Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí270 - 279dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podmínky dobrovolnictví při vybraných sportovních akcích
Denk, Štěpán ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Podmínky dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit oblast dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích. Prezentována je metodika práce s dobrovolníky a to právě v jednotlivých oblastech managementu dobrovolnictví. Na základě dat z diametrálně odlišných akcí jsou definovány rozdílné charakteristiky sportovního dobrovolnictví. Dílčím cílem v závěrečné části je vypracovat doporučení na základě výzkumu, které by v budoucnu ještě zlepšily a zefektivnily sportovní dobrovolnictví na stejných či obdobných akcích. Metody: Samotný výzkum je proveden pomocí dotazníkové metody dobrovolníků na HME v atletice a oblastních závodů v orientačním běhu. Vedlejší metodou je rozhovor, konkrétně s ředitelem závodu orientačního běhu. Výsledky: Výsledky výzkumu zobrazují diametrálně odlišné podmínky organizace vybraných akcí jak v oblasti řízení dobrovolnictví, tak i ostatních klíčových činností. I přes velké rozdíly obou sportovních akcí existují určité charakteristiky sportovního dobrovolnictví, které jsou oběma akcím společné. Jak tyto společné rysy, tak i ty odlišné, jsou charakterizovány a diskutovány v praktické části. Závěrem vznikla skupina doporučení pro vytvoření podmínek úspěšnosti akce, na které se manažeři mohou zaměřit a využít je pro zdárnou...
Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix kamenné prodejny a e Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost kamenné Sporticus. Dále autor na jednotlivých nástrojích marketingového mixu navrhne možné směry a opatření pro další rozvoj sportovního o této práci byla využita pro získání dostatečného množství potřebných dat navržení konkrétních opatření kvantitativní metoda elektronického dotazníkového šetření pro zákazníky kamenné prodejny a e Dále byly použity kvalitativní metody polostrukturovaného interview s obchodu, nestrukturovaného zúčastněného pozorování a situační analýzy SWOT. Zvolené metody poskytly autorovi získat dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové koncepce kamenné prodejny a e zákazníků odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit vzájemné souvislosti výsledků dotazníkového šetření a nalézt možné směry pro zlepšení činnosti kamenného shopu Sporticus. Konkrétní návrhy uvedené v této práci byly průběhu její tvorby poskytnuty majiteli a konzultovány s personálem sportovního obchodu. Většina návrhů byla již zavedena a z průběžných interních výsledků a statistik lze konstatovat, že zvolené návrhy výrazně přispěly k činnosti kamenné...
NHL a krize
Menčíková, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: NHL a krize Cíle: Cílem diplomové práce je analýza krizí zámořské hokejové soutěže NHL a sestavení prognózy možného budoucího vývoje ekonomických ukazatelů ligy a vybraných klubů. Dílčím cílem je představit samotnou soutěž, její herní systém a způsob fungování. Dále podat přehled základních pojmů týkající se dané problematiky obecně a poté konkrétně rozebrat jednotlivé krize NHL a určit jejich příčiny. Metody: V práci byl využitý kvalitativní i kvantitativní výzkum, konkrétně popisná analýza a lineární regrese pomocí programu Microsoft Excel a jeho funkce LINTREND. Popisná analýza byla využita při seznámení se zámořskou hokejovou soutěží NHL a při definování základních pojmů týkající se dané problematiky. Funkce LINTREND byla využita při sestavování prognóz budoucího vývoje NHL. Výsledky: Vznikl ucelený přehled základních poznatků o zámořské hokejové soutěži NHL. Dále pak přehled jednotlivých krizí, kterými si NHL za svou historii prošla včetně jejich příčin. Hlavní příčinou je křížení zájmů obou vystupujících stran tedy majitelů klubů a hráčů, jenž má v krajních případech důsledek v podobě výluk, které poškozují bohaté kluby a chudé naopak v určitých případech zachraňují. Největším problémem byla a je výše hráčských platů, jejíž růst se podařilo částečně zastavit zavedením platových stropů,...
