Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Charakteristika produktů pro Data Capture
Zimák, Radek ; Lukašovská, Renáta (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Existuje alternativa ručního přepisování dat z listinných dokumentů do informačních systémů? Tato práce přináší pohled do problematiky automatického vytěžování dat z dokumentů pomocí skenerů a speciálních aplikací umožňujících rozpoznávání textu, čísel, zaškrtávacích polí a čárových kódů v naskenovaném obrazu dokumentu ? aplikací Data Capture. Práce zahrnuje přehled současné nabídky těchto aplikací na českém trhu, prostřednictvím praktických zkušeností s vybranými aplikacemi odhaluje samotný proces automatického vytěžování dat z listinných dokumentů a vyjadřuje odlišnosti ve způsobu vytěžování dat z rozdílných typů dokumentů (strukturovaných, polostrukturovaných a nestrukturovaných) s kterými se organizace při každodenní činnosti musí umět vypořádávat.
Software jako služba, porovnání s outsourcingem
Krahulec, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku modelu SaaS, představuje přehled jeho výhod a nevýhod a popisuje jeho ekonomické a technické předpoklady. Poskytuje také srovnání s outsourcingem a modelem ASP, diskutuje využití přístupu SaaS pro různé druhy aplikací a charakterizuje zahraniční a český trh dodavatelů SaaS. Zmapováním firem působících na českém trhu jsem udělal přehled aplikací, které lze v současnosti pořídit formou služby v České republice.
Zefektivnění prodeje SW produktů prostřednictvím Internetu
Ovesný, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Tématem této práce je zefektivnění prodeje softwarových produktů prostřednictvím internetu. Celá práce je vztažena na konkrétní firmu, která má v této oblasti problémy. Cílem je firmě pomoci formou návrhů možných změn, které povedou ke zefektivnění prodeje jejích softwarových produktů. V první části práce je nastíněna problematika elektronického obchodování a internet marketingu. Zahrnuje definici těchto pojmů a zabývá se používanými metodami. Nechybí zde vysvětlení pojmů internetová reklama, email marketing, optimalizace pro vyhledávače a další. Další části práce se zabývají již samotnou firmou. Analyzují a hodnotí její současný stav. Nachází se zde porovnání webových stránek s konkurencí a s webem společnosti, která patří mezi nejznámější internetové prodejce. V poslední části jsou uvedeny návrhy a nápady, které by měly firmě zajistit zlepšení prodeje prostřednictvím internetu.
Využití XUL ke zrychlení vývoje uživatelského rozhraní
Veselý, Tomáš ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Mareš, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce představuje jazyk XUL a související technologie. Je určena lidem, kteří se zajímají o webové aplikace a jejich vývoj. Dále tato práce porovnává XUL s konkurečními technologiemi. Cílem je zhodnotit, je-li XUL vhodné pro rychlý vývoj uživatelského rozhraní.
Použitelnost webových stránek a aplikací a její měření
Hnízdil, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Sládek, Zdeněk (oponent)
První část práce slouží k uvedení do problematiky. Další část nabízí praktický přehled otázek, se kterými se lze při tvorbě použitelných stránek setkat. Pokouší se dané problémy podrobně rozebrat a navrhnout správné a efektivní řešení. Mezi ty zajímavější patří sekce o textu a o formulářích. Cílem třetí části bylo provést testování skutečného projektu v podobě serveru Nepropasni.cz. Byl testován uživatelským testováním použitelnosti a heuristickou analýzou. Výsledkem testování je zejména závěrečná zpráva z uživatelského testování, která je k dispozici jako příloha práce. Poslední část dále obsahuje přehled ostatních metod, které se používají k měření a testování webových stránek.
Web 2.0 aplikace
Lednický, Miroslav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Koláček, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá dnes hojně diskutovaným pojmem "Web 2.0". Snaží se dopátrat, kde tento pojem vznikl, co přesně znamená, jaký vliv má na vývoj internetových služeb. Dále budou představeny některé služby, které jsou s tímto pojmem spojeny. Cílem je především definovat, co samotný pojem vyjadřuje.
Komplexní analýza webových stránek
Štrupl, Václav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat, z jakých pohledů lze analyzovat webové stránky a naznačit, které metody lze pro jejich prověřování použít. V praxi by byli cílovou skupinou tohoto textu spíše manažeři než techničtí pracovníci, práce totiž není ucelenou kuchařkou, po jejímž přečtení bude člověk sám schopný plnohodnotnou analýzu provést. Místo toho se snaží postihnout všechny součásti kvalitního webu a pomoci se stanovením priorit při analytické činnosti, která je stěžejní při návrhu nového i provozu již hotového webu. Při psaní práce jsem vycházel především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem nabyl dlouholetým samostudiem, při práci ve společnosti H1.cz a předtím obdobnou prací v rámci projektu Dobrý web. V těchto poradenských společnostech je právě analýza webových stránek z nejrůznějších pohledů jednou z nejdůležitějších služeb a do dnešního dne si ji pro potřeby rozvoje své firemní prezentace objednaly stovky individuálních i firemních klientů. Celá práce je rozdělena do větších tematicky vymezených celků postihujících určitý druh kvality webových stránek (použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače a další), pod nimiž se skrývají jednotlivé konkrétní analytické postupy a metodiky. Toto členění jsem vyhodnotil jako nejpřehlednější, byť se nabízejí i další možné způsoby, jako například rozdělení jednotlivých analytických metod podle toho, v jaké části životního cyklu se právě nachází zkoumaná webová prezentace. Protože některé analytické postupy a metody jsou lépe srozumitelné z příkladů než z textového popisu, použil jsem k tomuto účelu ve své práci některé weby institucí Vysoké školy ekonomické v Praze. Ty pravděpodobně většina čtenářů bude znát, a příklady pro ně tudíž budou názornější.
Analýza a predikce elektronického trhu s hudbou
Pulda, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Mutl, Michal (oponent)
Práce analyzuje podmínky a fungování současného trhu s hudbou s akcentem na její prodej v elektronických formátech. Dále vyjasňuje základní pojmy a vykládá právní rámec využívaný v České republice i ve světě. Technologickým aspektům je věnována část práce, která pojednává o rozdílných hudebních formátech, realizaci prodeje pomocí Internetu a o prostředcích pro sdílení obsahu. Zmíněny jsou i významné služby, které na Internetu fungují a do značné míry ovlivňují další vývoj tohoto odvětví. Pro pochopení současné situace je důležitá analýza fenoménu pirátství, která se opírá o dosud publikované studie a snaží se reflektovat postoje zákazníků, interpretů i hudebního průmyslu k současnému stavu na trhu. V poslední části jsou navrženy možnosti dalšího vývoje a potenciálně využitelných služeb, které by v budoucnosti mohly přinést hodnoty pro zákazníky a hudební průmysl jako celek. Mezi modely patří transformace ochranářských služeb, diversifikace nabídky, paušální přístup a streamovací služby. Nové modely jsou pak celkově zpracovány včetně návazností jednoho na druhý.
Webové komunitní služby a jejich business využití
Lapotka, Aliaksandr ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Zakharenkava, Sviatlana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem webových komunitních služeb a jejich business využitím. Je rozdělána do čtyř částí. První část je úvodem, v kterém je projednáváno o problematice a o odvození webových komunitních služeb, a dále na čem jsou postaveny. Druhá část práce vypraví o přístupnosti a použitelnosti webových komunitních služeb. Součástí jsou problematiky grafického vzhledu, funkcionality a výběru internetové adresy služeb. Další část je založena na třídění webových služeb, popisu sociálních sítí jako jednoho z prvků komunitních webových služeb. Příklad Facebooku je použit pro širší představu o možnostech komunitních služeb. Také jsou v této části rozebrány budoucnost a rozvoj webových komunitních služeb. K nejzajímavějším patří poslední, čtvrtá část práce. Řeč jde o rozvojové fázi, zajištění jména a výnosnosti webových komunitních služeb.
SAP SMB: Řešení pro malé a střední podniky
Drugda, Marek ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Malé a středně velké podniky tvoří významnou součást celosvětového podnikatelského prostředí. Jako rostou, potřebují jejich řídící pracovníci podporu v jejich snaze tyto podniky efektivně vést. Proto tyto podniky v rostoucí míře poptávají robustní řešení informačních systémů. Jedním z nejvýznamnějších výrobců informačních systémů je společnost SAP. Tato dnes nabízí produkty speciálně určené pro segment malých a středně velkých podniků. První z produktů, mySAP All-in-One, je primárně určen středně velkým podnikům, které vyžadují vysokou úroveň jeho přizpůsobení jejich požadavkům. Další z produktů, SAP Business One, je určen podnikům malým, vyžaduje relativně nízké náklady na pořízení a implementaci, a nabízí značnou funkcionalitu v oblastech jako jsou řízení skladu, CRM, účetnictví, a umožňuje celkovou vynikající práci s podnikovými informacemi. Ve svém zkoumání 33 případových studií nacházím odpověď na otázku, ve kterých aspektech je SAP Business One pro podniky, které ho zavedly, největším přínosem. Ve svém zkoumání se soustřeďuji na důvody k potřebě nového informačního systému, na požadavky které na něj podniky kladou, a hlavně na zlepšení, které jim jeho zavedení přineslo. Výsledkem je závěr z větší části shodný s marketingovými tvrzeními společnosti SAP, a to že tento systém přináší pro podniky největší zlepšení v podpoře jejich rozhodování, v zefektivnění podnikových procesů a v možnostech dalšího rozšíření nevyžadujícího další velké investice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Raška, Otakar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.