Název: Řízení provozu na callcentru ve vybrané firmě
Překlad názvu: Callcentrum System Management in a chosen Firm
Autoři: Guzi, Jan ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kapacita; operátor; optimalizace; pasivní callcentrum; plánování směn; průzkumy; reklamní plochy; výkonnostní cíle; www.Bezreklamky.cz; řízení provozu; advertising space; capacity; operations management; operator; optimalization; passive - voice call center; performance targets; scheduling shift; surveys

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24276

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74270


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet