Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí265 - 274dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka
Svobodová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Vyhodnocení Google Ads kampaní v Balance Club Brumlovka Cíle: Hlavním cílem této práce je navržení zlepšení spuštěných PPC kampaní za rok 2018 v Balance Club Brumlovka, které povede k efektivnějšímu výkonu kampaní a eliminuje nedostatky v jejich nastavení. Dílčím cílem je navržení postupu optimalizace a vyhodnocování kampaní do budoucna. Návrhy jsou doporučeny na základě rozhovoru a analýzy dat se zaměřením na strategii, nastavení a výkon kampaní, na obsah reklam, výběr klíčových slov a cílení kampaní. Metody: V práci je použita metoda polostrukturovaného rozhovoru a metoda analýzy sekundárních dat. Rozhovor je proveden se správkyní kampaní. Analýza sekundárních dat je uskutečněna pomocí nástrojů v systémech Google Ads a Google Analytics. Výsledky: Klubu jsou doporučeny konkrétní kroky a frekvence optimalizace kampaní, ujasnění strategie a cíle kampaní, sledování nových ukazatelů úspěšnosti, změny typů kampaní, přidání klíčových slov a poznání konkurence. Dále je doporučováno nastavení nové struktury kampaní, roztřídění klíčových slov, sestav a kampaní, změna shod klíčových slov, přidání nových inzerátů a úprava jejich obsahu, přenastavení strategií nabídek a založení remarketingových publik. Klíčová slova: online marketing, PPC, internetová reklama, Google Analytics
Strategický plán projektu Letní tábor & Honzík
Dvořák, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Strategický plán projektu Letní tábor & Honzík Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření kvalitního a reálného strategického plánu projektu Letní tábor & Honzík, který bude v závěru práce porovnán se skutečností. Metody: Je provedena marketingová situační analýza, kdy jsou na základě SWOT analýzy identifikovány klíčové faktory a určena strategická východiska. Zjištěné výsledky jsou implementovány do metody BSC, která slouží k naplnění a realizaci zvolené strategie. Práce pracuje se strategickou mapou, která umožňuje vzájemné pochopení vztahů mezi jednotlivými strategickými cíly. Dále je v této diplomové práci využita metoda analýzy textů, dokumentů a monitoring, zejména pro oblast sociálních sítí. Výsledky: Na základě analýzy SWOT a určení jednotlivých strategických cílů firmy pomocí metody BSC byl utvořen strategický plán projektu letního tábora. Pro zajištění existence projektu v budoucích letech bylo stěžejním parametrem dosažení ziskovosti projektu a spokojených zákazníků. Oba tyto parametry byly na základě zjištěných výsledků naplněny. Klíčová slova: strategický management, analýza podniku, podnikatelský záměr, finanční analýza, děti, plánování, strategie, realizace projektu, zážitkové sportovní a táborové hry
Marketingová komunikace vybrané amatérské tenisové ligy
Sochorová, Nikola ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace amatérské tenisové ligy Babolat ATTour Cíl: Cílem diplomové práce je zjistit a zhodnotit současný stav marketingové komunikace amatérské tenisové ligy Babolat ATTour. Na základě získaných informací je cílem vytvořit efektivní marketingovou komunikaci obohacenou novými nápady, která bude moci být využita tenisovou ligou Babolat ATTour pro zvýšení povědomosti a nových potencionálních členů. Metody: Práce bude kombinovat kvantitativní a kvalitativní výzkum. Využita bude analýza dokumentů tenisové ligy. Ve kvantitativním výzkumu bude využité elektronické a písemné dotazování. Kvalitativní výzkum bude využit metodou hloubkové rozhovoru ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Získané informace budou zpracovány pomocí analýzy dat a budou sloužit podkladem pro vytvoření návrhu marketingové komunikace. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové komunikace tenisové amatérské ligy Babolat ATTour, který byl vytvořen na základě získaných dat o marketingové komunikaci, kterou provozuje liga v současné době. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, komunikační plán, tenis
Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu
Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace pro firmu Skechers na českém trhu. Tento cíl se odvíjí od identifikace největších nedostatků značky. Nedílnou součástí práce je také srovnání a inspirace zvolenými konkurenčními firmami, tj. Nike a Under Armour. Cílovou skupinu vytvořené komunikační strategie bude mladá generace Y v České republice. Metody: Praktická část diplomové práce, tedy kvalitativní marketingový výzkum byl proveden formou hloubkového rozhovoru s dvěma vybranými zástupci z firmy Skechers a Under Armour. Rozhovor byl veden dle předem připraveného dotazníku, který byl pro oba respondenty totožný pouze se změnou firmy, kterou respondent zastupoval. Během rozhovoru bylo rozebráno sedm oblastí, kterým se dále věnuji ve své práci. Jako druhá byla použita metoda analýzy dokumentů, kde byly analyzovány dostupné elektronické dokumenty a materiály o dosavadní marketingové komunikaci firmy Skechers a vybraných konkurentů. Výsledky: Analytická část práce je věnována provedeným hloubkovým rozhovorům se zástupci firmy Skechers a Under Armour z nichž vyplývá, že mladá generace Y je plně zasažena značkou Under Armour naopak minimálně Skechers, pro kterou představuje cílovou potencionální...
