Název:
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače a uživatele
Překlad názvu:
Search engine optimization and user experience optimization for website
Autoři:
Janeczková, Agata ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací webových stránek jak z hlediska internetových vyhledávačů, tak koncových uživatelů. Práce je rozdělena do dvou částí, tj. teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje vysvětlení základních principů spojených s optimalizací webových stránek pro vyhledávače (SEO) a následně popisuje optimalizaci uživatelského prostředí. Analogicky rozdělená praktická část analyzuje kvalitu webových stránek rezervační agentury a blíže specifikuje části problematické z pohledu optimalizace. Možnosti zlepšení byly zjištěny jednak důkladnou analýzou internetových stránek a také pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost samotných uživatelů. Hlavním přínosem praktické části jsou aplikovaná navržená zlepšení, která vedla k lepším výsledkům webových stránek nejen v rámci SEO. Kromě toho jsou výstupem také další doporučení ohledně plánovaných změn do budoucna.This bachelor thesis focuses on website optimization from both the search engine and the end user points of view. The thesis is divided in two logical parts, theoretical and practical. The theoretical part explains basic principles associated with Search Engine Optimization (SEO) followed by a description of User Interface Optimization. The practical part analyzes the overall quality of booking agency website with more detailed specification of problematics issues with regards to the optimization. Possibilities for improvements have been identified by a thorough analysis of the website as well as based on results of an End User Satisfaction survey. The main benefit of the practical part are already applied suggested improvements, which have improved website results not only in terms of SEO. Further improvements recommended for the future.
Klíčová slova:
optimalizace; optimalizace pro uživatele; optimalizace pro vyhledávače; SEO; optimization; Search Engine Optimization; SEO; User Experience Optimization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41608