Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Suk, Filip ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vybraných nástrojů internetového marketingu elektronických obchodů. Cílem je nejprve uvést čtenáře do této problematiky a následně zanalyzovat konkrétní využití nástrojů u e-shopu pristresky-polykarbonat.cz firmy RWA systémy s.r.o. Výstupem analýzy bude podání návrhů a doporučení pro vybraný e-shop, využitelné i pro obdobné e shopy ve stejném segmentu trhu. Přínos práce je v aktuálním přehledu vybraných marketingových nástrojů a v souhrnné analýze jejich výsledků u vybraného e shopu.
Návrh a implementace Data Mining modelu v technologii MS SQL Server
Peroutka, Lukáš ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací data miningové úlohy s reálnými daty. Úloha bude analyzována, zpracována a její dosažené výsledky vyhodnoceny. Zdrojovým datovým souborem je databáze obsahující studijní záznamy Vysoké ško-le ekonomické v Praze. V první teoretické části se práce zaměřuje na dolování z dat, definici pojmu, histo-rický vývoj data miningu, analýzu a popis jednotlivých částí dolovací úlohy a sou-časnou metodologii. Představeny jsou nejznámější používané dolovací techniky a standardy, včetně jejich vlastností, výhod a nevýhod při praktickém nasazení. Ana-lyzována jsou také vstupní data, zejména z pohledu kvality a operací ve fázi před-zpracování dat pro dolovací úlohu. Následně je přistoupeno k aplikaci teoretických znalostí na reálnou úlohu data mi-ningu. Zdrojový soubor se školními daty je popsán, analyzován a vhodné atributy jsou vybrány jako základ pro tvorbu dolovacích modelů. Ty jsou poté na platformě MS SQL Server vytvořeny s cílem najít, prozkoumat a popsat možné závislosti a asociace v datech. Dílčí výsledky jednotlivých modelů a jejich potenciální přínos jsou zhodnoceny, a to včetně návrhu možných vylepšení a dalšího budoucího využití výsledků.
Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu
Jonášová, Barbora ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou a využitím této technologie především v oblasti marketingu a obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je podán obecný přehled o rozšířené realitě z hlediska její definice, vývoje, principu a používaných technologií. Dále jsou přiblíženy způsoby jejího využití v různých odvětvích a problémy, které s touto technologií souvisí. Praktická část obsahuje návrh aplikace pro marketingové účely určité firmy využívající rozšířenou realitu.
Flexibilní design webových stránek pro různá zobrazovací zařízení
Hatnianková, Zdeňka ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou flexibilního designu webových stránek pro rozličná zobrazovací zařízení. Teoretická část práce pojednává o přístupech a strategiích k tvorbě webových stránek vhodných pro různá zařízení. Dále je věnována pozornost zejména responzivnímu přístupu k tvorbě webových stránek. Praktická část práce spočívá ve vytvoření vlastní webové HTML prezentace s responzivním designem. Webové stránky jsou následně otestovány v různých zařízeních, která umožňují prohlížení webových stránek. Doprovodnou součástí teoretické části je dotazníkové šetření. Jeho hlavním účelem bylo prokázat, že má smysl zabývat se tématem flexibilního designu webových stránek. Cílem bakalářské práce je návrh a realizace vlastní responzivně optimalizované webové stránky, za využití popsaných metod a vyhodnocení testování těchto stránek.
Metodiky rozvoje startupu, porovnání a aplikace, zhodnocení akvizice a aktivace zákazníků za použití webové analytiky
Myšík, Pavel ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá problematikou startupů a metodikami jejich rozvoje. Hlavním cílem je vysvětlit vybrané přístupy k rozvoji startupu, navzájem je porovnat a poté retrospektivně aplikovat na e-shop, který prodává oblečení, určit chyby v reálném minulém vývoji ve vztahu k metodikám a zhodnotit jejich vhodnost pro specifický byznys distribuce specifického produktu (oblečení) v České republice. Dalším stejně důležitým cílem je zhodnotit efektivnost akvizice a aktivace zákazníků e-shopu pomocí nástrojů webové analytiky a zhodnotit chování návštěvníků.