Výzkum image vybraných českých biatlonistů a biatlonistek
Šustrová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výzkum image vybraných českých biatlonistů a biatlonistek Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu provést analýzu a vyhodnotit image vybraných českých biatlonistů a biatlonistek pomocí dotazníkového šetření mezi dostupným vzorkem široké veřejnosti v období před mistrovstvím světa a po něm a následné porovnání výsledků. Metody: V práci je využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. Dotazník byl sestaven na základě škály image značky sportovce, která byla přeložena pomocí metody upraveného doslovného překladu. Sběr dat proběhl ve dvou fázích v březnu, před a po skončení Mistrovství světa v biatlonu 2019. K vyhodnocení byly použity statistické metody a k porovnání výsledků metoda komparace. Výsledky: Výsledky ukazují, že image je velmi subjektivní a může se velmi rychle měnit. Měnit se může na základě výkonů biatlonistky či biatlonisty nebo také na základě názorů různých respondentů. Z obecného hlediska můžeme v rámci této práce konstatovat, že pomyslného nejlepšího image dosahuje Markéta Davidová. Klíčová slova: značka, image značky sportovce, biatlon, marketingový výzkum, analýza, mistrovství světa
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy
Hrubeš, Jaroslav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy Cíle: Cílem mé bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost zákazníku v In Motion Academy. Výzkum se bude soustředit na veškeré služby, které jsou v zařízení dostupné, bude možnost doporučení na zlepšení přímo od zákazníků a také bude zahrnovat veškeré další aspekty spojené se spokojeností zákazníků, např. doprava, zázemí, apod. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazování. Dotazník byl vytvořen s pomocí vedení In Motion Academy a byl rozesílán prostřednictvím zákaznické e-mailové databáze. Pro co nejdůkladnější výzkum spokojenosti zákazníků s jednotlivými službami, je i samotný dotazník velice rozsáhlý. Výsledky: Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci In Motion Academy velice spokojeni. Přesto byly při výzkumu zjištěny určité nedostatky u jednotlivých služeb. Stížnosti respondentů se nejčastěji týkaly přeplněnosti jednotlivých tréninků nebo na nedostatečnou důslednost některých trenérů. Mimo samotné služby bylo hodně připomínek na samotné zázemí haly. Obzvláště potom na nedostatek místa na sezení pro rodiče nebo nedostatečnost šaten a sociálních zařízení. Na základě výsledků výzkumu byla pro jednotlivé služby sestavena doporučení na...
