Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 394 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice
Dobešová, Markéta ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice Cíle: Hlavním cílem této práce je aplikace sponzorských balíčků zhotovených v bakalářské práci na bývalé a současné sponzory s cílem získat zpětnou vazbu a případně je nalákat zpět na lepší protislužby. Dalším subcílem je navázání spolupráce s novými potenciálními partnery pro soutěž v moderní gymnastice pomocí vytvořené nabídky šité na míru. Metody: V práci jsou použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Metoda písemného dotazování je použita u bývalých a současných sponzorů a metoda direct mailu a osobního polo-strukturovaného interview u nově vybraných potencionálních sponzorů. Výsledky: Již v průběhu sběru dat byla prokázána neúplná využitelnost vytvořených sponzorských balíčků a naopak bylo zjištěno, jaké možnosti sponzorské spolupráce by partneři více preferovali. Na základě výsledků byly sestaveny nové sponzorské balíčky a především více žádaný nabídkový list reklam. Díky některým interview se podařilo pro soutěž získat nové sponzory. Klíčová slova: sponzorský balíček, nabídkový list reklam, sportovní reklama, sportovní akce, dar
Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí
Vlasáková, Ria ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí Cíle: Cílem práce je analýza běžců účastnících se konkrétních běžeckých závodů a jejich vztah k běhání. Získání informací v závislosti na životním stylu, vzdělání, zaměstnání, věku, rodinném zázemí, finančních možnostech a přípravě k daným závodům. Metody: Analýza účastníků běžeckých akcí je provedena prostřednictvím dotazníku, který probíhal elektronicky na sociálních sítí a osobně přímo na závodech. Teoretická východiska vychází z vlastních zkušeností, nastudované literatury a internetových zdrojů. Výsledky: Vyhodnocením výsledků jsem došla k závěru, že propagace běžeckých závodů především prostřednictvím sociálních sítích je nejvýhodnější. Běžci, kteří se ohlášených závodů již účastnili, následně sdělují své vlastní zkušenosti a hodnocení mezi sebou navzájem. Tímto způsobem pak přilákají na dobře organizované akce více účastníků a předem zaručí jejich úspěch. Každý závod má své běžce, kteří se v některých specifikacích drobně liší např. věkem, běžeckým vybavením apod. Výsledky práce můžou posloužit organizátorům závodů jako vodítko při tvorbě marketingové strategie zaměřené na určité cílové skupiny. Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány formou grafů v analytické části. Klíčová slova: účastníci závodů, běžecké akce, Česká...
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Kopáčková, Iva ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání
Vacková, Iveta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání Cíl práce: Návrh projektu 4. ročníku závodů Aliance dětského plavání jako použitelného modelu k organizaci akce. Použité metody: případová studie, polostrukturovaný rozhovor, neformální rozhovor, zúčastněné pozorování, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Návrh projektu závodů Aliance dětského plavání 2014, který je použitelný jako model této či podobné akce. Doporučení a návrhy pro organizátory dalších ročníků akce. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Aliance dětského plavání, plavání
Prognóza německé bundesligy
Jelínek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Prognóza německé bundesligy Cíl práce: Popis struktur a pravidel německé bundesligy. Finanční analýza německé bundesligy a její prognóza vybraných hodnot do roku 2020. Použité metody: Finanční analýza absolutních, rozdílových a poměrových ukazatelů. Prognostická metoda nejmenších čtverců v programu Microsoft Excel - lineární trendová funkce prostřednictvím funkce forecast. Výsledky: Prezentace úrovně finanční výkonnosti na základě finanční analýzy a prognóza vybraných hodnot německé bundesligy do roku 2020. Klíčová slova: Bundesliga, kopaná, finanční zdroje, klub, finanční analýza prognóza.
