Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 274 záznamů.  začátekpředchozí226 - 235dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohyb ve volnočasových aktivitách žáků druhého stupně základních škol v Ústeckém kraji
Sojková, Tereza ; Nováková, Daniela (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
NÁZEV: Pohyb ve volnočasových aktivitách žáků druhého stupně základních škol v Ústeckém kraji AUTOR: Tereza Sojková KATEDRA: Katedra pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Daniela Nováková ABSTRAKT: Práce se zabývá zjišťováním míry pohybových aktivit žáků druhého stupně základních škol v Ústeckém kraji. Teoretická část pojednává o důležitosti pohybových aktivit v životě člověka a zejména v životě dětí a poukazuje na rizika a problémy spojené se sedavým způsobem života. Praktická část se zaměřuje na pohybovou aktivitu žáků druhého stupně základních škol ve vybraných částech Ústeckého kraje. Pomocí dotazníkového šetření byla zjišťována míra pohybových aktivit a rozdíly mezi žáky žijících ve větších a v menších městech. Součástí této části je i zmapování současných možností pohybových aktivit a sportovišť. Na závěr je doporučeno několik změn, které by vedly ke zvýšení zájmu o pohybové aktivity žáků druhého stupně základních škol, jako například snížení ceny mimoškolních pohybových aktivit a zvýšení počtu školních pohybových aktivit. KLÍČOVÁ SLOVA: pohyb, volnočasové aktivity, zdraví, motivace
Dítě s ADHD ve vybrané MŠ
Kubová, Zuzana ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit přínos integrace pro dané dítě se syndromem ADHD v podmínkách konkrétní mateřské školy. Dílčími cíly bylo zjistit, zda se změnilo chování chlapce ve vybrané MŠ a jaké metody práce se s chlapcem nejvíce osvědčily. Metodika: Ke zjištění odpovědí na stanovené výzkumné otázky byl využit individuální strukturovaný rozhovor, který probíhal s matkou integrovaného dítěte a s paní učitelkou, která má integrované dítě ve třídě. Výsledky: Šetřením bylo zjištěno, že se Adam zlepšil v mnoha oblastech a to jak z pohledu paní učitelky, tak i z pohledu matky. K výraznému zlepšení došlo v oblasti soustředění, které bylo při nástupu Adama na velmi špatné úrovni, dále se naučil být vnímavý k potřebám druhých a nemyslet jen na potřeby své, velký pokrok také nastal v oblasti ovládání svých reakcí, kdy se Adam v současné době opravdu snaží "být lepší". K výrazné změně také došlo v oblasti dodržování pravidel soužití, kdy Adam zpočátku odmítal jakékoli dodržování stanovených pravidel. Podařilo se docílit pochopení, že pravidla je potřeba dodržovat, i když je to někdy velmi těžké. Mezi osvědčené metody práce s Adamem patří vytvoření jasných pravidel, používání odměn a trestů, vysvětlování, důslednost, trpělivost, fyzický kontakt (pohlazení), oční kontakt, naslouchání a...
Volný čas a volnočasové aktivity dětí v Dětském domově Ledce
Pinkavová, Renata ; Nováková, Daniela (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem volného času a volnočasových aktivit dětí v Dětském domově Ledce. Teoretická část popisuje funkce a definice volného času, principy výchovy ve volném čase, dále zahrnuje kapitolu o ústavní a ochranné výchově s její charakteristikou. Praktická část seznamuje s historií a charakteristikou samotného domova, s prací vychovatele a života dětí v něm, podává přehled o využívání volného času a volnočasových aktivit dětí v domově. Poslední kapitola se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem je zjistit spokojenost dětí s možnostmi trávení volného času a nabídkou zájmových kroužků, vyvrací nebo potvrzuje stanovené hypotézy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 274 záznamů.   začátekpředchozí226 - 235dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 BLAŽKOVÁ, Veronika
4 Blažková, Vendula
3 Blažková, Vlasta
2 Blažková, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.