Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map
Rejent, Tomáš ; Starka, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Vykreslování stínů průhledných objektů je problematické, obzvláště pokud je použito v interaktivních aplikacích. Omezený výpočetní výkon limituje použitelné metody. Tato práce popisuje metodu Depth peeling a její variantu Dual depth peeling pro vykreslování průhledných objektů bez nutnosti jejich seřazení. Následuje popis metody Deep shadow maps pro tvorbu stínů u průhledných objektů. Tyto metody byly použity pro vytvoření demonstrační aplikace, která umožňuje zobrazení stínů průhledných objektů, včetně barevných stínů. Aplikace je vytvořena pomocí OpenGL a Qt frameworku. Součástí práce je také vyhodnocení vlivu různých parametrů na rychlost vykreslování.
Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů
Rejent, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Návrh aplikace vychází z návrhových vzorů pro objektově orientované programování. Aplikace je tvořena v programovacím jazyku Java. Pro vizualizaci využívá částicové systémy implementované v prostředí knihovny Java3D. Aplikace umožňuje měnit parametry efektů, vkládat je na časovou osu a provádět simulaci. Součástí simulace je možnost přehrávat zvukový podkres. Do aplikace lze přidávat další efekty pomocí pluginů.
Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů
Rejent, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Návrh aplikace vychází z návrhových vzorů pro objektově orientované programování. Aplikace je tvořena v programovacím jazyku Java. Pro vizualizaci využívá částicové systémy implementované v prostředí knihovny Java3D. Aplikace umožňuje měnit parametry efektů, vkládat je na časovou osu a provádět simulaci. Součástí simulace je možnost přehrávat zvukový podkres. Do aplikace lze přidávat další efekty pomocí pluginů.
Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map
Rejent, Tomáš ; Starka, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Vykreslování stínů průhledných objektů je problematické, obzvláště pokud je použito v interaktivních aplikacích. Omezený výpočetní výkon limituje použitelné metody. Tato práce popisuje metodu Depth peeling a její variantu Dual depth peeling pro vykreslování průhledných objektů bez nutnosti jejich seřazení. Následuje popis metody Deep shadow maps pro tvorbu stínů u průhledných objektů. Tyto metody byly použity pro vytvoření demonstrační aplikace, která umožňuje zobrazení stínů průhledných objektů, včetně barevných stínů. Aplikace je vytvořena pomocí OpenGL a Qt frameworku. Součástí práce je také vyhodnocení vlivu různých parametrů na rychlost vykreslování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.