Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí136 - 145  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace HTML 5 a CSS 3
Míka, Jan ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Bakalářka práce se věnuje analýze a testování prvků specifikace HTML5 a CSS3, jenž se využívá při tvorbě webových stránek a aplikací. Teoretická část bakalářské práce nabízí přehled historických a současných specifikací jazyka a vysvětluje roli kaskádových stylů CSS3 ve vztahu ke specifikaci HTML5. V hlavním oddělení následně vyslovuje problémy při psaní kódu, na jejichž základě jsou zvolena hodnotící kritéria pro výběr nejproblematičtějších HTML5 a CSS3 prvků z pohledu implementace. V praktické části bude nejprve vytvořeno dotazníkového šetření, které potvrzením nebo vyvrácením hypotézy následně prokáže dostatečnou míru významnosti zvolených kritérií. Na základě kritérií je zvoleno a ohodnoceno deset prvků. Zvolené prvky jsou následně podrobně popsány a prakticky otestovány. Na závěr jsou jednotlivé prvky zhodnoceny podle získaných poznatků, kterou v průběhu vývoje autor získal.
Studie železniční trasy v jižní části navrhovaného dopravního koridoru EU Praha - Linec
Atelier Promika, Praha ; Míka, Jaroslav
Koncepce řešení pro zkvalitnění železničního spojení České Budějovice - Linec, které je nejpomalejší částí spojnice Saska a Jadranu. Jsou navrženy dvě etapy výstavby nové trati na české a rakouské straně.
Budování image značky s využitím audiovize
Mika, Jiří ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Sládeček, Petr (oponent) ; Fričová, Kateřina (oponent)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Stále častěji se stává nedílnou součástí marketingových kampaní i globálních značek. Existuje však velmi málo informací a odborné literatury, která se product placementem zabývá. Proto je zpravidla používán spíše intuitivně. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Rozlišuje jeho různé formy a způsoby umístění značky. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu a hodnotí rozdílné způsoby měření jeho efektivnosti. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním a českém trhu. Práce je doplněna četnými příklady z praxe.
Protonově vodivé fosfokřemičitanové membrány
Mika, J. ; Masinová, M. ; Švarcová, S. ; Paidar, M. ; Bouzek, K. ; Klápště, Břetislav ; Vondrák, Jiří
Byly připraveny a studovány hybridní anorganicko-organické membrány s vysokou protonovou vodivostí. Tyto membrány byly použity jako pevné elektrolyty v chemickém senzoru na vodík a v modelovém palivovém článku.
Optimalizace a propagace webu
Mika, Jaroslav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na oblast optimalizace webových stránek pro fulltextové vyhledávače a další způsoby jejich propagace v rámci Internetu. Cílem mé práce je aplikovat jednotlivé prostředky optimalizace a propagace webu na jeho životní cyklus a na procesy probíhající v rámci tohoto životního cyklu. Pro dosažení takto stanoveného cíle jsem diplomovou práci rozdělil do tří relativně samostatných částí. První část je věnována popisu životního cyklu webu a vybraným procesům probíhajícím v rámci tohoto životního cyklu. Druhá část je pak věnována popisu jednotlivých prostředků optimalizace a propagace webu. V závěrečné části jsem aplikoval popsané prostředky optimalizace a propagace webu na životní cyklus webu a procesy s ním spojené, které jsem popsal a znázornil v první části práce.
Podnikatelský plán farmy
Berková, Eva ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Míka, Jan (oponent)
Cílem práce je sestavení podnikatelského plánu společnosti Výkrm Tagrea, s.r.o., který by potvrdil životaschopnost podnikatelského záměru a posloužil tak při rozhodování potenciálnímu strategickému partnerovi. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretické část je členěna do subkapitol, ve kterých je popsána struktura podnikatelskéhoý plánu, jeho uživatelé a důvody pro jeho sestavení. Praktická část se věnuje podnikatelskému záměru ve společnosti, která byla založena za účelem realizace podnikatelského záměru výstavby hal na výkrm drůbeže. Jsou zde rozebrány důvody investiční akce, současná situace v odvětví a následně jsou popsány jednotlivé procesy v rámci společnosti. Práce je zakončena zhodnocením efektivnosti investičního záměru, včetně uvedení případných rizik a návrhů opatření.
Postavení eura ve světové ekonomice
Mika, Jan ; Abrhám, Josef (vedoucí práce)
Práce hodnotí dosavadní úlohu eura ve světové ekonomice a přibližuje jeho možný budoucí vývoj v souvislosti s jeho postavením vůči americkému dolaru. Význam eura je v práci hodnocen nejprve v kontextu evropské měnové integrace a následně v kontextu globálním, s důrazem na otázku, zda se euro může stát hlavní měnou světové ekonomiky. Dále se práce zaobírá vyhodnocením významu eura pro Českou republiku v kontextu jejího budoucího začlenění do EMU.
Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Mika, Jiří ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Grmela, Tomáš (oponent)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí136 - 145  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Mika, Jan
3 Mika, Jaroslav
1 Mika, Jindřich
8 Mika, Jiří
8 Míka, Jan
3 Míka, Jaroslav
8 Míka, Jiří
1 Míka, Jiří,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.