Žádný přesný výsledek pro Číž,, Milan nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Milan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14,214 záznamů.  začátekpředchozí14160 - 14169dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budovanie image firmy pri zakladaní pobočiek nadnárodnej spoločnosti
Pullmanová, Zuzana ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Schöber, Ivan (oponent)
Na zahraničné trhy vstupujú firmy rôznymi spôsobmi, buď akvizíciami alebo zakladajú nové pobočky. Nesú pritom na trh meno svojej materskej spoločnosti a jej image. Je otázkou, ako sa im podarí tento image udržať, poprípade na novom trhu vybudovať, vylepšiť a využiť vo svoj prospech. Cieľom tejto práce je na základe analýzy zhodnotiť image spoločnosti C.H.Robinson, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním prepravy a na základe výsledkov navrhnúť stratégiu pre budovanie mena na českom a slovenskom trhu.
Analýza využití mužů a žen v reklamě
Nováčková, Hana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou využití mužů a žen v televizní reklamě. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, reklama, rámcově problematika genderu a jsou zde uvedeny výsledky výzkumů společností Median a Factum Invenio. Po teoretické části následuje obsahová analýza televizních reklam a focus group. Završením práce je porovnání výsledků získaných uvedenými metodami a vyvození závěrů.
Realizace konkrétního projektu podpory podnikání za přispění fondů Evropské unie
Šabata, Ondřej ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Práce se zabývá konkrétním projektem podpory podnikání, který je momentálně realizován ve dvanácti zemích Evropské unie. Jedná se o projekt mezinárodního standardu řízení a rozvoje lidských zdrojů ?Investors in People? (IIP). Práce má za cíl ve své teoretické části nastínit aktuální problém konkurenceschopnosti malého a středního podnikání v EU ve vztahu ke kvalitě lidských zdrojů a následně představit jedno z možných řešení v podobě standardu IIP. Větší pozornost je dále věnována procesu implementace IIP a jeho podpory z prostředků EU v České republice. Cílem aplikační části je analýza rozvoje a implementace IIP v zemích EU a následná identifikace rozhodujících faktorů, které ovlivňují úspěšné uvedení standardu na národní trh. Aplikační část byla zpracována formou výzkumu pro agenturu Czechinvest.
Technologie VoIP
Stieranka, Michal ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Eyberger, Milan (oponent)
Práce nabízí principy moderních telekomunikačních technologií, zejména se zaměřuje na technologii VoIP (Voice over IP), neboli na Internetovou telefonii. První dvě části se soustředí na popis klasických telekomunikačních a datových technologií. Čtenář tak získá či si prohloubí znalosti principů klasické telefonie, seznámí se zde například s funkcí telefonních ústředen a telefonních linek, s různými technologiemi přenosu hlasu po pevných linkách apod. Dále čtenář získá nezbytný základ principů datových sítí. Třetí část je plně věnována technologii VoIP. Poslední část přináší praktické zkušenosti s používáním VoIP telefonů.
Analýza informačního systému pro podporu rozhodování ve vybraném podniku.
Dusbaba, Milan Bc. ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Babák, Jan (oponent)
Práce seznamuje s technologií Digitální továrny, analyzuje produkt Delmia. Popisuje implementaci produktu ve společnosti Škoda auto a.s.. V závěru předkládá přínos pro rozhodování managerů a návrhy na změny systému před zavedením v pobočných závodech společnosti.
Posouzení úrovně správy společnosti externím subjektem
Kovaříková, Hedvika ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Skořepa, Jan (oponent)
Diplomová práce ?Posouzení úrovně správy společnosti externím subjektem? se zabývá aktuálními metodami, které jsou používány pro tento účel a dále je využívá při aktualizaci konkrétní metody, kterou používá pojišťovna AIG CZECH REPUBLIC pojišťovna, a.s. (AIG). Jsou zde nejdříve sepsány podrobné informace o problematice správy společnosti, jejích hodnotách i dobré praxi. Dále se práce zabývá existujícími metodami posuzování úrovně správy společnosti a to jak v čistě teoretické rovině, tak i co se týče jejich aplikace. Jádrem práce je podrobná analýza metody AIG a navržení její aktualizace a doplnění.
Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Nakládal, Michal ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Ganoczy, Eduard (oponent)
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Zelenková, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kopřiva, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň "60 let společně na cestách" a kampaň z roku 2006 "Pomůžete nám zpátky do přírody?". Na základě této analýzy a zhodnocení úspěšnosti byl navržen směr kampaní do budoucna.
Přístupnost a další zákonné povinnosti webů veřejné správy
Plotěný, Luboš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Tesař, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je detailně analyzovat zákonné povinnosti týkající se webů veřejné správy, které vyplývají z novely zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy. V rámci této detailní analýzy je vymezen základní právní rámec a jeho dopady na webové stránky veřejnosprávních institucí. Nutnost legislativního ukotvení přístupnosti webových stránek je podložena sociálně i statisticky zaměřenými argumenty. Je věnována pozornost legislativě v České republice i ve světě. Detailně je popsána oblast přístupnosti webových stránek. Mimo samotné definice přístupnosti jsou vymezeny základní skupiny hendikepovaných uživatelů internetu, způsob, jakým používají internet, a jejich potřeby z pohledu přístupnosti informací prezentovaných na webu. V rámci práce jsou dále popsány uznávané metodiky týkající se tvorby přístupných webových stránek v českém i celosvětovém měřítku. Praktická část práce vychází z české metodiky pro tvorbu přístupného webu. Postupně je provedena detailní analýza jednotlivých pravidel v rámci této metodiky. U každého pravidla je popsán jeho význam, konkrétní techniky pro jeho splnění, jeho důležitost z pohledu jednotlivých skupin uživatelů a metody, které lze využít pro ověření splnění pravidla.
Marketingová komunikační strategie hypotečního úvěru ČSOB
Trubač, Jakub Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Tománek, Milan (oponent)
Cílem práce je posoudit vhodnost marketingové komunikační strategie a komunikačního mixu pro hypoteční úvěr Československé obchodní banky, a.s. a navrhnput případná zlepšení. Činí tak na základě analýzy společnosti ČSOB, a.s., hypotečního úvěru a hypotečního trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14,214 záznamů.   začátekpředchozí14160 - 14169dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.