Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aerospace - Vizualizace letových dat
Morávek, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabýva problematikou vizualizace letových dat v kabině letadla. Popisuje zavedené analogové přístroje a moderní LCD letové displeje. Podstatná část se věnuje návrhu a implementaci aplikace letového displeje pro model letounu Zlin Z-142 s využitím dat z leteckého simulátoru. Při návrhu je brán ohled na formu a srozumitelnost zobrazovaných dat. Jsou tu diskutovány různé verze návrhů včetně konečné verze z hlediska srozumitelnosti a čitelnosti jednotlivých ukazatelů.
Vizualizace programového toku spustitelných souborů
Rusnák, Jakub ; Bartoň, Radek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací vizualizace programového toku spustitelných souborů na platformě Windows. Na začátku se zabývá strukturou formátu PE EXE a způsobem uložení instrukcí v něm. Následně se práce věnuje současným metodám analýzy a detekce malware, speciálně analýze programového toku. Popisují se též existující metody vizualizace malware a nástroje na implementaci 3D vizualizace dat. Práce se zaměřuje na návrh a implementaci 3D vizualizace programového toku pomocí zobrazení skoků v programu. Výsledkem je nástroj, pomocí kterého je možné na základě vizualizace identifikovat různé druhy malware.
Generátor vizitek
Mudrík, Richard ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude návrh a popis řešení vlastního programu. V závěru je zhodnocení práce a návrhy na pokračování.
Zastřešení tribuny na stadionu
Bartoň, Radek ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Mým úkolem bylo navrhnout a posoudit ocelovou konstrukci zastřešení tribuny na atletickém stadionu. Tribuna, s půdorysnými rozměry 12 x 80 m, je navržena jako železobetonová konstrukce a její statické posouzení není součástí práce. Stavba je uvažován v lokalitě Rožnov pod Radhoštěm, což předem znamenalo značné zatížení klimatickými vlivy (sníh, vítr) a s tím spojené vyšší dimenze průřezů. Navrženy a posouzeny byly všechny hlavní nosné prvky konstrukce a také vybrané spoje a detaily konstrukce. Výkresy, podle zadání práce, jsou zařazeny v přílohách práce.
Renderování rozsáhlého terénu
Marušič, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o renderování rozsáhlého terénu. V první části je popsána teorie renderování terénu a konkrétních LOD technik. Dále jsou v této části stručně popsány tři zajímavé moderní algoritmy. Hlavní důraz je kladen na popis algoritmu Geometry Clipmaps i s jeho optimalizací GPU-Based Geometry Clipmaps. Implementace tohoto optimalizovaného algoritmu je podrobně popsána v následujících kapitolách. Hlavní výhodou tohoto algoritmu je inkrementální aktualizace vertex textur a přesun zátěže z CPU na GPU. Poslední část je zaměřena na testování výkonu implementovaného algoritmu a porovnává výsledky s různým nastavením kvality výsledného terénu.
Aplikace pro geotagging fotografií
Kodeš, Daniel ; Bartoň, Radek (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje vývoj aplikace pro geotagging fotografií od seznámení s problematikou, přes analýzu a návrh až po výslednou implementaci. Čtenář by po přečtení měl být schopen porozumět problematice časových údajů při geotaggingu využívajícím záznamy GPS tras, bude také rozumět, kde a jak jsou metadata ve fotografiích uložena. Velká část práce se věnuje implementaci aplikace, která čtenáře provede budováním základů architektury aplikace, reprezentací fotografií a načítání jejich metadat programem ExifTool. Postupně budou vysvětleny konvertory souřadnic a parsery GPS tras, které jsou využívány při synchronizaci. Výsledná aplikace umožní uživateli synchronizovat fotografie s GPS trasou a jejich zobrazení na mapě.
Implementace algoritmu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering
Jozefov, David ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vykreslováním terénu s využitím moderního algoritmu pro adaptivní úroveň detailů. Popisuje dvě v současnosti nejpoužívanější grafická aplikační rozhraní a jejich high-level nadstavby a shrnuje princip a vlastnosti několika používaných level-of-detail algoritmů pro zobrazování terénu. Podrobněji pak popisuje implementaci algoritmu Seamless patches for GPU-based terrain rendering.
Implementace poštovního klienta pro mobilní platformu OpenMoko
Krátký, Pavel ; Bartoň, Radek (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Openmoko je revoluční mobilní linuxová platforma s rozšiřující se vývojářskou komunitou. Cílem práce je vytvořit uživatelsky přívětivého poštovního klienta v jazyce Java a analyzovat problematiku vývoje aplikací na této platformě. V práci jsou popsány možnosti vývoje takovýchto aplikací, a to především prostřednictvím grafického toolkitu SWT. Popsána je také knihovna JavaMail pro práci s elektronickou poštou. V závěru jsou demonstrovány výhody a nevýhody vytvořené aplikace. Výsledkem praktické části práce je poštovní klient, určený pro mobilní linuxová zařízení s dotykovým ovládáním a úvod do problematiky vývoje softwaru pro platformu Openmoko.
Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů
Rejent, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Návrh aplikace vychází z návrhových vzorů pro objektově orientované programování. Aplikace je tvořena v programovacím jazyku Java. Pro vizualizaci využívá částicové systémy implementované v prostředí knihovny Java3D. Aplikace umožňuje měnit parametry efektů, vkládat je na časovou osu a provádět simulaci. Součástí simulace je možnost přehrávat zvukový podkres. Do aplikace lze přidávat další efekty pomocí pluginů.
Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android
Pösel, Robert ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti vytváření 3D grafiky, zpracování senzorových dat a využití prvků rozšířené reality na platforně Android.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Bartoň, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.