Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 262 záznamů.  začátekpředchozí247 - 256další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci
Boučková, Jana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu pekárny a cukrárny DK OPEN. Dále analyzuje její konkurenci a na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení pro zlepšení marketingové pozice firmy.
Vliv kulturních rozdílů na webdesign
Veselý, Jindřich ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá aktuálním a palčivým tématem kulturních diferencí. Tuto problematiku vztahuje k oblasti projevu kultury a domácí země v rámci internetu a online komunikace. Na základě rešerše předešlých studií má tato práce za cíl prokázat vliv kulturních dimenzí na webdesign a obsah. Na vzorku největších pivních producentů z České republiky, Japonska a Velké Británie doplněných o největší mezinárodní pivovarnické společnosti jsou analyzovány prvky charakterizující kulturní odlišnosti. Hlavní rámec této studie je postaven na předpokladech a východiscích podle G. Hofstede a E. T. Hall. Byl tak prokázán vliv kultury v dimenzích - Collectivism/Individualism, Power Distance, Uncertainty Avoidance, High/Low Context, Masculinity/Femininity, Time Orientation doplněné o symboliku barev. Doporučuje se proto firmám věnovat větší pozornost kulturní adaptaci webové komunikace, což může přinést jak lepší atraktivitu a srozumitelnost, tak zároveň vyšší přidanou hodnotu pro samotného zákazníka.
Analýza uživatelského chování na webu
Charvát, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je provést analýzu chování uživatelů webu Fakulty managementu VŠE. Na jejím základě potom formulovat doporučení vedoucí ke zvýšení použitelnosti webu a jeho konverzních statistik. Nástroj využitý v práci pro tento účel jsou teplotní mapy. Konkrétně dvě jejich varianty -- mouse-tracking teplotní mapy a prediktivní teplotní mapy. V teoretické části práce popisuje jednotlivé typy teplotních map, jejich pozici v rámci web analytics a zásady práce s nimi. Obsahem praktické části je potom analýza sedmi konkrétních stránek webu a doporučení pro jejich optimalizaci.
Virální marketing a akademická instituce
Koktová, Silvie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderním, neustále se rozvíjejícím druhem internetového marketingu - tzv. virálním marketingem. Pojednává o jeho vzniku, principu, procesu, o jeho výhodách a nevýhodách, o typech virálního marketingu a o předpokladech vytvoření úspěšné virální kampaně. Cílem teoretické části je především pochopení virálního marketingu jako jednoho z efektivních nástrojů současného marketingu. V teoretické části je také rozpracováno marketingové řízení školy, ze kterého vycházíme v praktické části. V praktické části se tato práce zabývá studiem využití virálního marketingu v oblasti akademického řízení. Práce zahrnuje návrh na vytvoření virální kampaně, kterou by bylo možné použít při přijímacím řízení na Fakultu managementu v Jindřichově Hradci.
Řízení provozu na callcentru ve vybrané firmě
Guzi, Jan ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou řízení provozu na pasivním callcentru a plánováním kapacit s tímto spojených. Jelikož se ve společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. vytvořilo z důvodu nespokojenosti s dodávanými službami od dosavadní externí společnosti zcela nové oddělení - pasivní callcentrum - je nutné v něm správně optimalizovat provozní kapacity a lidské zdroje potřebné k odbavení cca 5 -- 7 tisíc volajících zájemců o její služby měsíčně. Praktická část práce -- samotné plánování kapacit pracovníků, rozvržení směn operátorů a otevírací doba callcentra pro zákazníky - vychází z relativně rozsáhlého teoretického základu, přinášejícího nové pohledy na řízení provozu a dále pak z interních a externích průzkumů týkajících se fungování nově zřízeného callcentra. Na základě teoretické části jsou pak učiněny závěry vztažené k fungování callcentra a ty pak aplikovány přímo do plánování a řízení provozu. Díky této práci bylo uskutečněno více než 25 závěrů týkajících se zkoumaného callcentra. Cíle, které si společnost při budování nového oddělení dala, jsou pak částečně ověřeny modely systémové dynamiky a v poslední části této práce je pak stručná reflexe na to, do jaké míry jsou reálné.
Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce
Jindra, Jan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá postavením webové analytiky v marketingovém výzkumu akademické instituce. V teoretické části shrnuje postavení (online) marketingu v marketingových aktivitách akademické instituce a zdůvodňuje důležitost analýzy návštěvnosti na webových stránkách akademické instituce. Rovněž předkládá základní východiska pro výběr vhodného analytického nástroje. V praktické části pak analyzuje provoz na webových stránkách Fakulty managementu za rok 2010 a navrhuje opatření vedoucí k vyšší spokojenosti návštěvníků a k naplnění konverzních cílů webu.
Affiliate marketing a možnosti jeho využití v prostředí internetu
Horák, Luboš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá jedním z odvětví online marketingu - affiliate marketingem. Práce je rozdělena do dvou logických celků, v první části je pohovořeno o principech fungování Affiliate marketingu jako formy podpory prodeje v online prostředí. V druhé části práce je pak na případových studiích ukázáno jak affiliate marketing (ne)funguje v českém prostředí a v zahraničním prostředí. Práce si klade za cíl analyzovat toto často opomíjené, přesto zajímavé online marketingové odvětví. Poznatky vycházejí ze zkušeností autora, které jsou rozvinuty pomocí uváděných pramenů.
Analýza systémů důchodového zabezpečení
Šíma, Daniel ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
1. Cílem práce je analýza systémů důchdového zabezpečení. 2. Práce se může zaměřit na způsoby důchodového zabezpečení v různých zemích a komparovat zkušenosti v jednotlivých zemích. 3. Práce by měla analyzovat možnosti důchodové reformy v České republice, výhody a nevýhody jednotlivých variant.
Obecné specifikace radioterapeutických přístrojů a jejich zastoupení na pracovištích v České republice
NOVÁK, Michal
Radioterapie je od prvního kontaktu pacienta se simulátorem až k léčebné aplikaci záření přímo spojena s přístroji. Přístroje v radioterapii jsou nenahraditelné, protože bez nich by léčba zářením ani nebyla možná. S výrobou moderních přístrojů, používáním nových ozařovacích technik, příslušenství, pomůcek a zejména rozvojem počítačové techniky se celý proces radioterapie stal složitější. Tato skutečnost však umožnila přiblížit se náročným požadavkům dnešní moderní radioterapie. V současné době se škála přístrojů používaných v radioterapii ustálila na několika typech, které pokrývají většinu klinických potřeb. Jsou to lineární urychlovače, kobaltové nebo cesiové izotopové ozařovače, terapeutické RTG přístroje a automatické afterloadingové systémy pro brachyterapii. Pozornost se dnes ubírá spíše směrem k rozšíření technických možností stávajících přístrojů, než k hledání nových typů zdrojů. Výjimkou je oblast využití nekonvenčních zdrojů záření, zejména neutronových zdrojů a urychlovačů těžkých částic. Tato bakalářská práce si klade za cíl nastínit význam přístrojů při léčbě zářením. Práce poskytuje přehled dnes nejčastěji používaných přístrojů pro léčebnou aplikaci ionizujícího záření. Tyto přístroje jsou v práci obecně specifikovány a jsou zde také poskytnuty důležité informace o zastoupení přístrojové techniky na pracovištích radioterapie v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 262 záznamů.   začátekpředchozí247 - 256další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
96 NOVÁK, Martin
11 NOVÁK, Matěj
28 NOVÁK, Miroslav
7 Novák, M.
34 Novák, Marek
96 Novák, Martin
1 Novák, Martin Bc.
1 Novák, Matouš
8 Novák, Matyáš
4 Novák, Matúš
11 Novák, Matěj
11 Novák, Michael
82 Novák, Michal
11 Novák, Milan
1 Novák, Milan Bc.
10 Novák, Miloslav
1 Novák, Miloš
53 Novák, Mirko
28 Novák, Miroslav
2 Novák, Miroslav,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.