Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí159 - 168dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sportovec jako předmět mezinárodního obchodu a geneze jeho ceny
Veselá, Kateřina ; Kraft, Jiří (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Sportovec jako předmět mezinárodního obchodu a geneze jeho ceny Cíle: Hlavním cílem práce je zpracování problematiky mezinárodních přestupů profesionálních hráčů fotbalu a ledního hokeje a rozbor jednotlivých aspektů hráčských přestupů, hodnoty hráče a jeho tržní ceny. Metody: Při tvorbě práce byla pro zpracování dostupných dat použita metoda deskripce a teoretické reflexe. Pro zisk dalších informací potřebných pro práci byla využita metoda rozhovoru. Výsledky: Práce obsahuje soubor poznatků publikovaných v dostupné literatuře týkající se daného tématu, který spolu s informacemi získanými pomocí řízených rozhovorů s experty v oblasti sportu tvoří východisko pro lepší objasnění principů transferového trhu hráčů. Práce blíže zpracovává faktory ovlivňující přestupní částku. V práci je diskutován dostupný model oceňování hráčů, zejména jeho využitelnost v praxi. Přínosem diplomové práce je ucelený přehled o hráčských přestupech a tvorbě přestupní částky hráčů. Klíčová slova: fotbal, lední hokej, oceňování hráčů, hodnota hráče, přestupní částka, cena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Oceňování hráčů v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Oceňování hráčů v ledním hokeji Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení konkrétních doporučení na zlepšení současného systému oceňování hráčů ledního hokeje v České republice. O tomto modelu se často hovoří jako o tabulkovém odstupném, které bývá označováno za velice problematické. Metody: V práci se objevuje především metoda analýzy dokumentů. Analyzovány byly například zahraniční přestupní řády nebo oficiální statistiky českých hokejistů. Metody analogie a deskripce byly použity především při zpracování teoretické části. Pro zjišťování dalších potřebných informací jsem využila i metodu hloubkového rozhovoru s hokejovým agentem. Při přípravě návrhů byly využity i statistické metody. Výsledky: V práci bylo navrženo několik změn na zlepšení současného tabulkového systému. Jedná se především o určení hranice pro vyplácení tabulkového odstupného. Dále byly vytvořeny návrhy na změnu koeficientů pro navýšení základní hodnoty hráče. Klíčová slova: přestup, trh s hráči, cena hráče, tabulkový systém
Audit marketingu lyžařské školy
Větříček, Adam ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: MARKETINGOVÝ AUDIT LYŽAŘSKÉ ŠKOLY Cíle práce: Navrhnout postup a strukturu marketingového auditu lyžařské školy. Tuto strukturu aplikovat na zvolenou lyžařskou školu v Jihoafrické republice, zhodnotit marketingovou koncepci společnosti a doporučit postupy, které povedou ke zdokonalení celkové marketingové koncepce organizace. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, portfolio matice BCG, Porterův model pěti sil, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový audit a doporučení pro zlepšení marketingové koncepce zvolené lyžařské školy. Práce může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového auditu lyžařské školy, případně marketingového auditu v oblasti sportovních služeb. Doporučená opatření mohou být využita v praxi konkrétní lyžařskou školou. Klíčová slova: Sportovní služby, marketingový mix, propagace, lyžařská škola.
Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově
Holánek, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost zákazníků Pulse Fitness v Benešově a odhalit hlavní příčiny, které úroveň spokojenosti zákazníků Pulse Fitness snižují. Zjištěné výsledky přitom budou podkladem k navržení opatření, jejichž implementace v Pulse Fitness by měla přispět ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti. Dílčím cílem je přizpůsobení metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka do prostředí fitness. Metody: V práci je využita metodika Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Ke sběru primárních dat přitom bylo využito elektronického dotazování. Výsledky: Výsledné hodnoty Evropského indexu spokojenosti zákazníka poukazují na fakt, že zákazníci Pulse Fitness jsou s poskytovanými službami nadprůměrně spokojeni. Přesto existuje celá řada faktorů, jejichž optimalizací by se měl management Pulse Fitness zabývat, a k jejichž zlepšení byla navržena konkrétní doporučení. Klíčová slova: Evropský index spokojenosti zákazníka (ECSI), spokojenost zákazníka, fitness služby
Využití sponzoringu FK Dukla Praha v marketingu sponzora
Bittengel, Günter ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
VYUŽITÍ SPONZORINGU FK DUKLA PRAHA V MARKETINGU SPONZORA Cíle: Cílem této práce je odhalit nedostatky plynoucí ze sponzorství. Výstupem práce jsou doporučení v oblasti marketingu a prezentace. Metody: Autor postupoval v práci metodou případové studie. Během poznávacích procesů využil autor analýzu dokumentů, interview se zástupcem marketingové agentury, marketingový audit a monitoring médií. Výsledky: Prací byly odhaleny nedostatky v prezentování partnerů klubu, zejména ze stran partnera. Dalším poznatkem bylo zjištění, že Gambrinus liga je nedostatečně medializovaná. Klíčová slova: partner, klub, sponzorské plnění, média, hospitality
Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech
Bártová, Monika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Implementace marketingové komunikace firmy adidas v partnerských fitness centrech Cíl: Cílem práce je zdokonalení marketingové komunikace pro partnerská fitness centra firmy adidas. Uvedené téma vychází ze situační analýzy firmy zaměřené na využití jednotlivých komunikačních kanálů. Dále jsou na základě marketingového výzkumu zákazníků uvedených fitness zpracovány návrhy na zefektivnění stávajících komunikačních kanálů, eventuélně navržení nových, podporujících firemní identitu. Metodologie: Marketingový výzkum 1.Kvantitavní - dotazníkové šetření 2.Kvalitativní - hloubkové interview SWOT analýza marketingové komunikace Vyhodnocení a interpretace výsledků: Z výsledků výzkumu vyplývá, že produkty adidas patří mezi špičku sportovního zboží užívaného do fitness. Přesto o své cílové zákazníky bojuje především s americkým konkurentem Nike. Je třeba, aby si adidas zachoval konkurence schopnost v oblasti fitness i přesto, že do ní v momentální době nevkládá dostatečné množství finančních prostředků, jako do jiných klíčových kategorií. Toho může dosáhnout tak, že bude intenzivně využívat finančně nenáročné komunikační kanály. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, sponzoring, propagace, podpora prodeje, vztah k veřejnosti, zákazník, identita firmy Powered by TCPDF...
Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim. Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím GAP modelu analyzovat příčiny vzniku mezer, které existují mezi jednotlivými stupni interakce v procesu poskytování služeb ve FITcentru Chrudim. Na základě zjištěných výsledků byl zhodnocen stav organizace a byla navrhnuta řešení, jak dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a tím i vyšší spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je použit GAP model kvality služeb, neboli model pěti mezer. Jednotlivé mezery byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření určeného pro zákazníky i pracovníky fitcentra, polostrukturovaného rozhovoru s majitelem fitcentra a vlastním pozorováním. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí metody klasifikačního kříže, tabulek a grafů. Získané údaje přispěly k identifikaci služeb, které mají být zlepšeny a k nalezení vzniklých mezer v komunikaci mezi zaměstnanci a na základě toho byla stanovena doporučení, jak stávající nedostatky minimalizovat nebo zcela odstranit. Tím se dosáhne vyšší kvality poskytovaných služeb a potěšení ze strany klientů. Klíčová slova: sportovní služba, kvalita služeb, spokojenost zákazníků, GAP model kvality služeb, FITcentrum Chrudim
Marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR
Ondrášková, Adéla ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR Cíle: Cílem práce je na základě provedené kvalitativní analýzy popsat a zhodnotit současné marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR. Dalším bodem je pak odhalit slabé a silné stránky. Poté na základě získaných poznatků navrhnout nové postupy a marketingové nástroje, které by bylo možné využít k vylepšení marketingového řízení značky. Metody: V této práci byla použita kvalitativní analýza (deskriptivní případová studie), která byla zpracována pomocí analýzy dokumentů a rozhovoru se zaměstnankyní marketingového úseku společnosti. Výsledky: Výsledky ukázaly, že marketingové řízení sportovní značky Nike v České republice je na velmi dobré úrovni, což je převážně následkem globálního a stabilního postavení značky na trhu celosvětovém. Jelikož lokálně na českém trhu působí dceřiná společnost Nike CZECH, s. r. o. teprve od roku 2011, existuje zde mnoho možností ve vylepšení řízení značky s ohledem na místní specifika. Především se jedná o rozšíření obchodní sítě v České republice, rozšíření značkových řad, vylepšení komunikační strategie, sponzoring, úpravy v organizační struktuře a hodnocení úspěšnosti značky. Klíčová slova: značka, marketing, marketingové řízení značky, kvalitativní analýza, Nike
Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu
Kroulík, Radim ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Komparace nabídky pro partnery klubů v České lize amerického fotbalu Cíl práce: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat nabídky pro partnery klubů v nejvyšší soutěži amerického fotbalu v České republice a vytvořit návrh doporučení pro obsah nabídek. Metody: Pro dosažení cíle byla použita smíšená metoda výzkumu, obsahující evaluační případovou studii a elektronické dotazování. Výsledky: Podle dosažených výsledků je nejkvalitněji zpracovaná nabídka klubu Prague Black Panthers. Výsledky, které je potřeba potvrdit dlouhodobým výzkumem, naráží na souvislost mezi kvalitní nabídkou, výší rozpočtu a sportovním úspěchem klubu. Porovnání současných nabídek s marketingovou teorií poukazuje na nedostatečné zpracování všech nabídek a absenci podstatných informací, které jsou pro potenciální partnery důležité. Klíčová slova: marketing sportu, komparace, sponzoring, reklama, nabídkové listy, americký fotbal
Osobnost značky Škoda Auto a její vliv na sponzorované mezinárodní sportovní události
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Osobnost značky Škoda Auto a její vliv na sponzorované mezinárodní sportovní události Cíl: Cílem diplomové práce je změřit osobnost značky Škoda Auto a definovat její vliv na osobnost značek sponzorovaných mezinárodních sportovních událostí mistrovství světa v ledním hokeji a Tour de France. Porovnáním výsledků osobnosti značky mezi sponzorující značkou a sponzorovanou značkou bude měřena míra shody osobnostních charakteristik. U dlouhodobého sponzoringu se předpokládá vysoká shoda osobnostních charakteristik obou partnerů. Metody: K identifikaci osobnosti značky je použita standardizovaná metoda měření osobnosti značky belgických autorů Geuens, Weijters, De Wulf z roku 2009, která umožňuje měřit a porovnávat značky různých produktových kategorií. Míra shody osobnostních charakteristik je měřena porovnáním průměrů charakteristik značek a regresní a korelační analýzou. Výsledky: Značka Škoda Auto je vystihována jako stabilní a odpovědná. Mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji a Tour de France jsou vystihovány jako aktivní a dynamické značky. Při porovnání průměrů osobnostních charakteristik značek byla prokázána větší shoda mezi značkami Škoda Auto a mistrovství světa v ledním hokeji. Naopak regresní a korelační analýza prokázala větší shodu osobnostních...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí159 - 168dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.