Název: Rozbor marketingového mixu firmy DK OPEN, s.r.o. s ohledem na její konkurenci
Překlad názvu: Analysis of the Marketing Mix in DK OPEN, s.r.o.
Autoři: Boučková, Jana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketingový mix; rozbor; analysis; competition; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25227

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76870


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet