Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vinohradnictví a vinařství z pohledu práva
Doležalová, Jana ; Damohorský, Milan (vedoucí práce) ; Drobník, Jaroslav (oponent)
78 Abstrakt Diplomová práce "Vinohradnictví a vinařství z pohledu práva" postihuje právní úpravu vinařství a vinohradnictví České Republiky v kontextu práva EU. Práce je členěna do sedmi kapitol. Obsahuje historický exkurz, vymezuje právní úpravu oboru na úrovni EU s přihlédnutím k společné organizaci trhů a zejména ke čtvrté reformě trhu s vínem. Stěžejní část práce rozebírá platnou českou právní úpravu vinařství a vinohradnictví podle zákona č. 321/2004 Sb., o vinohradnictví a vinařství, ve znění pozdějších předpisů, a reflektuje unijní právní úpravu tohoto odvětví. Zařazena je i kapitola s podrobnějším rozborem souvisejících právních odvětví, ze kterých vyplývají povinným subjektům další povinnosti.
Elektroinstalace v bytovém domě
Pírek, Ondřej ; Formánek, Marian (oponent) ; Doležalová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh elektroinstalace v bytových domech. Teoretická část se zabývá legislativou, hlavním domovním vedením, elektroinstalačním materiálem, silnoproudými a slaboproudými vedeními a na závěr seznamuje s chytrými domácnostmi. V této práci je část výpočtová, která vychází z teoretické části a aplikuje se na zadanou budovu. Je zde proveden výpočet konkrétních rozvodů, návrh elektroinstalačního materiálu a výpočet předpokládané roční spotřeby elektrické energie. Ve třetí části se nachází projekt s technickou zprávou a přílohovou částí, kde jsou výkresy.
Kategorie Kompetence a její chápání učiteli v praxi
Kargerová, Jana ; Doležalová, Jana (oponent) ; Lukavská, Eva (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou zavádění konceptu klíčových kompetencí jakožto cílů vzdělávání, které přináší kurikulární reforma. Teoretická část je zaměřená na prozkoumání toho, jakým způsobem jsou zpracovány klíčové kompetence v odborné literatuře a evropských i českých kurikulárních dokumentech. Věnuje se pojetí a začlenění klíčových kompetencí do národních vzdělávacích programů v zemích EU. Různé přístupy v těchto zemích porovnává a vyhodnocuje ve vztahu ke kurikulární reformě v České republice a ve vazbě na pojetí klíčových kompetencí v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Výzkumná část se soustředí na zmapování porozumění klíčových kompetencí u "stěžejních hráčů" kurikulární reformy (učitelé, školitelé, inspektoři), jejichž úkolem je tento nový koncept zavádět do pedagogické praxe.
Využití příběhu propojeného s fyzikálními pokusy ve výuce na základní škole
Doležalová, Jana ; Houfková, Jitka (vedoucí práce) ; Snětinová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl vytvořit metodický materiál pro pedagogy a pedagožky vyučující na prvním stupni základních škol přírodní vědy. Práce obsahuje rešerši materiálů týkajících se fyzikálních experimentů pro žáky základních škol. Hlavní částí práce je pohádkový příběh, jehož součástí je pět experimentů, na jejichž provedení se děti podílí. Ke každému pokusu je vytvořen metodický list pro učitele, obsahující návod k experimentu doplněný o praktické poznámky a pracovní list skládající se z různorodých úloh, který může sloužit k prohloubení a rozšíření znalostí získaných při pokusu ve škole. Nedílnou součástí práce je popis průběhu realizace vytvořeného metodického programu a dětská zpětná vazba.
Zdravotně technické instalace v bytovém domě
Bartek, Vojtěch ; Doležalová, Jana (oponent) ; Vaščáková, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zdravotně technických a plynovodních instalací v bytovém domě v Olomouci. Jedná se o bytový dům se třemi nadzemními a jedním podzemím podlažím. Byty se nacházejí ve všech nadzemních podlažích. V teoretické části je pojednáno hygienických zařízeních s hlediska historie, přítomnosti a úvahou kam budou směřovat. Ve výpočtové části jsou řešeny rozvody kanalizace, vody a plynu.
Rozvoj čtenářské gramotnosti: Edukační model na bázi metody Podvojného zápisu
Ronková, Jolana ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Doležalová, Jana (oponent) ; Kucharská, Anna (oponent)
Práce uvádí do problematiky rozvoje čtenářské gramotnosti žáků ve čtvrtém ročníku primární školy a předkládá obraz čtenářství českých dětí ve věku 8-15 let. Koncepce práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část empirickou. Hlavním cílem práce je navrhnout edukační model, který by reflektoval výzkumné poznatky směřující k efektivnějšímu rozvoji čtenářské gramotnosti ve čtvrtém a pátém ročníku primární školy. Dílčím cílem je popsat čtenářství českých žáků ve věku od osmi do patnácti let. Cílem teoretické části práce je uvést do teoretické základny řešeného tématu, obsahově vymezit a utřídit terminologii užívanou v souvislosti s pojmem čtenářská gramotnost a čtení. Cílem empirické části je přispět novými poznatky experimentálního výzkumu rozvoji čtenářské gramotnosti, čtenářství a prokázat účinnost edukačního modelu vytvořeného na bázi metody Podvojného zápisu na zvyšování úrovně čtenářské gramotnosti. Metodologie výzkumu je kvantitativně-kvalitativní. Z kvantitativních metod je použit standardizovaný didaktický test převzatý z periodického mezinárodního výzkumu PIRLS v pedagogickém experimentu a dotazník. Kvalitativní metodou byla prováděna textová analýza žákovských čtenářských deníků. Výzkumný vzorek je výběrový a náhodný. Sleduje se úroveň jednotlivých čtenářských dovedností podle...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 DOLEŽALOVÁ, Jarmila
12 DOLEŽALOVÁ, Jitka
12 Doležalová, JItka
33 Doležalová, Jana
12 Doležalová, Jitka
1 Doležalová, Julia
3 Doležalová, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.