Název: Budování image značky s využitím audiovize
Překlad názvu: The Role of Audio-Video in Brand Image Building
Autoři: Mika, Jiří ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Sládeček, Petr (oponent) ; Fričová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/3894

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-78609


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet