Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Platební metody v českých e-obchodech B2C
Řehoř, František ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zaoral, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá současnými možnostmi a trendy při platbách mezi obchodníkem a zákazníkem v českých e-obchodech B2C. Zprvu se práce věnuje specifikaci jednotlivých skupin platebních systémů, dále je pak práce zaměřena na konkrétní platební systémy nabízené na trhu. Pro jejich popis a srovnání jsou zvolena kritéria, která následně umožňují jejich snadnou konfrontaci. Práce detailněji popisuje platební brány, které nabízejí obchodníkovi více platebních možností v rámci jedné integrace. Pomocí dotazníku jsou pak zjištěny zkušenosti a preference lidí při platbách za zboží a služby na internetu. Cílem práce je umožnit, jak obchodníkovi tak zákazníkovi, zorientovat se v dané problematice. Po přečtení této práce by obchodník měl být schopen rozhodnout, jaké platební systémy jsou vhodné či naopak nevhodné pro jeho e-obchod. Naproti tomu zákazník by měl být schopen vybrat pro něj co nejvhodnější variantu platby.
Zavedení inovovaného řešení elektronického zadávání veřejných zakázek v ČR
Veselý, Jaroslav ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá tematikou veřejných zakázek s hlavním zaměřením na proces elektronizace zadávání veřejných zakázek pomocí atestovaného elektronického nástroje Softender. Teoretická část práce je zaměřena na legislativní rozbor spolu s pohledem na připravovanou novelu zákona o veřejných zakázkách. Praktická část práce je pak zaměřena na popis funkcionality elektronického nástroje Softender, popis inovací tohoto řešení a modelů jeho využívání spolu s marketingovým plánem pro toto řešení.
Soukromí na Facebooku
Klos, Roman ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá soukromím na sociální síti Facebooku. V úvodu jsou definovány pojmy jako soukromí, osobní údaje a sociální sítě. Dále je popsána historie a postupný vývoj Facebooku. Další kapitoly se zabývají výčtem pravidel pro zajištění soukromí na Facebooku a jak tyto informace mohou být využity při nedodržení těchto pravidel. Následně je popsán sociální graf Facebooku a jeho získání přes facebookové API, které poté je použito v další kapitole, ta ukazuje praktickou ukázku získání dat od volně přístupných uživatelských účtů. Poté následuje anketa, která zjišťuje, jak dobře mají ostatní uživatelé nastavené soukromí na Facebooku. A na závěr této práce je popsán stručný návod nastavení svého soukromí, které vychází ze základních zásad bezpeční na internetu a pravidel pro zajištění soukromí na sociálních sítích.
Digital Asset Optimization
Baxa, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Cílem této práce je: přinést teoretické definování a vymezení oblasti Digital Asset Optimization (Optimalizace digitálních aktiv) a popsat současný stav a uvést postupy optimalizace v jednotlivých dílčích oblastech, kterými se Digital Asset Optimization zabývá. Práce tedy rozebírá postupy optimalizace pro vyhledávací stroje zejména v oblastech video obsahu, obrázků, map a dalších typů dokumentů, které se na Internetu v současnosti vyskytují a které mohou být přínosné pro firmy v jejich marketingových aktivitách na Internetu.
Distribuce audia na Internetu
Gleza, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce analyzuje současný stav distribuce audia na Internetu, jeho autorizovanou i neautorizovanou variantu. Predikuje budoucí vývoj aplikací kryptografie a navrhuje řešení pro zvýšení podílu autorizované distribuce audia pomocí tří pilířů -- zjednodušení nákupu, zvýšení uživatelské přívětivosti a návrhu na začlenění přidané hodnoty autorizované distribuce.
Disková pole, využití v segmentu malých firem
Sládek, Petr ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čech, Milan (oponent)
Práce si klade za cíl podrobně prozkoumat problematiku diskových polí a jejich možného nasazení v segmentu malých firem. Zaměří se nejen na teoretického popsaní technologií, ale především na provedení praktických testů výkonu a vlastností, či rozboru chování pole v nestandardních situacích. K popsání teoretického zázemí problému jsem využil dostupnou literaturu a webové zdroje. K praktickému testování pak posloužil zapůjčený řadič Adaptec spolu s RAID řadičem na základní desce Asus. Vzhledem k rychlému vývoji SSD disků jsem do testu zahrnul i testy výkonu tohoto zařízení. Poslední součástí práce je anketa mezi malými podniky, která poslouží pro ohodnocení jednotlivých kritérií při vyhodnocení. V současné době je velice těžké nalézt konkrétní testy řadičů či méně obvyklých tříd diskových polí, jež mnozí výrobci využívají. Výsledky práce proto mohou sloužit jako cenný zdroj informací pro všechny uživatele hledající nejvhodnější řešení pro své potřeby. Užitečné jim mohou být jak syntetické testy, tak i zkušenosti z praktického provozu. Z předchozích řádků vyplývá struktura práce. První část je ryze teoretická a klade si za cíl seznámit čtenáře s problematikou. Druhá praktická část je zaměřena na syntetické i praktické testy diskových polí a SSD disku. Je doplněna o popis chování jednotlivých konfigurací při poruše pevného disku. Posledními dvěma částmi je vyhodnocení výsledků, jehož kritéria jsou z části závislá na výsledcích ankety, kterou lze nalézt v poslední části práce.
