Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
Komparace monetární expanze vybraných ekonomik po nedávné finanční krizi a její přesah na devizový trh
Holeček, Jan ; Pfeifer, Lukáš (vedoucí práce) ; Pikhart, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce usiluje o analýzu měnově-politických opatření, používaných vybranými centrálními bankami po nedávné krizi nestandardních hypoték a následné finanční krizi, s důrazem na nestandardní nástroje měnového uvolňování. V souvislosti s nestandardními nástroji měnové politiky se práce v druhé části věnuje tématu měnových válek, respektive dopadu finanční krize a následné reakce hospodářské politiky na měnový kurz vybraných ekonomik. Jako ukazatel podhodnocení či nadhodnocení měnového kurzu, uvádí práce odchylku od základního rovnovážného kurzu, při jehož výpočtu se přihlíží k vývoji běžného účtu.
Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce představuje problematiku internetového marketingu se zvláštním zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače. V rámci této diplomové práce je zvolen konkrétní webový portál, u kterého je provedena analýza úspěšnosti optimalizace a vyhodnocení efektivity zdrojů návštěvnosti. Cílem této práce je poskytnout doporučení provozovatelům portálu, kteří na jejich základě mohou zvýšit návštěvnost portálu. Mimo výše uvedeného je obsahem i ucelený přehled základních metod marketingu na internetu, včetně bližšího popisu jednotlivých faktorů ovlivňujících SEO. Práce je zaměřena jak na OnPage faktory, tak na OffPage faktory.
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České republice. Nejdříve je popsána firma základní charakteristikou, poté jsou rozpracovány jednotlivé části obchodní strategie, včetně SWOT analýzy.
Historie a současný stav migrace do Francie
Holeček, Juraj ; Kačerová, Eva (vedoucí práce) ; Němečková, Michaela (oponent)
Tato práce má za cíl podat popis migračních proudů z Maroka a Alžírska do Francie, vztahů vedoucích k jejich vzniku a jejich následků v podobě existence marocké a alžírské komunity ve Francii. První kapitola se zabývá historickým vývojem vztahů mezi danými zeměmi. Druhá kapitola popisuje vznik migračních proudů a přijetí imigrantů ve Francii. Poslední kapitola se zabývá již existující muslimskou komunitou ve Francii. Přínosem této práce je popis největší muslimské komunity v Evropě, který může být využit jako základ pro další specializované demografické a sociologické práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Holeček, Jakub
3 Holeček, Jan
1 Holeček, Jarosla
2 Holeček, Jaroslav
5 Holeček, Jiří
1 Holeček, Josef
1 Holeček, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.