Popularita moderní gymnastiky v Milevsku
Korytová, Ludmila ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita moderní gymnastiky v Milevsku Cíle: Hlavním cílem je zjistit zájem o moderní gymnastiku v Milevsku, odhalit znalosti obyvatel a jejich postoj k tomuto sportu, zachycení vývoje moderní gymnastiky a přiblížení sportovní historie města Milevska. Metody: Pro získání potřebných informací při zpracování bakalářské práce byla použita metoda elektronického a osobního dotazování pomocí dotazníku, který byl vytvořen pro účely této práce. Dále byla využita metoda hloubkového interview. Zpracování teoretických východisek práce proběhlo s pomocí studia pramenů literatury. Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje obyvatel města Milevska k moderní gymnastice. Na základě dotazování byly odhaleny hlavní příčiny ovlivňující popularitu moderní gymnastiky a sepsány možná opatření, která by mohla sloužit ke zvýšení zájmu veřejnosti o toto sportovní odvětví. Klíčová slova: Sport, moderní gymnastika, popularita, Milevsko, dotazník, rozhovor
Postoje žáků a studentů SŠ k ragby
Bartůněk, Tomáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Postoje žáků a studentů SŠ k ragby Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění postojů a zájmu žáků a studentů středních škol o ragby. Dalším cílem je pak vytvoření doporučení pro zefektivnění náborů mladých hráčů do ragbyových týmů. Metody: Pro získání potřebných informacích ke zjištění postojů žáků a studentů SŠ k ragby bylo využito primárního výzkumu, konkrétně písemného dotazování. Výsledky: Na základě výzkumu byly zjištěny postoje žáků a studentů SŠ k ragby, konkrétně jejich zájem o tento sport, ochota ho vyzkoušet a bariéry jeho hraní. Výzkum také poukázal na neznalost ragby jedinců v cílové skupině a jejich vnímání tohoto sportu v porovnání se sporty jinými. Následně byly vytvořeny návrhy na zefektivnění náboru mladých hráčů k ragby. Klíčová slova: výzkum, zájem o sport, ragby, postoje studentů
Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu
Srpová, Marie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím Bradyho modelu analyzovat kvalitu služeb poskytovaných SC Palmovka. Na základě výzkumu budou nalezeny jednotlivé nedostatky poskytovaných služeb a následně navržena jejich řešení, díky kterým bude moci SC Palmovka zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a tím spokojenost zákazníků. Metody: Pro výzkum byl použit multidimenzionální Bradyho model zabývající se vnímanou kvalitou služeb. Jednotlivé dimenze byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl začleněn i odhad výsledků ze strany vedení SC Palmovka. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny klasifikačními kříži a grafy. Získané údaje z výzkumu pomohly identifikovat služby, které by se měly podle zákazníků zlepšit. Na základě výsledků byla stanovena doporučení, jež mají nedostatky zmírnit nebo zcela eliminovat. Díky tomu by mělo SC Palmovka dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: výzkum kvality služeb, vnímaná kvalita služby, multidimenzionální model kvality služeb, dotazníkové šetření, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Marketingová komunikace firmy TEPfaktor
Zavadilová, Zuzana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingová komunikace firmy TEPfaktor Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace firmy TEPfaktor a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. K vytvoření návrhu bylo nutné provést marketingový výzkum, abychom mohli zjistit stávající marketingové nástroje, které firma používá a vnímání jednotlivých nástrojů zákazníky. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativní v podobě rozhovoru a kvantitativní v podobě dotazníku. Rozhovor byl použit na zjištění podrobných informací o firmě a používaných marketingových nástrojů. Díky dotazníku byly shromážděny data od zákazníků firmy. Výsledky: Data z rozhovoru s pracovníky marketingového oddělení firmy a data z dotazníkového šetření, byla zpracována v praktické části. Na základě zpracování údajů byl vytvořen návrh na novou marketingovou komunikaci firmy TEPfaktor, převážně pro získání nových zákazníků. Klíčová slova: Marketingová komunikace, nové trendy v marketingu, marketingový výzkum, dotazník.
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou interview se zástupcem vedení, kvantitativní výzkum formou dotazníku s hráči, rodiči a fanoušky; analýza konkurence; SWOT analýza. Výsledky: Doporučení, která by měla vést ke zlepšení klubové identity. Klíčová slova: Dukla, Jižní Město, fotbal, klub, podniková identita.
Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu.
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Kompetenční profil trenéra Street Dance
Kárníková, Kateřina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Kompetenční profil trenéra Street Dance Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit klíčové kompetence a nároky na osobnost trenéra Street Dance. Kompetence trenéra jsou zjišťovány pomocí dotazování tanečních studentů a trenérů tance. Přínos této práce by se měl ukázat například při výběru tanečních trenérů. Metody: Výzkum se skládá z kvantitativních metod a rozhovoru. Dotazování tanečních studentů a trenérů probíhalo prostřednictvím elektronického dotazníků. Respondenti byly osloveni pomocí sociálních sítí. Teoretická část práce vychází z nastudované odborné literatury, internetových zdrojů a osobních zkušeností. Výsledky: Zjistili jsme jaké klíčové kompetence by měla trenérská činnost v této problematice zahrnovat. Na základě výsledků průzkumu jsme vybraly 12 nejdůležitějších kompetencí trenéra Street Dance, které byly zhodnoceny pomocí váženého aritmetického průměru a seřazeny dle významnosti. Klíčová slova: Tanec, Street Dance, Trenér, Kompetence

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí270 - 279dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.