Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modelování procesů projektového řízení v bance
Chramosta, Adam ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Samec, Marek (oponent)
Diplomová práce se zaobírá modelem business procesů realizace projektu v bankovním prostředí. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část, které se navzájem doplňují. První část, teoretická, se zaměřuje na vymezení teoretických předpokladů týkajících se business procesů, modelování, projektu a také klíčových ukazatelů výkonnosti. Praktická část obsahuje stanovení průběhu realizace projektu, jeho porovnání se zavedenými standardy a následné navržení modelu business procesů. Společně s navrženým modelem jsou stanoveny vhodné klíčové ukazatele výkonnosti, které jsou na konci práce porovnány s přístupy Prince 2 a ITIL. Tyto tři díly praktické části naplňují hlavní cíl celé práce.
Využití kognitivních aspektů člověka při návrhu a propagaci webových stránek komerčního subjektu
Chramosta, Adam ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bečev, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využitelnosti kognitivních aspektů člověka v souvislosti návrhu designu a rozmístění komponent komerčních webových stránek. Cílem práce je vysvětlit jednotlivé pojmy a představit výzkumné metody, a tyto metody pak prakticky využít k návrhu webových stránek. V Teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a k nim jsou představeny relevantní vědní obory s jejich zobrazovacími metodami. Podrobněji je pak popsán eye-tracking, který pro svou jednoduchost a použitelnost je pro tuto práci podstatný. V poslední kapitole teoretické části jsou popsány charakteristiky webových stránek. V této kapitole jsou také uvedeny relevantní zahraniční studie, jež mají vztah k tématu této práce. Praktická část obsahuje eye-trackingovou studii vybrané webové stránky zaměřenou na ověření jejího vzhledu. V experimentu jsou uvedeny výzkumné otázky zabývající se správností rozmístění komponent webových stránek, postup provedení experimentu a následně je popisován výsledek a vyhodnocení výzkumných otázek. Závěrem jsou diskutovány navrhnuté změny vycházející z daného experimentu vedoucí k lepšímu návrhu rozložení prvků webové stránky,jež povedou také k pozitivním dopadům v oblasti propagace, zvláště pak využití webové stránky jako landing page.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.