Využití kognitivních aspektů člověka při návrhu a propagaci webových stránek komerčního subjektu
Chramosta, Adam ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bečev, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využitelnosti kognitivních aspektů člověka v souvislosti návrhu designu a rozmístění komponent komerčních webových stránek. Cílem práce je vysvětlit jednotlivé pojmy a představit výzkumné metody, a tyto metody pak prakticky využít k návrhu webových stránek. V Teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a k nim jsou představeny relevantní vědní obory s jejich zobrazovacími metodami. Podrobněji je pak popsán eye-tracking, který pro svou jednoduchost a použitelnost je pro tuto práci podstatný. V poslední kapitole teoretické části jsou popsány charakteristiky webových stránek. V této kapitole jsou také uvedeny relevantní zahraniční studie, jež mají vztah k tématu této práce. Praktická část obsahuje eye-trackingovou studii vybrané webové stránky zaměřenou na ověření jejího vzhledu. V experimentu jsou uvedeny výzkumné otázky zabývající se správností rozmístění komponent webových stránek, postup provedení experimentu a následně je popisován výsledek a vyhodnocení výzkumných otázek. Závěrem jsou diskutovány navrhnuté změny vycházející z daného experimentu vedoucí k lepšímu návrhu rozložení prvků webové stránky,jež povedou také k pozitivním dopadům v oblasti propagace, zvláště pak využití webové stránky jako landing page.
Nástroje internetového marketingu a jejich aplikace v rámci společnosti Zoot
Výborný, Vojtěch ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu, které jsou vhodné pro společnost prodávající spotřební zboží a jejich následnou aplikací v rámci společnosti Zoot. Samotná práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou představeny jednotlivé nástroje, které jsou následně detailně rozebrány. Pro jednotlivé nástroje je definováno jejich využití, popsán a namodelován proces jak nástroje spravovat a jak je vyhodnocovat. Praktická část pak z teoretické části vychází. Tato část obsahuje analýzu společnosti Zoot a jejího konkurenčního prostředí spolu s analýzou využití jednotlivých marketingových nástrojů z teoretické části. Praktická část pak obsahuje řadu doporučení a změn v přístupu k těmto nástrojům. Hlavním přínosem teoretické části práce je framework nástrojů internetového marketingu pro společnost prodávající spotřební zboží a procesní zpracování jejich správy. Přínosem praktické části je analýza společnosti Zoot a její využití nástrojů internetového marketingu s řadou doporučení pro jednotlivé nástroje jak dosahovat lepších výsledků.
Vývoj platebních metod na internetu
Janoušek, Tomáš ; Brixí, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce Vývoj platebních metod na internetu se zabývá problematikou e-komerce v českých internetových obchodech B2C. Práce má posloužit jako rozhodovací element k výběru platební metody jak pro majitele internetového obchodu, tak pro zákazníky. Cíle práce jsou stanoveny následovně: popsat vývoj plateb v internetových obchodech B2C; popsat a porovnat platební systémy na základě zvolených kritérií; popsat trendy a možnou budoucnost plateb na internetu; shrnout zkušenosti lidí s platbami na internetu. K nastínění vývoje platebních metod jsem zvolil popis jednotlivých možností plateb tří e-shopů od roku 1998 do roku 2010 vždy po třech letech. Nabídku metod jsem poté ověřoval na větším počtu internetových obchodů. Platební systémy jsem bodově ohodnotil podle určených kritérií z pohledu zákazníka a obchodníka. Pomocí své ankety jsem shrnul zkušenosti lidí s platbami na internetu. V práci se nejprve zabývám vývojem platebních metod, poté současnými metodami a jejich hodnocením. Ke konci práce jsem popsal budoucí trendy a možnosti plateb a k závěru vyhodnocením zkušenosti lidí na základě dotazníku.
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače a uživatele
Janeczková, Agata ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací webových stránek jak z hlediska internetových vyhledávačů, tak koncových uživatelů. Práce je rozdělena do dvou částí, tj. teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje vysvětlení základních principů spojených s optimalizací webových stránek pro vyhledávače (SEO) a následně popisuje optimalizaci uživatelského prostředí. Analogicky rozdělená praktická část analyzuje kvalitu webových stránek rezervační agentury a blíže specifikuje části problematické z pohledu optimalizace. Možnosti zlepšení byly zjištěny jednak důkladnou analýzou internetových stránek a také pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost samotných uživatelů. Hlavním přínosem praktické části jsou aplikovaná navržená zlepšení, která vedla k lepším výsledkům webových stránek nejen v rámci SEO. Kromě toho jsou výstupem také další doporučení ohledně plánovaných změn do budoucna.
Internetový marketing se zaměřením na jazykový institut
Prokopová, Iva ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnými trendy internetového marketingu v České republice s důrazem na nízkonákladový přístup. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje a analyzuje složky, nástroje a metody internetového marketingu použité v praktické části práce. Praktická část práce obsahuje návrh, realizaci a vyhodnocení internetové kampaně pro jazykový institut Mediterin. Jednotlivé kapitoly se zabývají především analýzou trhu, definicí cílové skupiny, optimalizací webu pro vyhledávače, pay-per-click kampaněmi a webovou analytikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.