Marketingová komunikace HC Talent Plzeň
Pašková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Talent Plzeň Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace s fanoušky házenkářského klubu Talent Plzeň navrhnout nová opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, billboardů, plakátů, webových stránek atd., pozorování a polo strukturované rozhovory s jedním ze spolumajitelů a manažerem klubu a vybranými diváky utkání. Výsledky: Analýza současné marketingové komunikace s fanoušky HC Talent Plzeň odhalila určité přednosti a nedostatky, na základě kterých je vytvořen návrh marketingové komunikace pro sezónu 2015/2016. Výsledkem práce je návrh vycházející z reálných možností klubu, aktuálních trendů v moderním sportovním marketingu a dění ve společnosti. Klíčová slova: marketing, komunikační plán, komunikační mix, házená
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Fanta, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace AC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace s diváky AC Sparta Praha, odhalení nedostatků a vypracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace s diváky tohoto klubu. Metody: V této práci byly použity metody případové studie, analýzy dostupných dokumentů a textů, a strukturovaného rozhovoru s ředitelem marketingu a s ředitelem komunikace a public relations AC Sparta Praha. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace s fanoušky AC Sparta Praha bylo zjištěno, že může být o některé projekty doplněna. Návrh se držel nastaveného konceptu marketingové komunikace, jelikož jsem v něm neodhalil větší nedostatky. Návrh vychází z možností klubu tak, aby byl realizovatelný. Klíčová slova: sportovní marketing, fotbal, komunikační strategie, sociální sítě, divák
Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013
Švec, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013 Cíle práce: Zjištění spokojenosti účastníků s Evropskými firemními sportovními hrami v roce 2013 v Praze. Na základě výsledků z výzkumu se udělá vyhodnocení her a budou navrženy možnosti na zlepšení. Metody: V práci je použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od účastníků Evropských firemních sportovních her v Praze je použito elektronické dotazování. Výsledky: Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Pro lepší přehlednost jsou výsledky v grafech a tabulkách a podrobně popsány. Celkově byli s akcí účastníci spokojeni, největší spokojenost byla s povodňovou komunikací a s ubytováním. Naopak nespokojeni byli s děním na Meeting Point. Výzkum také zjistil, na kterých sportovištích byly největší organizační a technické problémy. V závěrečné části jsou sepsány návrhy a doporučení na zlepšení. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sport, Evropské firemní sportovní hry, ECSG.
Utváření značky fotbalového klubu v českém prostředí
Tuhý, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Utváření značky ve fotbalovém klubu v českém prostředí Cíle: Cílem diplomové práce je navržení strategie brandingu pro fotbalový klub FK Dukla Praha na léta 2018-2023. Řešení práce vychází z analýzy brandingu třech zahraničních sportovních klubů, jedné zahraniční ligové soutěže a případové studie rebrandingu. Na tuto část pak navazuje hodnocení brandingu českého fotbalového prostředí nejvyšší soutěže. Výsledky těchto případových studií slouží pro vypracování strategie brandingu fotbalového klubu FK Dukla Praha, která bude zaměřena na vývoj značky, loajalitu fanoušků, akce klubu i positioning značky vůči konkurenci. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění a analýzu brandingu v zahraničí byly použity případové studie, veřejně dostupná data, metoda pozorování a komparativní metoda. Analýza českého prostředí v otázce utváření značky proběhla na základě monitorovacího výzkumu. Pro sestavení potenciálu značky fotbalového klubu FK Dukla Praha byla užita metoda expertního rozhovoru s čelním představitelem klubu, na jejímž základě byla vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Práce přináší teoretický náhled a hodnocení brandingu v českém fotbalovém prostředí a poukazuje na směry a projekty, které mají potenciál do budoucna. Pomocí srovnání komparativní...
Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha Cíl Práce Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro softballový klub Joudrs Praha na tříleté období od 1.10.2015 do 30.9.2018. Metody práce Kvalitativní rozhovor s předsedou klubu, kvalitativní rozhovor se sportovním manažerem klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, monitoring, případová deskriptivní studie. Výsledky Analytická část diplomové práce byla postavena na případové deskriptivní studii a na monitoringu, který poskytl náhled do vnitřního prostředí klubu a na názory členů klubu na SK Joudrs Praha. Na základě rozhovorů byla vytvořena SWOT analýza, která ve shrnující tabulce propojila závislost mezi nejvýznamnějšími body. Ze SWOT analýzy vyplynula volba strategie. Z rozhovoru s předsedou klubu a analýzy textů a dokumentů byla sestavena finanční analýza klubu. Klíčová slova Strategické plánování, strategický plán, sportovní klub, SK Joudrs Praha, softball

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 394 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.