Analýza služeb mobilních operátorů
Pávek, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ćech, Milan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza služeb mobilních operátorů. První její častí je zmapování technologií pro provoz mobilních sítí. Dále budou tyto technologie přiřazeny jednotlivým českým mobilním operátorům. U každé z nich bude uvedeno její aktuální pokrytí. Po seznámení čtenáře s technologickou stránkou následuje rozbor nabízených služeb. V úvahu budou bráni všichni čeští mobilní operátoři. Jde o společnosti Telefónica O2 Czech Republic a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., Vodafone Czech Republic a.s. a MobilKom a.s. Vybral jsem i jednoho zahraničního mobilního operátora -- T-Mobile Deutschland. V závěru práce provedu praktický test vybraných technologií pro přenos dat. Cílem této práce je porovnání českých mobilních operátorů jak z hlediska technologického, tak z pohledu nabízených služeb. Zabývat se budu nabídkou pro koncové zákazníky. Služby jsou rozděleny do kategorií: předplacené karty, paušální tarify pro hlasové služby a datové tarify pro mobilní internet. V každé kategorii jsou učiněna doporučení pro specifické skupiny zákazníků. Analýza německého mobilního operátora je zde pro konfrontaci českých mobilních operátorů se zahraničím. V rámci praktického testu jsem ověřil skutečné parametry nově spuštěné 3G sítě mobilního operátora Vodafone. Celkově by měla práce pomoci v orientaci mezi technologiemi pro mobilní sítě a měla by usnadnit výběr vhodných služeb včetně volby mobilního operátora. Pro zpracování tématu jsem využil odbornou literaturu zabývající se mobilní komunikací. Představení mobilních operátorů proběhlo na základně jejich tiskových zpráv a vybraných článků na internetu. Aktuální ceníky mobilních operátorů byly zdrojem informací pro analýzu nabízených služeb. Praktický test jsem uskutečnil díky vybavení zapůjčeným společností Vodafone Czech Republic.
Aplikace na Facebooku
Malík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce popisuje prostředí, ve kterém fungují aplikace na, v současnosti nejrozšířenější sociální síti Facebook, takzvané Facebook Platform. V úvodu se zde popisují základy fungování sociálních sítí včetně jejich specifických vlastností a umístění sítě Facebook mezi ostatními na internetu. Další část se zabývá výčtem ideových principů a praktických prostředků pro tvorbu aplikací na této platformě. Práce se rovněž zaměřuje na vystihnutí aktuálního stavu na trhu s aplikacemi na Facebook Platform, včetně popsání nejvýznamnějších vývojářů a principů, jimiž své úspěchy získali. Rovněž se snaží zevrubně zmapovat demografické informace o uživatelích na sociální síti Facebook. Následná praktická ukázka může sloužit jako návod a nasměrování budoucích vývojářů k užitečným zdrojům informací a osvědčených principů. Nakonec je popsány nejčerstvější informace o budoucím vývoji platformy.
Trh s videem v době Internetu
Pavlovský, Roman ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Práce Trh s videem v době internetu se zaměřuje na možné způsoby distribuce digitálního videa k divákovi s ohledem na stále rostoucí význam internetu. Zaměřuje se jak na technické aspekty jednotlivých distribučních cest, tak pohlíží na dané distribuční cesty i z ekonomického hlediska. Získané technologické znalosti jsou využity při analýze trhu s digitálním videem v rámci sítě internet, kdy se zaměřuje jak na stávající subjekty na trhu s digitálním videem, tak na nově vznikající právě díky internetu. Z dalších menších cílů práce je seznámení s problematikou autorských práv. V závěrečné kapitole hodnotí současný stav trhu a je provedena prognóza budoucího stavu včetně trendů společnosti ve využívání digitálního videa a nahlížení na ochranu autorských práv. Použité termíny v práci jsou vždy vysvětleny v příslušné kapitole, proto není vyžadována pokročilá znalost zde popisovaných technologií.
Analýza zdrojů příjmů sociálních médií
Vojtěšek, Cyril ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Abstrakt Tato práce je analýzou finanční stránky provozování populárních sociálních médií. Podrobně se zabývá čtyřmi z nich, které spadají do třech skupin: sociální sítě (Facebook), komunity (YouTube a LinkedIn) a mikroblogovací služby (Twitter). Každá z těchto služeb má svá specifika a je rozebrána v samostatných kapitolách. Hlavním cílem práce je zanalyzovat zdroje příjmů těchto čtyř médií. Tomuto tématu je věnována druhá část, která je stěžejní a ze všech částí nejrozsáhlejší. Vychází z úvodní části, která popisuje zda-li a jak je možné vyjádřit tržní hodnotu sociálních médií. Třetí část pak obsahuje návrhy autora, jak by bylo možné zdroje příjmu z předchozí části upravit či zavést nové. Část poslední nabízí srovnání současné situace na trhu sociálních médií se situací, ve které byl internetový business v roce 1999, a která skončila tzv. dot com bublinou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.