Popularita menšinových sportů v České republice u mladé generace
Vychytil, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Popularita menšinových sportů v České republice u mladé generace Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit popularitu vybraných menšinových sportů u mladé generace a následně porovnat popularitu pasivní a aktivní. Vedlejšími úkoly jsou zjištění ideálních informačních kanálů pro menšinové sporty a následné sepsání doporučení pro zástupce menšinových sportů ke zvýšení popularity jejich sportu. Metody: V prvotní fázi bylo použito elektronické dotazování ke zjištění obecné, aktivní a pasivní popularity sportu, k nalezení ideálního komunikačního kanálu a v neposlední řadě k návrhu doporučení pro zástupce menšinových sportů. Pro analýzu výsledků byly použity statistické metody absolutní a relativní četnosti. Po prvotním výzkumu následoval polostrukturovaný rozhovor s marketingovým specialistou, se kterým jsme analyzovali výsledky elektronického dotazování. Výsledky: Výsledkem bylo zjištění velkých rozdílů mezi aktivní a pasivní popularitou, což vesměs odpovídá předchozí teorii. Zároveň bylo zjištěno, že mnou vybrané menšinové sporty neefektivně využívají sociální sítě, na které by se zástupci těchto sportů měli zaměřit, pokud chtějí zvýšit popularitu svých sportů v naší zemi. Zároveň by se měli snažit dostat sport na školy, podobně jako se to povedlo jiným, dnes populárním, sportům. Klíčová...
Výzkum spokojenosti žáků středních škol s nabídkou a kvalitou sportovních zařízení v Klatovech
Kudrnková, Lenka ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum spokojenosti žáků středních škol s nabídkou a kvalitou sportovních zařízení v Klatovech Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou žáci klatovských středních škol spokojeni s nabídkou a kvalitou sportovních zařízení v Klatovech. Na základě zjištěných výsledků vypracovat návrhy na zlepšení současné situace. Metody: V praktické části bakalářské práce je použita kvantitativní metoda písemného dotazování. Respondenty jsou žáci středních škol v Klatovech. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zpracovány pomocí koláčových a sloupcových grafů. Výsledky ukázaly, že respondenti jsou se sportovišti spíše spokojeni či konkrétní faktory spokojenosti hodnotí neutrálně. U sportovišť byla nejhůře hodnocena čistota především WC a sprch. Klíčová slova: sport, sportovní vyžití, volný čas, dotazník, sportoviště
Komunikační mix - jeho význam pro informování a přesvědčování spotřebitele
Palátová, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komunikační mix - jeho význam pro informování a přesvědčování spotřebitele Cíle: Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci sportovního studia JOYfit, a to jak z pohledu zákazníků, tak i vedení studia. Na základě získaných výsledků pak budou vytvořeny návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace studia, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci je pro zjištění současné marketingové komunikace nejdříve provedena analýza sekundárních dat a poté je použita metoda kvalitativního výzkumu pomocí hloubkových rozhovorů. Marketingová komunikace je nejprve zkoumána z pohledu managementu společnosti, poté z pohledu zákazníků. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů bylo zjištěno několik nedostatků, které má sportovní studio JOYfit ve své komunikaci s klienty. Jsou sestavena možná doporučení a návrhy, díky kterým by došlo ke zlepšení marketingové komunikace. Návrh bude předložen vedení studia. Klíčová slova: Marketingová komunikace, propagace, reklama, marketingový výzkum, rozhovor, online, sociální sítě.
Popularita olympijských her u studentů středních a vysokých škol
Svobodová, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita olympijských her u studentů středních a vysokých škol Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit znalosti studentů o olympijských hrách. Získané výsledky jsou dále porovnány podle druhu a oboru studia respondentů. Metody: Ke splnění hlavního cíle bakalářské práce byl potřeba sběr primárních dat. Marketingový výzkum využíval kvantitativní metodu, dotazování. Znalosti studentů byly zkoumány pomocí elektronického dotazníku vytvořeném na serveru Survio.com. Výzkumný soubor obsahoval 206 respondentů. Výsledky: Znalosti českých studentů o olympijských hrách můžeme považovat za průměrné. Ze závěrečné komparace dosažených výsledků můžeme konstatovat, že rozdíly mezi jednotlivými druhy a obory studií jsou značné. Studenti bakalářských studií se svými znalostmi převýšili studenty středních škol a navazujících oborů zejména v otázkách týkajících se historie, minulých i budoucích ročníků her. Mezi studijními obory dominovali studenti sportovního oboru, kteří znají sporty i ročník prvních her téměř dokonale. Klíčová slova: Dotazování, olympijské hry, popularita, marketingový výzkum, znalost, respondent

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí265 - 274dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.