Název: Komunikační mix - jeho význam pro informování a přesvědčování spotřebitele
Překlad názvu: Communication mix - it significance for informing and winning the consumer
Autoři: Palátová, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová komunikace; marketingový výzkum; online; propagace; reklama; rozhovor; sociální sítě; advertisement; interview; Marketing communication; marketing research; online; promotion; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/105885

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396228


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-06-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet