Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 483 záznamů.  začátekpředchozí158 - 167dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Kabát, Adam ; Kabát, Miroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu malé společnosti MINUTKY.CZ s.r.o., která se zabývá návrhem výroby samoobslužných parních tepovačů a následným obchodem s nimi. Jedná se o nový výrobek na českém trhu. Práce se tedy zaměřuje na čtyři základní taktické marketingové nástroje, jimiž jsou produkt, cena, distribuce a propagace. Výsledkem práce by mělo být sestavení marketingového mixu tak, aby se tento nový produkt uchytil na trhu co nejlépe.
Rizika řízení průběhu zakázky v podniku
Wolf, David ; Stratená, Alena (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení rizik v průběhu zakázky vybraného podniku, který se zabývá potiskem a prodejem reklamních a dárkových předmětů a s tím souvisejícími službami. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní části jsou představena teoretická východiska na základě odborné literatury. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, podrobný popis průběhu zakázky s analýzou všech rizik, které se mohou vyskytnout. Cílem praktické části je na základě provedené analýzy stanovit nejrizikovější faktory a navrhnout opatření k jejich snížení či eliminaci.
Komunikační mix podniku
Šváb, Michal ; Domanižová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu konkrétního podniku. Skládá se ze tří hlavních částí. První část je teoretická, a jsou v ní uvedena teoretická východiska a pojmy k dané problematice z oblasti marketingu a komunikačního mixu. V analytické části je představen daný podnik a jsou vypracovány potřebné analýzy. Součástí práce je také výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dle zjištěných výsledků jsou na konci práce uvedeny možné návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Průběh zakázky ve vybraném podniku
Sayfutdinova, Tatiana ; Šťastný, Mojmír (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracovaná ve výrobní společnosti TAJMAC-ZPS a.s., která se zabývá výrobou obráběcích stojů a vstřikolisů. Je zaměřena na optimalizaci průběhu zakázky podnikem, od přijetí objednávky až po expedici hotových výrobků k zákazníkovi. Na základě získaných informací se pokusím navrhnout zlepšení současného stavu, které povedou ke zdokonalení výrobního systému podniku.
Rizika řízení průběhu zakázky v nebankovní instituci
Kopecká, Jana ; Kocourková, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení rizik v průběhu zakázky v podniku Provident Financial s.r.o., který je poskytovatelem krátkodobých a střednědobých spotřebitelských úvěrů. Práce je rozdělena do tří části, kdy první část představuje teoretická východiska na základě odborné literatury. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, popis průběhu zakázky podnikem a riziky s tímto procesem spojené a analýzou okolí podniku. V poslední části jsou vyobrazeny návrhy na snížení rizik zmíněných v analytické části a navrhnutí nového informačního systému, který je pro podnik důležitý.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Šikulová, Andrea ; Ing.Petr Svoboda,Ph.D. (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Záměrem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního mixu pro podnikatelský subjekt, který je aktivní v oblasti stavebnictví. Diplomová práce je rozdělena do dvou oddílů. První část práce obsahuje teoretické aspekty dané problematiky, které jsou následně využity při zpracování části praktické. Praktická část zahrnuje představení vybraného podniku a vypracování podrobných analýz současného stavu. V návaznosti na vypracování analýz jsou navrhnuta řešení, která vedou ke zlepšení současného komunikačního mixu v podniku.
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Spurný, Jan ; Málek, Přemysl (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti D.A.S. RECHTSSCHUTZ AG, pobočka pro ČR podnikající v oblasti pojišťovnictví. V mojí práci se chci zaměřit na využití marketingových nástrojů, které by dopomohly k většímu prodeji právních služeb.
Návrh komunikačního mixu ve společnosti GD, s.r.o.
Hirsch, Tomáš ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu společnosti GD, s. r. o. působící na trhu v oblasti zakázkové výroby sportovních dresů a vlajek. Obsahuje teoretickou část, kde jsou vysvětleny základní termíny marketingové komunikace, analytickou část, ve které je rozebrán současný stav komunikace společnosti a na závěr vlastní návrhy řešení.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu ve Švýcarsku
Zemánek, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V první části této práce jsou vymezena teoretická východiska související se zkoumanou problematikou. Druhá část práce je věnovaná analýze současného stavu zvoleného podniku a zahraničního trhu s využitím vybraných analýz. V této části je také provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední, třetí část práce, se věnuje vytvoření konkrétních návrhů marketingového mixu, prostřednictvím kterých je možné uvést podnik na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky a dostat podnik do povědomí.
Vliv inovačních aktivit na zahraniční obchod podniku
Potapova, Tatiana ; Milichovský, František (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem inovačních aktivit na zahraniční obchod konkrétního podniku. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se konkurenceschopnosti, mezinárodního obchodu a inovaci. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy vlivu provedené inovaci na zahraniční obchod podniku v podobě tržeb, provozního zisku a ROA, stanovené a testovaný hypotézy. Cílem diplomové práce je, na zaklade posouzení vlivu zavedeni produktové inovace na zahraniční obchod navrhnout vhodná opatření v oblasti zahraničního, případně domácího trhu pro konkrétní společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 483 záznamů.   začátekpředchozí158 - 167dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.